CoSSmiN Postat Mai 31, 2008 Autor Share Postat Mai 31, 2008 Uleiul 5w40 sau 10W40 nu ajuta cu nimic fata de 15w40 . Prima cifra din cod se refera la temperatura minima de la care se asigura ungerea. Si nu cred ca mergi cu scuterul la -30 de grade Celsius. Pentru un motor supraincalzit o treaba mai buna ar face un ulei de tip 20W50 (ulei de vara)- are avantajul ca este si mai ieftin. Eu stiu ca cel sintetic e mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 am desfactu motoru azi pt ca nu mai avem demaraj deloc si scadea turatia cand urcam dealuri opana la 20km/h. Verifcat:role,curea,ambreiaj si sunt inca bune! Cand am desfactu motoru...pistonu era negru sus langa segmenti. Segmenti is bun dupa mine..le`am scos de pe piston si le`am introdus in cilindru sa vad daca is uzati...is ff apropiati capetele...un fir de par intra doar..Asa se verifica? aaa..era sa uit ...in capu pistonului este o gaurica mica ..ce poate sa fie aia ? pun maine poze ca nu am avut timp azi ..l`am desfacut seara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.