Serm Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Salut, Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat la o problema: Am un Hornet 600 din 2007 cu alarma si imobilizare motor si HISS si nu vrea sa porneasca motorul. Nu da nici scanteie la bujie, deci cred ca ceva ii taie curentul.Cred ca alarma este de cea cu buba.Ce trebuie sa-i fac ca sa porneasca motorul As ramane recunoscator pentru cateva sfaturi. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Daca ai alarma originala, si moto e din 2007, inseamna ca ai garantie la ea, nu? Ask the dealer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serm Postat Martie 8, 2008 Autor Share Postat Martie 8, 2008 Daca ai alarma originala, si moto e din 2007, inseamna ca ai garantie la ea, nu? Ask the dealer. Wrong answer, Motocicleta am aduso-o de afara si garantia de afara nu se aplica si in Romania , ca daia traim in minunata nostra tara Deci, daca cineva ma poate ajuta as fi foarte bucuros, Respectul continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Ti-am zis de dealer dintr-un simplu motiv: pentru ca ai acel sistem de imobilizare din fabrica, ce s-ar putea sa fie mult mai "intim" cu ECM-ul motocicletei decat poate fi vreodata un sistem de alarma adaugat ulterior. La o alarma "adaugata", de obicei se taie un fir critic pornirii motocicletei si se intercaleaza contactul alarmei, pe cand la un sistem cu imobilizator din fabrica poate fi mult mai complicat decat "2 fire". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serm Postat Martie 8, 2008 Autor Share Postat Martie 8, 2008 Ti-am zis de dealer dintr-un simplu motiv: pentru ca ai acel sistem de imobilizare din fabrica, ce s-ar putea sa fie mult mai "intim" cu ECM-ul motocicletei decat poate fi vreodata un sistem de alarma adaugat ulterior. La o alarma "adaugata", de obicei se taie un fir critic pornirii motocicletei si se intercaleaza contactul alarmei, pe cand la un sistem cu imobilizator din fabrica poate fi mult mai complicat decat "2 fire". Salut, Mi-e frica ca alarma este aftermarket, pentru ca am cautat tipul de alarma pe internet de am innebunit si nu am gasit tipul asta. este vorba de o alarma Cobra,atsez si o poza daca recunoaste cineva acest sistem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Incearca la cei care monteaza alarme auto poate stiu ei de modelul tau si-ti explica ce fir trebuie deconectat pt a putea porni motorul(oricum partea cu intreruperea pornirii motorului ti-ar putea-o rezolva si un electrician auto priceput:merge pe cablaje pana la buba si o elimina--teoretic e foarte posibil,practic depinde de cat e de comod si te refuza). Bafta si sper sa nu te refuze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.