
Marius94
Membru-
Număr conținut
15 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Motocicleta
dr650rs
Marius94's Achievements
Newbie (1/14)
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
AM gasit o instalatie electrica completa de suzuki dr650 din 91 si as vrea sa stiu daca se potriveste pe a mea care e din 90 -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
nuuu BOSS nu ma refer la pedala de pornite nu mai am probleme cu ( kick-starterul ) ma refeream la schimbatoru de viteze ca nu imi debraiaza complet ambreaju si cand vreau sa plec bag a 1-a si caraie in cutie , vibreaza putin pedala si cand intra da un soc ca si cand ar pleca de pe loc. MAI PE INTELES ambreaju nedecupland complet in loc sa invarta decat oala aia din interior antreneaza tot ansamblu. si in momentu introduceri in viteza stelutele alea de fac cuplarile intre viteze (sau cum sor numi ) se lovesc in cap una pe alta pana se infraneaza putin si incepe sa patineze ambreaju. atunci intrand in viteza. SPER SA SE INTELEAGA ACUM » Post actualizat in 01 Jun 2016 06:00 aditivul e unu scump 20 lire adus din afara e ceva de curse profesional. din ce am tradus de pe el zice ca face un mic strat de protectie pe fiecare piesa in miscare. la o adica daca patesti ceva se sparge radiatoru si pierzi o parte din ulei poti merge undeva la 5-10km pentru remedierea problemei. Acum nu stiu ce rahat or manca si astia Reduce semnificativ uzura. Aditiv anti-uzură pentru înaltă presiune, formează un strat foarte subţire pe perechile de suprafeţe de frecare din interiorul motorului. Stratul are proprietăţi ductile şi lubrifiante şi este eficient pentru cel puţin 50 000 km. Avantajele sunt următoarele: ● Reducerea semnificativă a uzurii ● Durată de viaţă îndelungată a motorului frecare mică, se reduce uzura cu pînă la cca. 35%. -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Din ce am observat de cand o am are o problema la ambreaj. O pornesc apas ambreaju si cand dau sa plec bag a-1 si caraie putin si da un soc sa plece de pe loc cand a intrat in viteza , ambreaju l-am reglat la apasarea manetei se ataca complet mai mult nu vrea si nu debraiaza corespunzator AM schimbat prima placuta de ambreaj ce''a care e mai lata si in interioru careia intra cele 2 inele metalice ( placuta veche era tocita pe o parte de tot se mai vedea putin urma de ferodou de pe ea .....asa ca am inlocuito cu un noua, dar nici un rezultat debraiaza la fel de urat ca si inainte. am montat , verificat fiecare componenta si montat ambreaju du pe schema toate componentele + seibile alea 2 mari late de cuprind oala saiba blocatoare si piulita noi si alea. deoarece SEIBILE alea 2 mari erau putin uzate asa ca le-am comandat pe toate. Socu ala imputit de il face la plecarea de pe loc buleste mai repede si niturile de tin pinionul de oala ambreajului si dupa dau de alte belele ) ULEI AM FOLOSIT 10w40 castrol magnatec Semi-sintetic + aditiv ulei , dar o sa fie inlocuit dupa ceva timp cred ca cu motul 10w50 sintetic CE sa verific ca sa il fac sa lucreze normal -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Stiu asta dar cati nervi si batai de cap mi'a adus am avut o pica in suflet de care nu puteam scapa numai in felu ala. De mini rodajul pe care i l'am facut pot pune ca motorul nu sa incalzit peste parmetri normali a fost supravegheta temperatura si parametri motorului dand tarcoale pe langa ea. de fortat nu are nimik un mic cox cat i-am dat eu nu se strica asa cu una cu 2. mecanicu de la ktm de unde am comndat piesele a zis ca nu exista rodaj cum se facea pe timpuri. intradevar nu trebuie depasita turatia de 4000rpm , viteza de 60km/h si nu trebuie fortata o perioada de timp sau un anumit nr de km dar nu se intampla nimik daca se forteaza o scurta perioada de timp cum am facut eu -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Azi am stat de ea , am reglat cu calm si spor, i-am refacut o parte din instalatia electrica , am montat ramasitele ramase i-am dat pedala A PORNIT DUPA 15 pedale deoarece imi era frica sa ma mai las pe pedala si ii dadeam ca la scuter, am pornito am reglat carburatorul. am lasato pornita 60 min la relanti am oprito dupa care am verificat daca mai porneste greu si a luato la prima pedala. Dupa am fost sa ma razbun pe ia. IAM DAT IN GUSA SA II ARAT CINE E SEFU..... ... AKUM AM