Sari la conținut

Imalo90

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki z750s
  • Numar Moto
    Ab09poa

Imalo90's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut, am verificat fiecare cilindru dupa cum s-a recomandat mai sus, si tot asa. am decuplat senzorul din filtrul de aer si tot asa. mai departe senzorii nu prea am cum sa ii verific. o sa trimit motocicleta in service si revin cu informatii despre ce are. (sper) chestie noua ce am observat-o cand am scos filtrul de aer: relantiul cade brusc de la 1200rpm undeva pe la 700 si se aude un "pacanit" undeva dupa filtrul de aer. poate ceva obstructioneaza aerul? multumesc florin
  2. salut, multumesc de raspuns. da, ma mir si eu de toba incandescenta. s-a verificat compresia, nu stiu valoarea, mi s-a spus de mecanic ca e buna. la fel, toti senzorii au fost probati de pe un z750 fara probleme si tot asa, + testerul care nu a zis nimic de nici un senzor. o sa incerc maine cu fisele de la cilindrii sa vad daca tot asa face. Iau cate unul pe rand. Da, amestecul e bogat. dar de ce? peste 3000 rpm se comporta ireprosabil (in afara consumului)
  3. Buna ziua, ma numesc Florin, am 26 de ani, sunt din Sibiu si am nevoie de parerile colegilor motociclisti in ceea ce priveste problema mea. dupa 6 ani si 30.000 de km pe scuter (fara incidente), am achizitionat anul acesta un kawasaki z750s din 2004, SH, cu 40.000 km la bord. Primii 4000 de km au fost impecabili, fara cea mai mica problema (uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer schimbate la inceput). dupa 4000 de km, aproape brusc, incep problemele dupa cum umrmeaza: -relantiu instabil, varia intre 700 rpm si 1500, fara sa observ un tipar anume (mai accentuat la cald) -consum exagerat: 110-130 de km cu un plin de 14-15 litrii de benzina -fum negru la orice turatie, inclusiv relantiu. intensitatea crestea odata cu turatia -zgomot ciudat al motorului, diferit fata de inceput (ceva de genul unui tanc) -uneori in mers, la actionarea ambreiajului murea motorul -miros intepator esapament Considerand cele de mai sus, am pus testerul pe ea. Rezultatul: nici o problema detectata. am apelat la vanzator care m-a ajutat. a fost dusa la service, si de pe alta motocicleta au fost testate pe rand: injectoarele, filtrul de aer, rezervorul si filtrul de benzina, senzorii, compresia, arderea...ajungand sa inlocuiasca CDI-ul. Dupa ce a fost inlocuit CDI-ul, sunt aici: -relantiul stabil la inceput, dupa care a revenit la acelasi comportament. -consumul ca inainte -pacaneli / rateuri la injectorul 1 dreapta (le simt la genunchi la turatii mici sau relantiu) -rateuri toba (vezi video 2) -interiorul tobei rosu incandescent (vezi video 2) -zgomot diferit, ca inainte -miros intepator esapament Ultima operatiune a fost sa inlocuiesc bujiile cu unele noi. Comportamentul e acelasi. Video: motocicleta dupa schimbare CDI si verificare componente: Video: motocicleta dupa un drum de 150 de km, seara cand am ajuns cu ea: va rog sa ma ajutati cu sfaturi, sugestii ce sa fac si cum sa detectez problema. Va multumesc anticipat pentru suport
×
×
  • Creează nouă...