Sari la conținut

Mihnea Musat

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR 1000 K3

Mihnea Musat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Gata...am rezolvat. Am schimbat bujiile, nu mai merge in hopuri....si intradevar am astupat mai bine de jumatare din evacuare cu mana si oscilatia turometrului s-a oprit.
  2. Frate deja exagerati. De la treapta 1-2....deja ati ajuns la 3 )))). Pe buneee? Chiar trebuie sa va explic ca tin motorul intre blocuri....ca e o alee ingusta de o singura banda in jurul unui punct termic cu 2 curbe consecutive de 90 grade( una la dreapta si una la stanga) si cu masini parcate pe stanga si pe dreapta. Nu sunt superman sa vad prin peretele centralei ce-i dupa colt. Daca vine unu din sens invers...daca iese unu din parcare.... Si in plus...asa imi place mie sa merg printre masini la semafor.....in treapta 1 sau dupa caz.....in treapta 2 la relanti. Am B-ul de 11 ani....si tot timpul i-am considerat niste inconstienti p-aia care pur si simplu ZBOARA printre masini la semafor. Eee....eu nu ma simt unu dintre ei. N-am zis ca asta imi e viteza de croaziera si nici n-am zis ca asa merg prin tot Bucuresti-ul. Gresesc cu ceva pt simplul fapt ca sunt precaut?
  3. treapta 1....treapta 2....acelas cacao. E o problema care ma deranjeaza si vreau sa o rezolv. Iar fiecare isi rezerva dreptul de a merge cum ii e mai comod si cum ii place. Asta e chiar culmea.....sa ma certi " ca de ce nu merg in treata 1 " cacao.....esti in Bucuresti, te mai adaptezi si in functie de trafic. Iar la faza cu "lipsa de experienta" am fost ironic, dar n-ai prins-o stii ce zic? Sunt la al 2-lea motor. Nu oi fi eu vre-un mare profesionist. Dar slava Domnului...plec intreg, ajung intreg. Asa caaaa....nu vad de ce asa mare suparare pt 2 stiluri diferite de a conduce. Si pana la urma am cerut ajutor la problema pe care o am, nu am cerut alte sfaturi.
  4. n-ai avut nevoie niciodata sa mergi in treapta 2 de viteza la relanti? Imi cer scuze pt lipsa de experienta.....dar nu-mi permit sa merg printre masini la semafor (de exemplu) in 4-5000 de ture...
  5. Salut. Nu sunt sigur daca asa e si la motorul tau, dar sper sa te ajute.
  6. La treaba cu lantul nu m-am gandit.... Cu toate ca e nou kit-ul. Iar bateria am masurat-o. Imi arata 13 si un pic . Bine....recunosc ca am avut probleme cu releul de incarcare. Era ars, n-am stiut si am mers doar pe baterie pana mi s-a oprit motorul. Releul l-am schimbat, iar bateria am pus-o pe redresor. Am sa testez cu o alta baterie....sa vad daca mai face la fel. Merci de sfat E o evacuare sport. Vechiul proprietar zicea ca ar fi Termignoni.... Acum nu stiu ce sa zic. Nu scrie nimic pe ea. Dar cu toate astea e din carbon. Iar undeva pe capatul tobei e stantat " Use only for race". Acum nu stiu ce sa zic...
  7. Salut. Mi-am cumparat acum 2 saptamani un gsxr 1000 k3. Am constatat ca motorul si la rece si la cald nu depasea 1000 de turatii, ba chiar varia....intre 900 si 1000. Iar in treapta 1 si 2 de viteza la relantii mergea in hopuri. Am reglat relatiul. L-am pus undeva la 2000 de ture la rece....iar apoi sa scada la 1200, cand se incalzeste motorul. Problema e ca imi sta la 2000 de turatii vreo 15-20 sec, apoi scade la 1200 ( imi arata 25-28 de grade), si nici atunci nu ramane constant. Oscileaza 1100-1400.... Si din nou aceeasi problema....cand sunt in viteza si merg la relatii, merge in hopuri. Trebuie sa merg tot timpul cu ambreajul putin patinat si usor accelerat. Ca si cum as face o plecare de pe loc....numai ca e in timp ce merg. In rest n-am probleme. In turatii merge ceas. Accelereaza si decelereaza ok. Are cineva vreo idee cam ce se intampla? Sau imi puteti da o solutie de rezolvare?
  8. Cel mai probabil ai discurile varza....
×
×
  • Creează nouă...