Sari la conținut

Siria Country Biker's


calinbac
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sambata dimineata plec pe Transfagarasan, impreuna cu Kato, probabil Cristi (Thundercat) si Danut aka danutt (Thunderace)

Nu trecem complet, ci pornim dinspre Sibiu si la Vidraru ne intoarcem, pentru ca se pare ca drumul in partea argeseana e ca dupa bombardament

Voi reveni cu oara plecarii, probabil va fi 08:30 la Petrom Micalaca

Cazare/campare la Balea Cascada, este un fel de hotel

intoarcerea pe la Hateg etc, duminica

Ai sunat acolo sa vezi de cazare sau?As veni si eu (cu jumatea mea) ea zice ca e cam frig pt cort!!Daca nu gasim locuri acolo mai e ceva prin apropiere??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata dimineata plec pe Transfagarasan, impreuna cu Kato, probabil Cristi (Thundercat) si Danut aka danutt (Thunderace)

Nu trecem complet, ci pornim dinspre Sibiu si la Vidraru ne intoarcem, pentru ca se pare ca drumul in partea argeseana e ca dupa bombardament

Voi reveni cu oara plecarii, probabil va fi 08:30 la Petrom Micalaca

Cazare/campare la Balea Cascada, este un fel de hotel

intoarcerea pe la Hateg etc, duminica

 

 

Sanbata lucrez... :cheers: ,daca scap mai repede,va ajung din urma :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Liviutz: nu, nu am sunat, dar mizez pe faptul ca nu enici sezon de vara nici de iarna si se vor gasi locuri

Anul trecut in august aveau, nu vad de ce nu ar avea acum

 

@danutt: ziua e lunga, ai timp sa vii, ne gasesti la Bâlea Cascadă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain de voi

eu egoist cum sunt :rolleyes: ma duc in maramures singur

asfalt uscat si distractzie la maxim

Lasă că-ți vine rândul Âşi ție

ÂŞi cu distracția.. ce să zic, eu ma duc să ma relaxez nu să chefuiesc

Mai ales după ce am fost inclus în tagma bețivilor :D

 

Traseul e urmatorul:

Ziua 1: Arad - Timisoara - Lugoj - Caransebes - Hateg - Tg Jiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Bâlea Lac - Bâlea Cascadă aprox 500 km

Ziua 2: Sibiu - Deva - Arad 300 Âşi vreo 70 km

Opriri scurte, în funcție de necesități, cazare la Bâlea Lac sau la Bâlea Cascadă, vedem la fața locului

Viteza, cât se poate, unde se poate ca să nu ajungem noaptea

 

În aceste condiții, plecarea se devansează cu o oră, adică pe la 7:30 vis-a-vis de Primărie

Vremea se anunță superbă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasă că-ți vine rândul Âşi ție

ÂŞi cu distracția.. ce să zic, eu ma duc să ma relaxez nu să chefuiesc

Mai ales după ce am fost inclus în tagma bețivilor :D

 

Traseul e urmatorul:

Ziua 1: Arad - Timisoara - Lugoj - Caransebes - Hateg - Tg Jiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Bâlea Lac - Bâlea Cascadă aprox 500 km

Ziua 2: Sibiu - Deva - Arad 300 Âşi vreo 70 km

Opriri scurte, în funcție de necesități, cazare la Bâlea Lac sau la Bâlea Cascadă, vedem la fața locului

Viteza, cât se poate, unde se poate ca să nu ajungem noaptea

 

În aceste condiții, plecarea se devansează cu o oră, adică pe la 7:30 vis-a-vis de Primărie

Vremea se anunță superbă

 

 

Da,e ok,acum ma gandesc sa merg,CU...sau...FARA... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,e ok,acum ma gandesc sa merg,CU...sau...FARA...

Eu aÂş zice fără. O cuplăm pe Crina cu Măria mea, să nu sufere de singurătate niciuna :D

 

M-am interesat pe secțiunea Sibiu a forumului

Nu e chiar asa de rău drumul pe partea de sud, doar că sunt niÂşte curbe cu nisip

Insist că va fi cald în acest uichend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aÂş zice fără. O cuplăm pe Crina cu Măria mea, să nu sufere de singurătate niciuna :D

 

M-am interesat pe secțiunea Sibiu a forumului

Nu e chiar asa de rău drumul pe partea de sud, doar că sunt niÂşte curbe cu nisip

Insist că va fi cald în acest uichend

 

Si daca o sa le placa impreuna...ce drac facem? :ph34r:

 

Eu aÂş zice fără. O cuplăm pe Crina cu Măria mea, să nu sufere de singurătate niciuna :rolleyes:

 

M-am interesat pe secțiunea Sibiu a forumului

Nu e chiar asa de rău drumul pe partea de sud, doar că sunt niÂşte curbe cu nisip

Insist că va fi cald în acest uichend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai noua nu ne place impreuna? Sa urmeze exemplu nostru si chiar insistam sa le placa!

