Sari la conținut

alk

Membru
  • Număr conținut

    46
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TimiÂşoara
  • Carnet moto din
    A,B,C+E.
  • Motocicleta
    Transalp

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra 50 S, MZ 175, IJ3, BMW K100, Yamaha Tenere,Honda Transalp.

Vizitatori Recenți Profil

415 citiri profil

alk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pînă la urmă cred că-i dau eu ,,o lipitură,, de ciocan și am terminat problema! » Post actualizat in 29 Jul 2018 12:50 Dacă ai găsit pe net cartea tehnică, te rog trimite-mi și mie linkul. Mulțam.
  2. Parțial sunt în acord cu tine, este ca în toate depanările din orice domeniu, foarte posibil să intervină și alte probleme, dar asta nu înseamnă un impediment pentru un adevărat meseriaș, ci mai degrabă poate fi vorba despre propria neîncredere în capacitatea de lucru. Iar neîncrederea în capacitatea de lucru, de regulă este apanajul mediocrității. Când fără să încerci, susții că nu se poate, atunci problema este în primul rând la tine. » Post actualizat in 29 Jul 2018 12:24 Dar puteau măcar să spună; frate îl fac și te costă atâta, sau dacă nu, atunci atîta...te bagi? Care ar fi fost problema? Eu nu am nici un fel de scule prin casă sau de motor, cu ce să-l desfac?
  3. Vorbim cumva despre o tehnologie NASA, sau despre un simplu display monocrom? Ce meseriași sunt aceia care nu au curajul să lucreze în meseria lor, dacă nu-i gâdilă provocările,etc.etc.? Un meseriaș se deosebește de ,,turmă,, tocmai prin faptul că este în stare să rezolve ceva ce alții din domeniu nu îndrăznesc. Dar reclama tuturor este mare, mulți se consideră superprofesioniști inegalabili pînă când sunt puși în fața faptelor, după care.......debitează tot felul de ,,avioane,, doar ca să nu pună osul la treabă. Lenea este dominanta care a făcut din meseriași, pur-sânge-ageamii cu ifose de profesioniști. Acesta este adevărul!» Post actualizat in 29 Jul 2018 11:30 Vorbim cumva despre o tehnologie NASA, sau despre un simplu display monocrom? Ce meseriași sunt aceia care nu au curajul să lucreze în meseria lor, dacă nu-i gâdilă provocările,etc.etc.? Un meseriaș se deosebește de ,,turmă,, tocmai prin faptul că este în stare să rezolve ceva ce alții din domeniu nu îndrăznesc sau eșuează. Dar reclama tuturor este mare, mulți se consideră superprofesioniști inegalabili pînă sunt puși în fața faptelor, după care.......debitează tot felul de ,,avioane,, doar ca să nu pună osul la treabă, pentru că lenea și teama sunt dominantele care a făcut din meseriași niște pur-sânge-ageamii cu ifose de profesioniști. Acesta este adevărul! » Post actualizat in 29 Jul 2018 11:32 Vorbim cumva despre o tehnologie NASA, sau despre un simplu display monocrom? Ce meseriași sunt aceia care nu au curajul să lucreze în meseria lor, dacă nu-i gâdilă provocările,etc.etc.? Un meseriaș se deosebește de ,,turmă,, tocmai prin faptul că este în stare să rezolve ceva ce alții din domeniu nu îndrăznesc sau eșuează. Dar reclama tuturor este mare, mulți se consideră superprofesioniști inegalabili pînă sunt puși în fața faptelor, după care.......debitează tot felul de ,,avioane,, doar ca să nu pună osul la treabă, pentru că lenea și teama sunt dominantele care au făcut din meseriași niște pur-sânge-ageamii cu ifose de profesioniști. Acesta este adevărul!
  4. Mai pornește și funcționează motorul fără IMO? L-ai demontat greu de pe bord? Am vorbit inclusiv cu vreo 3-4 electroniști de școală veche și niciunul nu a îndrăznit să se bage în el. Le este frică să nu nu-l distrugă complet când ajung la partea cu intervanția pe ecran. Cred că cel mai indicat este să-l demontez de pe motor și să-l dau din mână la reparat. » Post actualizat in 29 Jul 2018 08:45 Motanu, ai tu pe la Deva un electronist? Ăștia de la mine parcă-s bătuți în cap de meserie! Am vorbit deja cu vreo 10 și nu se bagă.
