dezkreator Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 la mine imi consuma 1 litru de ulei cam la 25 litri de benzina...stiu ca este mare raportul de ulei dar atat imi baga pompa...practic la cca 700 km imi consuma 1 l ulei...pai tu pui rezervoru daca gasesti traseul de pompa ulei,crezi ca ala dinainte a demontat si pompa?te-ai uitat?nu mai este pompa?ca daca este pui rezervorul,il umpli cu ulei,amorsezi pompa de ulei si voila!....(p.s. pompa de ulei nu este incorporata in rezervor,e montata pe blocul motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nepotu Postat August 11, 2007 Autor Share Postat August 11, 2007 pompa sper sa o am .. pe unde ar trebui sa fie amplasata?! in cazul in care o am o sa fac eu rez de ulei si am rezolvat problema.. mai ramane faza cu trancanitu la transmisie cand incerc sa pornesc pe demaror trancane.. ce o fi oare ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 trancanitu apare numai cand pornesti pe demaroru electric?daca da poate acolo ai o pb,demarorul are pe ax un pinion care se cupleaza pe o alta roata dintata care este montata pe axul motor (ambielaj)...poate nu cupleaza bine intre dinti,poate ai dinti lipsa ,sparti etc pe unu din pinioane...pina nu desfaci nu poti afla si tre sa ne dam cu presupusu....apropo de pompa de ulei,la mine este montata pe partea cu ventilatoru +volanta,putin mai sus...eu dau capacele jos de la ventilatie si vad pompa de ulei...acum nu stiu cum este la tine,am inteles ca si Yamaha foloseste motoare dastea tip Minarelli ,ar trebui sa fie relativ identic...dar tu tre sa sti mai bine ca ai motoru in fata...eventual gasesti un prieten priceput la mecanica+motoare si aflati impreuna,ca asa identificare piese din motor mai greu se face prin forum... apropo,nu gasesti pe net schema cinematica a motorului tau?ca te-ar ajuta ceva.... --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 10:08 -------------uite aici planul motorului MInarelli care este folosit si de MBK Booster (dupa cum scrie in susul paginii)...pompa de ulei este reperul 55... http://www.scoot-boost.com/html/modules/sm...=123&page=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nepotu Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 in primul rand multumesc pt ajutor dezkreator !! cu pornirea am rezolvat`o , am desfacit ambreiajul l`am spalat,curatat si GATA, merge bine (mare belea a fost ca nu mai stiam exact cum sa`l pun la loc ) ma trebe sa reglez amestecul aer carburant ca face figuri mersi pt link da cred ca o sa ramana pe sapt viitoare ca tre sa plec la munca azi 10x & asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 zpor la munci atunci...sa ne spui rezultatele depanarii scuterului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nepotu Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 Conform ultimelor statistici "Doamne Ajuta" nu este corect dpdv gramatical dar totusi .. DOAMNE`AJUTA !!!!!! Sapt viitoare il demontez pe tot si vad eu ce`i fac.. hai pa ca ma cheama nevasta la masa !! 10x& asfalt uscat --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 12:40 -------------dezkreator, am vazut sapt asta in metro vitezometru cu ceas , cronometru etc.. oare merge sa`l pun la scuter? din cate ma gandesc eu conteaza la ce distanta il pui pe "spita" fata de ax.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 sa sti ca eu mi-am pus asa ceva...mi-a ramas un astfel de vitezometru de la bicicleta...releul se monteaza pe furca iar pt magnet tre sa dai gaura in janta..distanta dintre ele tre sa fie cca 1-2 mm cand magnetu trece prin fata releului reed...iar eu am mai facut o jmecherie...am pus un comutator sub manerul din stanga , cu 2 pozitii...pe pozitia 1 trec aparatu pe senzorul de pe furca si masor viteza etc etc...iar pe pozitia 2 iau semnal de la senzorul pt scanteie (eu am motor in 2 timpi,deci am o scanteie per rotatie) si astfel masor turatia motorului...dar aparatul (vitezometrul) tre sa aiba functia de RPM....bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nepotu Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 Ma gandesc ca conteaza si distanta la care pui magnetul pe janta (ma refer la distanta fata de ax) ca nu cred ca e destul de inteligent aparatul incat sa stie dimensiunea rotii.. Sau gandesc eu prea mult si o iau razna? :-D buna idee cu turatia dar unde e senzorul de scanteie si cum ai facut legaturile? --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 23:21 -------------Ma gandesc ca conteaza si distanta la care pui magnetul pe janta (ma refer la distanta fata de ax) ca nu cred ca e destul de inteligent aparatul incat sa stie dimensiunea rotii.. Sau gandesc eu prea mult si o iau razna? :-D buna idee cu turatia dar unde e senzorul de scanteie si cum ai facut legaturile? --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 23:23 -------------Ma gandesc ca conteaza si distanta la care pui magnetul pe janta (ma refer la distanta fata de ax) ca nu cred ca e destul de inteligent aparatul incat sa stie dimensiunea rotii.. Sau gandesc eu prea mult si o iau razna? :-D buna idee cu turatia dar unde e senzorul de scanteie si cum ai facut legaturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 dimensiunea rotii se regleaza de catre utilizator,ai un menu pt asta...la mine se poate regla distanta de la centrul rotii pina la exterior de la 5 la 30 inch...iar pentru turatie am luat semnalul de la bobina-senzor pt. aprindere si l-am bagat intr-un montaj limitator-comutator (cateva rezistente,condensatori si un tranzistor care joaca rol de comutator electronic)... --- Mesaj completat în 13 Aug 2007 06:52 -------------senzorul de scanteie nush cum este la tine,eu am alt scuter,difera culorile la fire si legaturile,difera intensitatea semnalului etc...eu am adaptat montajul la situatia care o am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nepotu Postat August 19, 2007 Autor Share Postat August 19, 2007 Scuteru e gata, merge de rupe (max speed 91 km/h ( cu vant de fata )) mi`am luat si vitezometru dig da cand il pun ba se apreste ba arata eronat, cred ca e un pik dereglat (psihic) cu pompa de ulei am lasat`o balta, bag direct in benzina 10x pt ajutor dezkreator PS. cand ajungi prin bz te invit la un cico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 mersi de cico nepoate... daca vi prin Ct te invit la o braga...apropo de vitezometru...poate nai nimerit distanta dintre magnet si senzor...mai persevereaza...felicitari pt ca iti merge bine...dezavantaju este ca tre sa faci ritualul de amestecare a uleiului cu benzina...da pina la urma si aia este distractiva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nepotu Postat August 20, 2007 Autor Share Postat August 20, 2007 Partea cu uleiul si benzina e chiar naspa ori tre sa umblu cu sticluta de ulei dupa mine si dupa ce pun bezina sa scutur scuteru klumea sa se amestece ori cu o sticla cat mai mare de amestec .. oricare dintre ele ar fi nu am loc unde sa le bag & asfalt uscat P.S. vezi ca nu te uit cand ajung prin CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 bine...atunci ne gasim la o bere (fara alcool?) cand ajungi in CT,sa impacam capra,varza si cine mai este de impacat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.