GhostRider83 Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 (editat) Sunt un proaspat detinator al unui GSX-R 1000 K1....problema mea este la punerea contactului, se aude un carait si am si o eroare in bord...din cate am inteles si din cate am vazut, caraitul se aude de la EXUP (asa am inteles ca se cheama - chestia care vine pe galeria de evacuare cu doua sufe actonata de un motoras ), care cred ca e blocat si tot odata cred ca s-a stricat si motorasul. Intrebarea mea este sa il repar sau sa il scot? Din cate am inteles nu este foarte folositor, chiar ar fi mai bine fara el, e folositor doar in turatii mici. Acum parerea mea personala e ca nu e pus degeaba acolo...Va multumesc anticipat ! Editat Octombrie 21, 2007 de GhostRider83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Sunt un proaspat detinator al unui GSX-R 1000 K1....problema mea este la punerea contactului, se aude un carait si am si o eroare in bord...din cate am inteles si din cate am vazut, caraitul se aude de la EXUP (asa am inteles ca se cheama - chestia care vine pe galeria de evacuare cu doua sufe actonata de un motoras ), care cred ca e blocat si tot odata cred ca s-a stricat si motorasul. Intrebarea mea este sa il repar sau sa il scot? Din cate am inteles nu este foarte folositor, chiar ar fi mai bine fara el, e folositor doar in turatii mici. Acum parerea mea personala e ca nu e pus degeaba acolo...Va multumesc anticipat ! EXUP'ul nu e pus degeaba acolo, ar mai fi platit ei 2 milioane sa cumpere patentul de la YAMAHA? Plus cheltuielile de productie? Pentru strada, sistemul ramane deocamdata imbatabil. Merge si fara, insa vei simti un gol adanc de putere la ture mici-medii (nu cunosc exact valorile pt K1) si o rupere brusca de ritm cand vei atinge turatia unde exup'ul se deschide full in mod normal. Daca zici ca nu merge oricum... ar trebui sa fi observat diferenta! Ca sa renunti la el, la fel ca si pentru situatia schimbarii intregului sistem de evacuare, trebuie rescris programul EFI si/sau CDI. Si asta nu se prea face dupa ureche... Opinia mea este ca cea mai simpla solutie este sa incerci sa'l repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.