hasu19 Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 (editat) cum fac si eu modificari la o aprilia sr pe injectie adik di-tech ea are 80 in bord si se duce la 75 ce asi putea sai fac sa ia macar 80 sau sa rupa acul:) dak stie cineva sa lase si niste poze+explicatii k eu sunt incepator va multumesc! sau mai aintreb ceva dak catalizatorul ala de la toba ce se intampla fuge mai tare sau doar se aude mai urat? Editat Mai 30, 2007 de hasu19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Desi erau destule topicuri pe care puteai sa intrebi nu iti mai zic nimic ca vad ca este primul tau post si nu stii si tu care e treaba... Daca scoti catalizatorul nici nu se aude mai frumos sau mai urat dar nici nu fuge mai tare, doar scoate o idee mai mult fum si miroase mai urat...mai bine ii pui tu frumos o toba sport, role la variator mai usoare, arcuri mai tari la ambreaj, un filtru de aer sport, o bujie tare cu un ulei bun si benzina cu o cifra octabica mai mare si iti garantez 100-110km/h asa la drum lung si intins...dar un demaraj mult mai bun si o viteza imbunatatita iti garantez...toate astea te ajung cam la 150Euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...