INBLANZITO si II E FRICA DE MINE DUPA SEGMENTARE AM OBSERVAT CA - NU mai mananca ulei - dupa ce am incalzito bine se vedea ff. foarte foarte putin cand acceleam in comparatie cu prima data cand am luato si nu mai vedeai de fum - trage de rupe e turbata acum daca bag mana peste jumate in gaz in timp ce merg se da peste cap am experimentat asta cu mine si un pasager am dat a 2-a si cand m-am dat putin la ea sa ridicat de fata si am mers 2 m pana sa desprins pasageru si a cazut )))))) si ma injura de pe jos ca nu se mai suie pe ea ca eu il omor )))) (DIN nefericire nu a patit nimic ) Una peste alta pare totu in regula parca se mai aude din cand in cand cate o mica bataie in motor nustiu de la ce o fi dar daca stai atent si asculti cand e la relanti se aude foarte incet Trebuie sa imi dispara teama de a sari pe pedala fara a'mi mai fi frica ca imi rupe gleznele , acum ( o pornesc cu ghete dar o sa revin la slapii de cauciuc ) ))))) -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu am manualu ei eu le-m reglat 0.10 admisie si 0.15 evacuare. MESTERU dupa ce a reglat din nou distributia a facut si reglajul la supape dar nu stiu exact cu ce dimensiuni lea reglat, DAaca are cineva poze din manual as ramane dator. SI inca ceva eu cand am schimbat sementi am schimbat si semeringurile la supape si cred ca am incurcat arcurile intre ele le-am pus pe toate pe masa intr-o tava si am dat peste ele si au cazut tot in tava dar pe orizontala. parca stiu ca arcurile au forte diferite ? sau gresesc undeva -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
andrei belcic Eu zic ca se intelege destul de bine ce am scris lasa comentarile astea prostesti, Postez aici in speranta ca un om cu cap ma va ajuta sa o fac. NU imi plac comentarile astea daca nu itelegi ceva si vrei sa ma ajuti imi specifici si iti explica baiatu pana intelegi dar nu trebuie sa ne batem joc pe forum ca sa mai gresit un cuvand o litera sau nu m-m exprimat corect. Prin deducere si gandire chiar daca ar fi ceva ce nu ai intelege citind din nou cu cap si mai multa atentie o sa intelegi mai bine, dar daca citesti in batjocura macar nu mai comenta aiurea sa superi pe cineva. NU STII ce are, NU te mai baga in seama aiurea cu comentari prostesti ! -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
revin cu detalii Am dus motocicleta la meseriasu de la care am luato el fiind priul proprietar al ei si el stiind reglajele ei sa uitat la distributie a mai invarit de ea a pus capacu a dat la pedala si nu mai dadea peste picior ia mai dat niste pedale si nu mai sarea pedala inapoi (ciudat faptul ca si mie imi mersese asa dar dupa ce am oprito si am vrut sa o pornesc hop sa imi rupa picioru ) i-am explicat acest lucru si a zis ca de ce nu face si la el asa. Nu am mai zis nimic . ia tras soclu ia dat cateva pedala si a pornit , si sa oprit ia mai dat cateva a lasato pornita dar daca incerca sa il lase soclu pe 0 nu mai mergea nu se accelera si dadea rateuri si cu soclu tras si cu el inpins cand o accelera dadea rateuri. a apito si se gandea bun de la ce sa fi. Jocu la supape il reglase totu erea ok. O mai porneste o data o lasa putin si o accelereaza si sa auzit un scartit si sa oprit motoru instant am zis cred ca a sarit distributia saU ceva a incercat sa o porneasca iara si nu mai vruia avea compresie se invartea totul normal dar nu mai pornea am desfacut a 2 zi capacu la chiuloasa totul era la fel destributia pusa perfect totu la locu lui. AM MONTAT TOT dar nu mai vroia sa porneasca AM traso cu masina o lua si murea si dupa nimic. EL a zis ca nu are ce sa ii faca a incercat tot si ca e din aprindere bun, dar de ce da scanteie AM desfacut capacu la volanta sa vad daca cumva sa rupt pana de a facut scartaitu ala dat totu erea pus la locu lui. am verificat scanteia si o da cand trebuie. EL a zis ca e din aprindere sau din cdi ca nu da scanteia bine porneste si dupa da scanteia aiurea sau nu mai citeste cdi senzoru holl. dar ed ce da scanteie daca scot fisa totul pare ok eu ma gandesc CA TOT BALAMUCU ASTA SA NU FiE DIN CARBURATOR dar nu imi explic dc sa auzis scartitu ala si a murit motoru instant ca si cand sar fi blocat -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
o sa mai verific distributia dar 100% nu e sarita am luato si babeste sa vad cand se deschid supapele in functie de poziti pistonului. -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
