GoKart Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Mai baieti, daca tot vreti sa faceti o consiliere second-hand, eu zic sa incercati cel putin sa testati modelul pe care-l prezentati. Suzuki TL 1000 S/R - pentru mine este o motocicleta deosebita, si de mult timp asteptam un articol cu privire la acest model.Sa spun ca m-ati dezamagit, e putin.Articolul e in doi peri, gasesti informatii mult mai exacte la un simplu search pe google. E drept ca voi trebuia sa gasiti un model la noi (si se gasesc usor sa stiti, atat S-ul cat si R-ul), dar se pare ca nu ati vrut sa faceti efortul. Pacat de articol, avea posibilitati. Sincer cred ca orice motocicleta ati fi prezentat la acest punct, ati fi facut-o intr-un mod similar. Lipsa de interes e evidenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 (editat) Salut, GoKart! Eu fiind autorul "dezamagirii" tale, uite ca-ti raspund (cu argumente), chiar daca se zice ca-n presa "arguing with the readers is bad for the business". Respect insa opinia oricui (inclusiv a ta), chiar daca nu-s de acord cu ea. Asadar: 1. Niciodata nu poti multumi pe toata lumea. Evident, sint alti cititori incintati de noul mod de prezentare a articolelor de consiliere SH (vezi aprecierile la nr.3 - "EnDuRo 350"). 2. OK, Punctul 1 poate fi pur subiectiv (ca si opinia cititorului respectiv... dar si ca opinia ta). Pe net iti garantez insa ca nu gasesti chiar TOATE datele din articol !!! 3. Notiunea de "test individual cu un anume motor SH" (la care vad ca tii atit de mult) e contrara logicii. Sa-ti mai spun si de ce? Bineeee... In tarile "normale" , concluziile unui asemenea test n-ar interesa chiar pe nimeni (motiv pentru care de fapt nicio revista serioasa de afara nu le face). De ce? E f. simplu: eventualii cumparatori nu vor sa afle cum se comporta ragalia "X" de la Raiul-Fiarelor-Smenuite ori rishnitza "Y" de la Ia-Motoare-Nene Srl. - pe care nu din lipsa de interes nu le mai luam. Relevante sint doar: plusurile si minusurile specifice INTREGII serii de versiuni a unui anume model, istoria modificarilor aduse si, evident, situatia pietei la momentul actual (numar de exemplare, marja de preturi etc). 4. De aceea, dupa cum unii au remarcat pozitiv (iar tu negativ, asta e viata ), de ceva timp am renuntat la modul asta balcanic de asa-zisa-consiliere SH, care sa nu-ti mai spun ca era asociata si cu o presupusa publicitate mascata facuta unor importatori SH (si nu doar de prin Remat-urile nipone). Daca chiar duci insa dorul unor asemenea "teste SH", le gasesti oricum in alta parte (se stie unde anume , nu mai spun sursa ca sa nu-i fac reclama). Asta-i de fapt si rolul pozitiv al concurentei libere din presa, sa multumeasca pe cei nemultumiti de alte publicatii. Nu vom schimba, asadar, conceptul "consilierii SH" din Univers Moto, chiar daca tie nu-ti place. Sorry, desi, repet, respectam opinia fiecaruia si incercam sa satisfacem mai toate gusturile, atunci cind se intra in conflict cu convingeri argumentate, raminem pe pozitii (eu - din 1991, de la prima colaborare cu presa moto "serioasa" - PS-Das Sportmotorrad). Toate cele bune altfel, traiasca liberul arbitru! Editat Iunie 1, 2007 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.