solo Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Ma bate gandul sa mi schimb si eu toaba sa pun una care sa se auda mai tare si sa scot din kg am vazut modelul higashi http://www.dirtbike.at/auspuff/higashi/big...ashi_ktmlc4.jpg pus pe un ktm lc4 arata super cu 10 kg mai putin decat toba originala sunetul era ca la un cross de competitie dar ma gandeam mai intai sa intreb parerile voastre la monocilindrul care l am avut inainte am pus o toba mai goala si aveam probleme la 4000 de ture nu mai mergea asa de bine nu se tura cum trebuia (normal era o toba confectionata de cineva nu una facuta de firme cunoscute) acum am 2 cilindri o sa i dau 4-7 cp in plus dar ma intreb : o sa consume mai mult ...??? multumesc va salut cu farul inghetzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 (editat) Ma bate gandul sa mi schimb si eu toaba sa pun una care sa se auda mai tare si sa scot din kg am vazut modelul higashi http://www.dirtbike.at/auspuff/higashi/big...ashi_ktmlc4.jpg pus pe un ktm lc4 arata super cu 10 kg mai putin decat toba originala sunetul era ca la un cross de competitie dar ma gandeam mai intai sa intreb parerile voastre la monocilindrul care l am avut inainte am pus o toba mai goala si aveam probleme la 4000 de ture nu mai mergea asa de bine nu se tura cum trebuia (normal era o toba confectionata de cineva nu una facuta de firme cunoscute) acum am 2 cilindri o sa i dau 4-7 cp in plus dar ma intreb : o sa consume mai mult ...??? multumesc va salut cu farul inghetzat problema la fostul motor in 4T nu tinea de toba..poti sa ii pui si o teava goala si motorul tot trage ..singura problema la care trebuie tinut cont este la motoarele in 2 T(dar asta e alta discutie)..poti sa pui linistit alt esapament consumul nu va creste sau nu sesizabil cel putin..in general sunt facute sa scada greutatea,sa aiba un sound mai frumos(placut,puternic,etc)si nu in ultimul rand sa fie mai estetice decat originalul.. discutii despre esapamente mai gasesti si aici../index.php?showtopic=159083 Editat Ianuarie 11, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 iar diferenta de greutate de 10 kile e cam....optimista, ca sa nu zic pescareasca. am vazut si un vanzator care stia exact si cati cai se castiga cu toba lui.totusi pt AT cred ca merita un sistem mai usor, nu mai zgomotos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Am sa incerc sa iti expun putin din experienta mea la acest capitol. 1. La motorul meu, care este un monocilindru in 4 timpi, am vrut o toba, recunosc, doar pentru sunet. Pe parcursul cautarilor am aflat ca da si ceva putere in plus si scade cu ceva kg greutatea. Am dus motorul la o revizie si cand am revenit sa il iau, Lorentzo de la Husaberg montase pe ea o toba Akrapovic "doar sa vad cum este". Acolo a ramas. Ce am simtit eu este doar ca motorul nu se mai gandeste cand accelerezi brusc, in sarcina, indiferent de turatia motorului. Pot sa iti spun ca este o acceleratie on-off, lucru foarte placut cand vrei sa te joci cu 50 de cai. 2. Am un prieten cu o africana (RD03) care a schimbat toba cam in acelasi timp cu mine, dar nu este la fel de multumit. In afara de sunet, nu poate sa mai spuna o alta schimbare, probabil din cauza ca bicilindrii au o cu totul alta diagrama a distributiei, iar o evacuare mai buna nu produce schimbari evidente. Daca iti doresti o optimizare a diagramei de putere, cumpara-ti o toba de firma. Daca iti doresti doar sunet, goleste toba pe care o ai, asa este cel mai ieftin, sau cumpara una de firma, care va avea un sunet net superior, daca sunt bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 si ca sa nu te necajesti degeaba..preturile la una de top (acrapovic) costa cu tot sistemul in jur de 1200 eu si de aici incepi sa cobori pana la vreo 300-400.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Solo, discuta cu userul cocaine /index.php?showuser=19367 despre toba lui LeoVince de pe AfricaTwin, cum se comporta motorul dupa ce a pus-o si ce consum are. Si a scapat si de 4 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 si ca sa nu te necajesti degeaba..preturile la una de top (acrapovic) costa cu tot sistemul in jur de 1200 eu si de aici incepi sa cobori pana la vreo 300-400.. Un sistem Akrapovic este cam 1000 euro. Eu am pus doar finala si a costat 400 euro, si asta din cauza unei ciudatenii. Daca vrei finala de enduro trebuie sa pui galeria de evacuare de la supermoto. Daca vrei galerie de enduro nu merge decat in combinatie cu finala de supermoto, finala ce are o forma mai voluminoasa decat cea de enduro. Asa ca am recurs la a pastra galeria motocicletei si a monta toba de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.