Sari la conținut

p3bogdan

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki gs 500

p3bogdan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Inca nu am desfacut supapele, am masurat jos acolo la "platou" si este in parametrii din carte am inversat magnetii si la fel cilindru drept nu merge in parametrii , raman supapele. » Post actualizat in 31 Aug 2015 13:08 Inca nu am reusit sa ma pun sa desfac motorul,banuiesc ca este supapa de admisie pocneste cilindru stang in filtru de aer si nu merge rotund motorul... » Post actualizat in 05 Sep 2015 14:05 Cine-mi vinde asa ceva cat decat ieftin http://www.cmsnl.com/suzuki-gs500-1996-eskt_model13457/signal-generator-assy_3311044420/#.Vd9R-vnzriw ? » Post actualizat in 09 Sep 2015 13:29 S-a dovedit a fii senzorii de la aprindere(magnetii). Se poate inchide.
  2. Cum se numeste minunea asta de piesa in romana cand sunt omul sa il iontreb daca are. Noua nu am banii sa o cumpar. » Post actualizat in 27 Aug 2015 18:46 Alternator cumva ? http://olx.ro/oferta/alternator-suzuki-gs500e-ID4qdIk.html#1ca00fa6e6
  3. http://i.imgur.com/J1q9luG.jpg aici este magnetul dupa carcasa neagra.
  4. I`m back am reparat partea electrica se pare ca trebuie schimbate pastilele la supape (nu urca in ture si da rateuri).Da am scanteie bujiile sunt noi .Revin cu raspuns .MULTUMESC!!!
  5. Tu dai semne de bujie inecata (umeda si neagra).
  6. CDI-ul nu este, nu pornea din cauza unui fir intrerupt.Acum ca am reusit sa o fac sa reactioneze la butonul START nu mai am decat sa aflu de ce merge doar intr-un piston si nu se tureaza si da rateuri.Am vazut jos la puls generator capacul din partea dreapta motor ca am un magnet care era spart crapat un sfert din el poate sa fie asta buba?
  7. Da, nu e nici o problema in cazul incare nu e cdi-ul pot sa il returnez.Poti sa ramai on topic sau sa ma ajuti cu o parere?Sau te-ai inegrit de la casca?
  8. Salut ma numesc Bogdan si detin din vara asta un suzuki gs 500 E 1992. Sa trecem direct la subiect, am mers cu motocicleta sezonul asta undeva la 10.000 de km pana cand intr-o zi prin oras am avut un rateu si zgomot pe masura, motocicelta dadea semne de motor inecat am tras pe dreapta am incercat sa o turez nu urca in ture si dadea rateuri, am reusit sa ajung pana acasa cu 20 km/h ,a stat 10 minute oprita apoi sa incerc sa pornesc motocicleta nu mai pornea.(apas butonul de start nu se intampla nimica am verifitcat butonul de start stop releu de la cric siguranta toate cele...)Daca fac scurt la selenoid(releu de pronire) electromotorul invarte dar nu am scanteie la bujie am incercat si alt set de buji problema persista.Am comandat cu cdi ,cred ca de la el este. Pareri?
×
×
  • Creează nouă...