si a mea se infrana dar apasam decopresoru si nu mai asteptam sa sara dadeam cu el apasat ca sa apuce motoru se se invarta mai mult asa am pornito ca daca ll lasam sa sara si o inpingeam dupa nu aveai nici o sansa. compresie are calumea am 82kg si daca ma las pe pedala ma tine in sus si dupa 10 secunde se mai lasa o treapta pedala pana iese din compresie si merge mai usurel -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ma pricep la motoare da si cand prinzi unu din asta iti pune capac si o iei razna AM verificat si avansu am scos firu de impus de pe bobina si am pus un led intre comanda si masa sa vad cand deschide exact si da scanteia perfect cand e pistonu sus -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
nu dar din ce stiu cand linia orizontala e pararela cu chiuloasa si pistonu e sus camele trebuie sa fie in jos in aceasi pozitie ( spunetimi daca grsesc undeva ) -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
AM pus volanta pe t pistonul era in pms si am pus ditributia (axa came ) cu camele in jos ambele egale pt ca a fost rectificat axu in plazma si nu mai are semn de calare » Post actualizat in 24 May 2016 06:43 da asa se intampla dar daca pun contactu si dau imi da motoru peste picior rau adica cat as sari pe ea pistonu nu poate trece de pms si o ia invers la scanteie si imi da in pedala explozia banuiesc ca ininte nu facea asa deoarece nu avea compresia buna -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
multumesc de sfaturi dar inainte nu imi facea asa pornea si daca ii dadeai cu papuci (vorba vine ) nu avea treaba nu sarea pedala inapoi pur si simplu sarea decompresoru dadeai drumu la pedala si sareai pe ea si o lua la sfert. acum e ceva in neregula pt ca daca las contactu loat si repet operatiunea cand sar pe pedala si cand aceasta ajunge jos mi-o arunca o palma inapoi cu tot cu picior. Am pornito numai cu bocanci. dar am zis sa iau ceva mai usor cand mesteresc la ea sa mi se odihneasca picioarele ca stau destul la munca numai in bocanci » Post actualizat in 24 May 2016 06:33 poate daca m-ar ajuta cineva sa desfaca o bujie si sa imi spuna exact in ce punct sare decompresoru fata de piston O am de o luna in curte si nu ii dau de cap. Am pornito inpinsa dar sta putin la relanti se accelereaza putin si moare. mi sa luat sa inping de ea neputand sa ii dau la pedala -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Marius94 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
salut de curand am achizitionat un suzuki dr 650rs toate bune si frumoase la test a mers perfect . asa ca mi-a placut si l-am luat. Ajuns acasa nerabdator sa vad ce poate jucaria noua am dat o tura cu ea prin padure si am observat urmatoarea problema. DUPA ce am incalzito a inceput sa scoata fum alb din ce in ce mai rau, am ajuns acasa i-am schimbat uleiu am pus nou in speranta ca cel vechi era prea subtire si il papa. dar treaba nu sa schimbat si cu uleiu nou la fel mergea in 15-20 km manca 300-400ml n functie de cum mergeai cand ai dadeai sandale erea jale de fum. asa ca m-am apucat sa desfac motoru am dat chiuloasa jos am dat cilindru si am observat ca avea un segment cel de foc rupt in 2. am comandat segmenti si semeringurile noi originale din japonia au venit intr-o saptamana am montat toate piesele la loc. PROBLEMA E CA ACUM DACA INCERC SA O PORNESC APAS DECOMPRSORU DAU INCET PANA SARE SI DACA II DAU PEDALA IMI RUPE PICIORU ce am descoperit dupa multe batai de cap ca decompresoru sare cand pistonu ajunge in (PMI) cea ce nu e normal si cand sar pe pedala sa pornesc ea da sa porneasca cand pistonu se duce in sus pe compresie. si o ia pistonu invers si imi arunca pedala inapoi ea nedecuplandu-se din rac. NU II DAU DE CAP NU MAI STIU CUM SA REGLEZ DECOMPRESORU DIN CE STIU EU EL TREBUIE SA SARA CAND PISTONU E SUS SI SA PORNEASCA CU PISTONU IN JOS SI IARA IN PLS ( pe compresie) CAND ATUNCI ARE LOC PORNIREA LA MINE E INVERS SARE DECOMPRESORU CAND PISTONU E JOS SI CAND SAR PE PEDALA SE DUCE PE COMPRESIE SI IMI ARUNCA PEDALA INAPOI DEORECE NU POATE SA INVINGA COMPRESIA SI SA AJUNGA PISTONU IN PLs SI DAND SCANTEIA INAINTE CU 5 GRADE PISTONU O IA INVERS SI IMI DUPE PICIOARELE imi E FRICA sa ii mai dau si la pedala ca mi-a rupt talpa la adidasi a facut gaura in ei