Sari la conținut

Motor Dus, Cauze?


CoSSmiN
 Share

Postări Recomandate

Uleiul 5w40 sau 10W40 nu ajuta cu nimic fata de 15w40 . Prima cifra din cod se refera la temperatura minima de la care se asigura ungerea. Si nu cred ca mergi cu scuterul la -30 de grade Celsius.

 

Pentru un motor supraincalzit o treaba mai buna ar face un ulei de tip 20W50 (ulei de vara)- are avantajul ca este si mai ieftin.

Eu stiu ca cel sintetic e mai bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfactu motoru azi pt ca nu mai avem demaraj deloc si scadea turatia cand urcam dealuri opana la 20km/h.

Verifcat:role,curea,ambreiaj si sunt inca bune!

Cand am desfactu motoru...pistonu era negru sus langa segmenti.

Segmenti is bun dupa mine..le`am scos de pe piston si le`am introdus in cilindru sa vad daca is uzati...is ff apropiati capetele...un fir de par intra doar..Asa se verifica?

 

aaa..era sa uit ...in capu pistonului este o gaurica mica ..ce poate sa fie aia ?

pun maine poze ca nu am avut timp azi ..l`am desfacut seara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...