Macke Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Desi urmaresc forumul de mai bine de un an, m-am hotarat sa deschid un topic nou legat de modelele CB 250/400, nu de alta dar eu personal cunosc 3 persoane care au aceste modele si vreau sa ajung sa mai cunosc. Asadar, CB-ul TWIN paralel, 2 cilindree de 250 si 400 de cmc in 2 variante de putere: 20 si 32 kW, respectiv 27 si 43 cai. Au existat mai multe tipuri de caroserie, de la NA la NE, din care am citit 250 are de la NA pana doar la NC. Daca la 2 jumate motorul are 249 cmc, la 400 lucrurile sunt mai complicate. Exista 3 cilindree: 391, 395 si 399 cmc. Daca cineva are info in plus, e binevenit sa le posteze. Am citit ca 391 cmc s-a fabricat doar in varianta 27 cai, ultimele 2 fiind si in cea de 43 cai. Motorul de 395 mai apare la CM400T sau CB400T. Pe langa cilindree, apar diferente la comenzi, carburatoare si transmisie. Cateva cuvinte de motorul meu....un CB-u de 395 cmc, in acte 20 kW, real (dupa mine) 32 kW. Ca sa vad daca are intr-adevar 43 cai am comparat cu un shadow de 39 cai, accelereaza un picutz mai bine. An 1984. Tocmai a trecut printr-o mica revizie, de la carburi (desfacute aproape complet) pana la rulmenti si frane. Inca nu am rezolvat scurgerea de la unul din semeringurile de la furca, sper in urmatoarele zile. Ca idee, am cu motorul in jur de 1500 km facuti anul trecut, m-am obisnuit cu el. Anul asta am doar 3 zile de cand merg cu el si sunt incantat de cum merge, aproape ca ma da pe spate. Mai am de reglat sincronizarea la carburi si sunt gata. Asadar, posesori de CB-uri de 2 jumate si 400 .... astept sa ne cunoastem Info utile: Model: Honda CB 400 N Category: Naked bike Engine and transmission Displacement: 395.00 ccm (24.10 cubic inches) Engine type: Twin Stroke: 4 Power: 43.00 HP (31.4 kW)) @ 8500 RPM Compression: 9.3:1 Bore x stroke: 70.5 x 50.6 mm (2.8 x 2.0 inches) Valves per cylinder: 3 Fuel control: OHC Cooling system: Air Gearbox: 6-speed Transmission type final drive: Chain 185 kg greutate la gol Ulei furca: 190 CCM SAE 10 Ulei fara filtru: 2,6 L. SAE 20W/40 cu filtru: 2,8 LITER Lichid de frana: DOT 4 (desi cartea scrie DOT3, eu am pus DOT3) Rezervor: 14 LITER NORMAL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_s_v Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Salutare!Da cred ca eu sunt unul din cei trei fericiti posesori de cb400n si da-mi voie sa te felicit pentru ideea de a face acest topic in speranta ca vom mai gasi si pe altii indragostiti de tipul asta de motor,pt. a putea schimba impresii,inf.utile,si de ce nu poate o punem de o intalnire nu ar fi minunat?Eu nu am nici o problema cu mobra mea doar ca as vrea ceva sfaturi in legatura cu sincronizarea carburilor nu de alta dar am detinut cred recordul la consum cu acest motor:11%...ce ziceti intru in cartea rec.?Acum din fericire am reusit sa o aduc la 6,5%daca o exploatez in limite rezonabile adica sa nu sar de 120 km \ora.Astept ca si kolegul meu sa veniti toti hondarii aici sa discutam...asfalt uscat va doresc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusik07 Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Salutare...nu stiu daca ma aflu pe lista de 3 posesori insa sunt posesor de honda cb 400 n 1980 si sunt fericit....sunt din bucuresti si cred ca sunt singurul care am honda cb 400 n in bucuresti....motocicleta este super..am avut un cbr 125 r si un gs 500 e inainte de motocicleta asta insa cb-ul este o minune pe doua roti....reprize bune , demaraj ok la partea cu vopseaua si aspectul in general am lucrat eu (poate nu ar fi trebuit poate ar fi trebuit , ideea e ca visiniul nu mi se potriveste ... ) asa ca honda mea a ajuns un negru mat cu o linie sportiva rosie de-alungul ei. Pt anii aia doua "tobite" ( tevi esapament) si chiar in prezent dau un aspect aparte motocicletei la fel si frana dublu disc fata.Stiu ca suna puieril insa sunt indragostit si vb nebunia din mine.Urmeaza sa ii pun topcaseul monokey de 40 L si apoi e buna de plecat la mare , munte , sibiu..eu mai stiu ce imi vine prin minte ...drept urmare astept un raspuns poate ne intalnim pe undeva in drum ... in rest drum uscat si uruit de toba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
van_moldo Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salutare. Sunt si eu posesor de honda cb 400 n varianta de 27 cp cred. As avea niste intrebari: 1. De unde imi pot da seama ce putere am? La identificare imi dau 20 kw, dar motoru trage super ok. 2. Nu inteleg de ce in fiecare sezon trebuie sa-i reglez tachetii. Suna ft tare la pornire si nu se domolesc. Am motocicleta de 1 an de zile. E complet restaurata , an fabricatie 1984 . Ma bucur sa va cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 DE UNDE STII CA SUNT TACHETII? Pana cand nu faci o diagnoza la un mecanic e cam greu de banuit. Poate fi lantul. Tine minte ca din 84 si pana acum e posibil sa nu se fi schimbat niciodata lantul. Sugestia mea e sa schimbi si lantul de la pompa de ulei ca sa nu ramai fara ungere. Trebuie verificat totodata si intinzatorul si patina intinzatoare. Tachetii se regleaza relativ usor, insa de o mana priceputa! Cat priveste numarul de cai .. nu prea ai de unde sa-ti dai seama decat daca o desfaci. Undeva ... daca imi aduc bine aminte "excentricul" de pe axa cu came avea o marima .. 37..39 mm. La modelul de 27 cai era cu 3-5 mm mai putin. Din nefericire nu stiu exact cifrele, dar caut manualul si vedem daca gasesc acolo ceva ... PS: se mai poate vedea dupa codul motorului ... dar si-aici nu stiu baza comparativa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.