Sari la conținut

Costin2be

Membru
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    Costin2be@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Vt750C2 Shadow Spirit
  • Numar Moto
    CT15FEN
  • Club
    Fara

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Cf moto 250 Cb400

Vizitatori Recenți Profil

393 citiri profil

Costin2be's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu filtrul este ok.... tremura accelerata si fara filtru deci nici filtrul nu este cauza
  2. » Post actualizat in 11 May 2017 08:48 Superbec, John, fratilor ce pot sa fac eu daca nu ma pricep la motoare, am mers la mecanic si ala mi.a zis schimbs uleiul si bujiile mergu cativa km si daca nu isi revine sa incercam sa determinam cauza dupa, a verific ambreiajul, compresia si totul pare ok, daca mecanicul nu isi poate explica de unde vine vibratia si lui ii pare totul ciudat, ce sa fac frate, voi mi.ati dat o gramada de indicatii si eu i.am zis mecanicului ...frate sa nu fie de aici de aici de aici, daca cunoasteti un mecanic mai bun in Cta eu credeti.m ca merg la el in secunda doi, eu nu am sa il las pe unul sa imi desfaca motorul daca nu stie exact ce cauta ca nu sunt idiot sa schimb anmbreaj injectoare pompa etc asa pe ghicite, nu este vina mea ca nu cunosc mecanica so ca in ditamai orasul ca Ct nu am reusit pana acuma sa gasesc un mecanic competent. Si inca odata toate pistele voastre au fost transmise mecanicului. Concluzie pana acuma, ambreiajul este bun, compresue buna, motorul merge rotund, nu are vreo bataie mecanica, pompA DE BENZINA FUNCTIONEAZA bine, clapetele se deschid simultam , motorul nu are tampoane foar un balancier mecanic.
  3. Am schimbat uleiul si bujiile... o sa merg 400 - 500 de km sa vad va fi vreo schimbare in bine.
  4. Evacuarile sunt alea stock si nu sunt gatuite... doar ca au niste gauri in surdine..dar gaurile in surdina sunt de acum 2 ani » Post actualizat in 06 May 2017 15:33 Restul o sa ii spun mecanicului sa se uite si sa aiba in vedere...multumesc mult
  5. Am 20600 de km ... plm... dac eram mecanic sau ma pricepeam o teparam eu ... ce cmama masii sa fac altceva decat zice mecanicul... ce sa ii zic : pune mana si fa motorul bucati! Asta zice ca totul arata bine si nu isi poate explica de unde apare vibratia, a ascultat mototul cu streptoscopul sau cum ii zice si cica merge perfect... in schimb cand il accelerezi pe la jumate din maxim pe loc in gol pleaca motorul de pe cric. Se vede clar ca buna ziua ca nu a fost umblat la motor niciodata si km sunt reali, cei drept nu am gasit o problema asemanatoare pe nici un forum pe nicaieri nici pe afara pe nicaieri...singura problema similara am gasit pe un forum dar era vb de o nesincronizare pe carburatie iar la asta a mea nu e cazul ptr ca este pe injectie. Mecanicul asta immi spune ca daca era pompa de injectie » Post actualizat in 06 May 2017 15:02 Daca era pompa de injectie aveam si pierderi de putere si nu mergea bine nici la turatii mai mici, o varianta cica ar mai fi un senzor a carui denunire nu am retinuta un senzor care vine pe cablul de acceleratie sau ceva de genul.
  6. Nu sa umblat niciodata in motor, moturul vine prins direct pe cadru si are doar un balasier, intrucat nu a fost cazut si nu a suferit nici-un soc nu vad cum putea fi afectat balasierul mecanic, nu am zis ca schimb uleiul si se rezolva problema, dar pentru ca mecanicul nu poate determina cauza am recurs la ideia de a aduce motorul in parametrii normali de functionare si dasta am sa pun uleiul recomdat de producator, iar bujiile arata foarte bine dar presupun ca sunt cele originale din 2008 si ptr 60 -100 de lei merita a fi schimbate.
  7. Am ajuns la mecanic, totul pare ok si vibratia este clar ca exista dar nu se gaseste inca cauza, bujii par ok, compresie este, ambreajul este ok, vibreaza pe sfarsit la fiecare treapta de viteza dar fara sa piarda putere. Am constatat ca schimbul facut la HobbyMoto a fost o bataie de joc, motorul meu trebuie sa mearga cu 10w50 dar supermenicul HobbyMoto a pus Ipone 20W50 si a cand zic a pus inseamna ca pus asa peste nivel de am gasit uleiul in filtrul de aer ca acolo are iesire surplusul de ulei. O sa fac luni schimbul de ulei si filtru si sper ca motorul sa isi revina, pasul doi urmeaza sa schimb bujiile si dupa sper sa fie ok, va voi anunta cum decurg lucrurile.
  8. » Post actualizat in 04 May 2017 13:45 Multumesc ptr informatie..nu stiam asta
  9. » Post actualizat in 04 May 2017 13:04 Este pe injectie ce sincronizare carburatie/alimentare
  10. Am mers cu motocicleta astazi, problema nu pare sa fie din cauza anvelopelor sau a montajului lor,la 140 de km/h cu ambreiajul apasat ruleaza ok si evident cu ambreiajul apasat au disparut si vibratiile, am accelerato acuma fara sa fie bagata in viteza si pe la jumatatea maximului de acceleratie vibreaza tare. Motorul trage ok si nu aud sunete ciudate la el, chiar sunt in dilema totala, la salariu o duc la doctor.
  11. » Post actualizat in 01 May 2017 21:02 Eu cred ca sunt greutatile puse la ultima echilibrare, plm te duci motorul la vilcanizare moto si astepti ca aia sa isi faca treaba, mama masii cu "mecanici" astia.
  12. » Post actualizat in 01 May 2017 18:07 Vibreaza si cand il accelerez pe loc dar cred ca asta este normal, vibreaza la accelerarea in gol asa cum vibreaza orice moto de genul Chopeer-cruiser, abia poimaine o sa am timp sa merg cu moto si am sa incerc sa o duc la 120 -140 su dupa sa tin ambreiajul si sa o las la mers in gol si sa vad daca vibratia este din rulare sau din motor. Cred ca ideea data de colegul de pe forum este perfecta, si ii multumesc mult pentru ea. Am sa va impartasesc rezultatul. O seara faina si asfalt uscat!
  13. Salut, de tras trage lafel de bine ,motor 2 cilindrii in V, 745 cmc, racit cu lichid » Post actualizat in 01 May 2017 15:12 Am aruncat o privire la roata spate pe o latura are 6 greutati de 5 grame si pe cealalta parte 5 greutati de plunb de 5 grame » Post actualizat in 01 May 2017 15:33 » Post actualizat in 01 May 2017 15:34 Buna ideea asta
  14. Salut, il am de 2 ani, am.mers vreo 5000 de km cu el, si clar simt o diferenta acuma, vibratiile le simt in şa si in furca, vibreaza de ca si cum as solita motorul la maxim, inainte simteam aceste vibratii doar atunci cand ii dadeam la maxim ( 150 160 de km cu pasager). Sigur nu este o chestie de proasta perceptie a mea pentru ca am acelasi pasager pe moto in toate cazurile si astazi in drum spre Vama Veche si ea a sesizat acest aspect.
×
×
  • Creează nouă...