Că de nu?.. :D

 

Deci rămâne cum m-a aburit Dănuț: TimiÂşoara - ReÂşița - CaraÂşnebeÂş - Hațeg Âş.a.m.d. la dus

La întoarcere, ață către casă ca să fim apți luni de servicii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuuun...

Deci ne-am intors de pe Transfagarasan. Duminică seara, nu azi.... Nu ca ar fi o mare realizare, altii au facut treaba asta de mai multe ori, dar nu s-au obosit sa povesteasca ce au vazut

Pentru cine nu stie, iata componența lotului: Kato a.k.a katoarad - Honda CBR 600 F, Cristi a.k.a razor- +pasagera lui, Anca, pe Yamaha Thundercat, Dănuț zis Âşi danutt +pasagera Crina pe Yamaha Thunderace, Liviutz pe Transalp Âşi, cu voia dumneavoastră ultimul pe listă, subsemnatul

AÂşa cum ne-au promis toate prognozele, vremea a fost absolut superbă, pe la ora 11 deja ne coceam la peste 30 grade Celsius – un motiv în plus pentru a nu ne opri din ceea ce avea să fie excursia schimbărilor făcute pe traseu.

Prima schimbare a fost la PetroÂşani, unde după consultări cu Âşoferii de microbuze care fac curse regulate pe traseul PetroÂşani – Brezoi (DN 7A) am ajuns la concluzia că vitezanele vor fi obligate să suporte acel traseu. Decizia a fost inspirată, peisajele meritând tot efortul. Bine, acum nu am întrebat ceberica Âşi yamahele cum s-au simțit, dar asta e… Transalpurile erau în elementul lor. Am căzut cu toții de acord că dacă acest drum ar fi asfaltat ca lumea ar fi raiul motocicliÂştilor (încă unul). Este un drum care merge aproape constant la 1350 metri altitudine, am urcat o dată la 1500 m sau cam aÂşaceva.

La intersecția cu transalpina am dat peste un grup de bucureÂşteni care veneau din Pasul Urdele Âşi continuau spre SebeÂş. Sincer, chiar îi invidiam, dar noi eram porniți spre TransfăgărăÂşan, nu pe Transalpina.

Am ajuns la Lacul Vidra, care e cam baltă atât e de secat. Secați eram Âşi noi, ne cam chiorăiau intestinele, aÂşa că am tras tare până la Voineasa unde am dat peste o nenorocită de „alimentara” cu pretenții de fast food, Âşi am facut un plin aproximativ cu ce am găsit pe acolo. Plin care era deja necesar Âşi la căluții noÂştri, aÂşa că la Brezoi, la ieÂşirea pe Valea Oltului, ne-am năpustit in prima stație petrom Âşi ne-am suit cu picioarele pe benzină, să încapă cât mai multă pentru că următorul plin avea să fie abia după ce ne atingeam țelul, respectiv TransfagărăÂşanul.

AÂşa, valea Oltului nu merită prea multe comentarii, e arhicunoscută, asfaltul e OK, traficul e românesc, căruțe, turme de oi, Ferrari, cerÂşetori în haine bune, TIR-uri, toate la grămadă

Am trecut Âşi de Râmnicu Vâlcea Âşi am tăiat-o spre Curtea de ArgeÂş. Am tăiat-o atât de tare încât Dănuț a ratat intersecția cu scurtătura spre Curte, aÂşa că era să ajungem la PiteÂşti. Nu cred că mai e cazul să menționez că la intersecția respectivă nu era nici un indicator pe care să scrie „Curtea de ArgeÂş”. Adevărul e că drumul spre PiteÂşti e fain. Ne-am întors complet neregulamentar (nu zic cum) Âşi am ajuns la intersecția cu pricina. Pe sensul ăsta e Âşi mai nasol, nu mai este nici un indicator, treci de intersecție fără probleme. Noi de data asta, fiind atenți, nu am mai trecut, ci am luat-o la dreapta spre Curte.

