Sari la conținut

Sistemul De Evacuare La Enduro


Postări Recomandate

Ma bate gandul sa mi schimb si eu toaba sa pun una care sa se auda mai tare si sa scot din kg

am vazut modelul higashi http://www.dirtbike.at/auspuff/higashi/big...ashi_ktmlc4.jpg pus pe un ktm lc4 arata super cu 10 kg mai putin decat toba originala sunetul era ca la un cross de competitie :makeout:

dar ma gandeam mai intai sa intreb parerile voastre

la monocilindrul care l am avut inainte am pus o toba mai goala si aveam probleme la 4000 de ture nu mai mergea asa de bine nu se tura cum trebuia (normal era o toba confectionata de cineva nu una facuta de firme cunoscute)

acum am 2 cilindri :wink: o sa i dau 4-7 cp in plus dar ma intreb : o sa consume mai mult ...???

multumesc va salut cu farul inghetzat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa mi schimb si eu toaba sa pun una care sa se auda mai tare si sa scot din kg

am vazut modelul higashi http://www.dirtbike.at/auspuff/higashi/big...ashi_ktmlc4.jpg pus pe un ktm lc4 arata super cu 10 kg mai putin decat toba originala sunetul era ca la un cross de competitie :makeout:

dar ma gandeam mai intai sa intreb parerile voastre

la monocilindrul care l am avut inainte am pus o toba mai goala si aveam probleme la 4000 de ture nu mai mergea asa de bine nu se tura cum trebuia (normal era o toba confectionata de cineva nu una facuta de firme cunoscute)

acum am 2 cilindri :wink: o sa i dau 4-7 cp in plus dar ma intreb : o sa consume mai mult ...???

multumesc va salut cu farul inghetzat :P

problema la fostul motor in 4T nu tinea de toba..poti sa ii pui si o teava goala si motorul tot trage ..singura problema la care trebuie tinut cont este la motoarele in 2 T(dar asta e alta discutie)..poti sa pui linistit alt esapament consumul nu va creste sau nu sesizabil cel putin..in general sunt facute sa scada greutatea,sa aiba un sound mai frumos(placut,puternic,etc)si nu in ultimul rand sa fie mai estetice decat originalul..

 

discutii despre esapamente mai gasesti si aici../index.php?showtopic=159083

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar diferenta de greutate de 10 kile e cam....optimista, ca sa nu zic pescareasca. am vazut si un vanzator care stia exact si cati cai se castiga cu toba lui.totusi pt AT cred ca merita un sistem mai usor, nu mai zgomotos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc sa iti expun putin din experienta mea la acest capitol.

1. La motorul meu, care este un monocilindru in 4 timpi, am vrut o toba, recunosc, doar pentru sunet. Pe parcursul cautarilor am aflat ca da si ceva putere in plus si scade cu ceva kg greutatea. Am dus motorul la o revizie si cand am revenit sa il iau, Lorentzo de la Husaberg montase pe ea o toba Akrapovic "doar sa vad cum este". Acolo a ramas. Ce am simtit eu este doar ca motorul nu se mai gandeste cand accelerezi brusc, in sarcina, indiferent de turatia motorului. Pot sa iti spun ca este o acceleratie on-off, lucru foarte placut cand vrei sa te joci cu 50 de cai. :P

2. Am un prieten cu o africana (RD03) care a schimbat toba cam in acelasi timp cu mine, dar nu este la fel de multumit. In afara de sunet, nu poate sa mai spuna o alta schimbare, probabil din cauza ca bicilindrii au o cu totul alta diagrama a distributiei, iar o evacuare mai buna nu produce schimbari evidente.

 

Daca iti doresti o optimizare a diagramei de putere, cumpara-ti o toba de firma.

Daca iti doresti doar sunet, goleste toba pe care o ai, asa este cel mai ieftin, sau cumpara una de firma, care va avea un sunet net superior, daca sunt bani. :makeout:

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca sa nu te necajesti degeaba..preturile la una de top (acrapovic) costa cu tot sistemul in jur de 1200 eu si de aici incepi sa cobori pana la vreo 300-400..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca sa nu te necajesti degeaba..preturile la una de top (acrapovic) costa cu tot sistemul in jur de 1200 eu si de aici incepi sa cobori pana la vreo 300-400..

 

Un sistem Akrapovic este cam 1000 euro.

Eu am pus doar finala si a costat 400 euro, si asta din cauza unei ciudatenii. Daca vrei finala de enduro trebuie sa pui galeria de evacuare de la supermoto. Daca vrei galerie de enduro nu merge decat in combinatie cu finala de supermoto, finala ce are o forma mai voluminoasa decat cea de enduro.

Asa ca am recurs la a pastra galeria motocicletei si a monta toba de enduro.

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...