vladut_cj Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Salut. In urma cu 2 saptamani am mers si eu undeva la munte de 1 mai ca tot omu cu niste amici cu mobrele. Cat timp am mers spre munte motorul s-a comportat foarte bine iar acolo am stat 5 zile, timp in care a cam plouat. La intoarcere insa, motorul a inceput sa faca destul de urat, nu se mai tura daca ma opream la intersectie si bagam mana in gaz murea. Ca sa iau demaraj cu el trebuia sa lucrez foarte fin cu ambreiajul si sa accelerez la fel de usor, pur si simplu nu mai tragea. Dupa ce am ajuns acasa i-am curatat carburatorul, am schimbat bujia (motoru e de 125 in 2 timpi) , am pus benzina la decantat crezand ca a intrat cumva apa in ea. Ce-i drept dupa ce am facut toate astea merge ceva mai bine dar atunci cand il pornesc si il turez pana in 5-6000 mii de ture revine frumos la relanti si nu oscileaza deloc turometrul care sta la 1600 de ture asa cum e normal pentru motorul meu. Insa cand ma dau cu el si il turez la 8-9000 de ture si ma opresc relantiul coboara pana la 2 mii si incepe sa oscileze intre 1500-2000 de ture. Deasemenea la demaraj inca mai da semne ca vrea sa moara, dar nu chiar asa de grav ca inainte. Oare care ar putea fi cauza? Ce ar mai trebui sa verific, sa mai fac? V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta pe aceasta tema Multumesc aniticipat si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 carburatorul e de vina ,curatal folosind o solutie de caratat carburatoare si sfla bine toate orificiile cu aer sub presiune,verifica si etansarea dintre carburator si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.