Pe drum alte căruțe, alți cerÂşetori (se pare că e ocupație foarte profitabilă) Âşi am ajuns în sfârÂşit la Curtea de ArgeÂş, era deja spre seară, aÂşa că am lăsat TransfăgărăÂşanul pe a doua zi. Asta a fost a doua schimbare față de planul inițial, pentru că inițial am vrut să ne punem corturile la Bâlea (Lac sau Cascadă).

Am campat la căsuțe, mâncat, băut, la mulți ani Cristi!, am negociat ora deÂşteptării Âşi ne-am ascuns în căsuțe.

Dimineața ne-am băut cafelele Âşi am pornit spre TransfăgărăÂşan. Tot ce pot spune e că e superb, mai puțin Âşoseaua, care e peticită până la ultimul centimetru pătrat, în litera Âşi spiritul unicei autostrăzi din RO, care, ați ghicit, e tot în județul AG.

Muntele e colosal, barajul Vidraru e masiv, Âşi oricât am blama regimul împuÂşcatului nu putem să nu recunoaÂştem ceea ce spun nostalgicii comuniÂşti: noi nu suntem în stare nici măcar să întreținem ce au construit ei, darămite să construim Âşi noi!

Urcarea pe serpentinele TransfăgărăÂşanului pe partea argeÂşeană e o experiență unică Âşi diferită față de urcarea pe partea sibiană, pe partea de sud valea e mult mai largă față de valea din partea de nord, ceea ce pe mine m-a făcut să mă opresc chiar înainte de tunel, la cota 1900, Âşi să văd ceea ce era de văzut: multă piatră Âşi un cer incredibil de albastru. Am avut din nou uÂşoare probleme de adaptare la înălțime, era cât pe ce să uit să îndrept ghidonul după o curbă strânsă la dreapta, pe drepta fiind păpastia de sute de metri.

Trecerea prin tunelul de la cota 2050 e altă experiență cel puțin interesantă: obiÂşnuit fiind cu tunelurile iluminate din vest, tunelul acesta întunecat îți lasă impresia că se va prăbuÂşi în orice clipă, sau că nu ai destul loc ca să treci. Dar am trecut. Am trecut pe partea de nord, unde era ca la balamuc: maÂşini peste tot, pe drum, în parcare, cred că ar fi fost în stare să parcheze Âşi în Lacul Bâlea. Na, în sfârÂşit, ne-am adunat, am păpat din nou, ne-am certat puțin cu un idiot care a vrut să parcheze peste Yamaha lui Dănuț, Âşi am plecat să ne bem cafelele la Bâlea Cascadă. A fost rândul lui Kato să fie luat de val Âşi să se trezească singur după 10 minute :) . Coborârea pe partea ardeleleană a muntelui s-a dovedit o reală plăcere, Âşi o lecție despre cum trebuie să fie o Âşosea, mai ales că vorbim despre versantul nordic, care are mai multă iarnă.

Restul e „long way home”, DN7, soare, cald, camioane, Âşoferi jmeckeri, noi Âşi mai jmeckeri… A, totuÂşi merită să menționez că deja sunt mult mai mulți Âşoferi, unii char cu paleologica Dacie, care ne-au facut loc să depăÂşim. Se pare că trucul e să stai în spatele lui în aÂşa fel încât să te vadă în retrovizoare când semnalizezi (eventual două-trei blitzuri cu faza lungă)

Cam asta a fost

Cine a făcut fotografii, pote se îndură de noi să pună câteva :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto misto...la faza cu Daciile sau "tragerea" masinilor ca noi sa depasim,ii simplu...mergi in spatele lor pe partea stanga,te vede in oglinda si daca semnalizezi si daca nu inevitabil se va trage mai pe dreapta...mai ales masinile cu numere de Hungary...li frica la unguri de bikeri...:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,te vede in oglinda si daca semnalizezi si daca nu inevitabil se va trage mai pe dreapta...

Aici nu sunt de acord

Sunt suficient de multi dobitoci care nu trag mai pe dreapta, ci dimpotriva, fac tot posibilul ca sa nu-i poti depasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Nu cred ca e vorba de frica ci de respect

 

Fade

Mai degraba respect dobândit prin frică

Mi-a povestit cineva că motocicliÂştii din HU cam rup oglinzile maÂşinilor, mai ales în Budapesta

O fi bine, o fi rău?

Nu Âştiu, dar rezultatele se văd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...