  5. Sunt supărat foc de-ași bea o bere cu tine, cât despre bordul aftermarket nu știu ce să zic, cred că riscul este cam prea mare la potrivire și mi-e frică să nu fac o năzbâtie încât să nu mai pot circula cu mobra sezonul actual. În plus, mai cred că toată distracția cu demontat,montat și ce poate intervenii printre ele cu siguranță că-mi va depășii considerabil anemicul meu buget. » Post actualizat in 26 Jul 2018 19:59 Nu spun că este greu, spun doar că eu nu mă pricep deloc și nu am nici cele mai elementare instrumente pentru a demonta, depana, etc. » Post actualizat in 26 Jul 2018 20:14 Presupunând că în cele din urmă îmi voi băga ghearele în comp și-l zăpăcesc complet, întrebarea este dacă banda led cu martorii luminoși ai comenzilor va mai funcționa, sau chiar și motorul. » Post actualizat in 27 Jul 2018 05:38 Revenind la subiect, poate să mă ajute cineva cu problema IMO?
  6. Ok! No problema, râdem, glumim, dar de transalp nu ne batem joc !
  7. Nu toate femeile plâng ca și femeile ....unora! Mai sunt și femei care nu se bagă în treburile bărbaților. Dacă mă gândesc puțin, curiozitatea ta mi se pare puțin cam de tipul femeilor......unora, dar asta este o altă problemă. No offence, tu ai început ,,nesărata,,!
  8. Cineva mi-a spus că ar fi lipituri reci, dar pe toți care i-am sunat au spus că nu știu, că nu se bagă, etc. În plus, unii mi-au spus că dacă display-ul este defect lipiturile sunt inutile pentru că nu știu ce celule sau cum le-o spune sunt distruse și nu se pot repara. Cred că numai un electronist bun ar da de capătul problemei. Eu nu mă pricep la electronică, dacă-l desfac, moare sigur.
  9. Bună ziua stimați colegi. Am pe motor un computer de bord IMO 100 R 300 la care ecranul se pare că este pe ducă. Adică are câteva dungulițe orizontale, de la o margine la alta și transparente, astfel că afișajul ( litere și cifre) este întrerupt. Am încercat să găsesc un depanator, sau un alt ecran dar nu am găsit pe nimeni care să lucreze pe astfel de ,,jucării,, . Vă rog, dacă cineva se pricepe sau are vreo soluție să mă ajutați, deoarece este foarte posibil ca în scurt timp să se strice complet iar reconversia la originalul bordului este aproape imposibilă din cauza modificărilor făcute la tot motorul. Vă mulțumesc.
  10. Mulţumesc colegilor care au postat în sprijinul meu. Am să încerc variantele motorush.ro şi olx.ro. Dacă nu am să găsesc, atunci .......am să caut un meşter priceput. Asfalt uscat tuturor acelora care-l doresc!
  11. Salut, are cineva un melc de kilometraj, sau de unde pot să achiziţionez unul nou? Eventual un kilometraj electronic?
  12. În perioada 19-22.07.2018, nou înfiinţata echipă SALVO-MOTOPARAMEDIC, componentă a compartimentului formaţiunii de protecţie civilă pe bază de voluntariat din cadrul Primăriei Mun.Timişoara, am dorii să organizăm un Bike Fest cu scopul atragerii bikerilor interesaţi să ni se alăture. În principiu, acest Bike Fest va avea loc numai dacă am din partea comunităţii noastre,( a bikerilor) confirmarea de prezenţă. Locaţia va fi la Şag pe platoul Monte Carlo. Din program, prima zi va debuta cu prezentarea activităţilor SALVO- MOTOPARAMEDIC urmând un exerciţiu demonstrativ de căutare-salvare, alături de IPJ.Timiş, ISU-Banat şi IJJ-Timiş. După încheierea exerciţiului, parada, apoi doar mici, muştar, bere şi ,,lăutari,, până pe 22.07.la ora......vom vedea! Aştept mesajele voastre, confirmări, idei, intenţie de participare activă în organizare, etc. Vă mulţumesc.
  13. CDI-ul şi carburatoarele de pe 600 au fost păstrate.
  14. Aşadar, după cum am editat mai sus, camuflata este dotată cu un 650. O tăbliţă îndoită de sub şa, carburatoarele, toba finală de la 600-le vechi şi un furtun de dacie modificat, sunt cam tot ce a fost lucrat în plus în afara montajului noului motor care a intrat la fix în suporţii de pe cadru. Motorul este în toate minţile lui, trage de rupe, nu scoate gram de fum, nu are pierderi de ulei, într-un cuvânt, după aproape 1000 km = RACHETĂ ! Mulţumesc şi pe această cale colegului Emircea, care mi-a vândut motorul în condiţii mai mult decât colegiale, dar şi colegului Arpy, de la Moşniţa Nouă, care a făcut acest ,,transplant,, . Voi reveni cu poze, pînă atunci, drumuri uscate tuturor!
×
×
  • Creează nouă...