brainwash Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Din pacate aparatul meu foto e cam stricat si nici nu am avut timp de facut poze, dar sigur se va completa setul postat de mine. La ora 14 inca era destul de gol, se facea soundcheck, dar dupa ora 17 deja a inceput sa se umple. Distractia a fost maxima iar cei cu corturi au ramas pana dimineata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tm-Basse Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Asa putine poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Mai 15, 2007 Autor Share Postat Mai 15, 2007 Am facut mai multe dar nu sunt relevante, sunt sigur ca vor mai posta si altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tm-Basse Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 am auzit ca or fost mai multe concursuri vad ca poze nu prea sunt de la concursuri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Mai 16, 2007 Autor Share Postat Mai 16, 2007 Impresii post-chef: prezenta a fost destul de numeroasa si lumea a parut multumita. Sunt sigur ca organizarea s-a ridicat cu mult peste nivelul de anul trecut. Multumiri trupelor Mop si Effect care au facut soundcheck de la ora 12 la ora 16, cu schimbul, pe scena si ne-au incantat urechile cu muzica de toate genurile. De asemenea si participarea lor alaturi de trupa AIM a fost fantastica, pentru cei care au avut rabdare sa stea pana la ora 22 si mai tarziu. Intr-adevar au fost mai multe concursuri, in poze e reprezentat 'Carul Dracului'. A mai fost un concurs de baut bere cu 'piruete', concursul de decibeli si un butoi de bere pus la bataie pentru atentie la sponsori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...