camus_1965 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am mai multe seturi de role variator de diferite greutati....as dori sa stiu ce greutate e recomandata pt malaguti f10.....daca se poate o greutate care sa ma satisfaca si in privinta demarajului si a vitezei...rolele originale nu stiu ce greutate aveau deoarece cand le-am scos erau deja tocite... si logic nu mai aveau aceiasi greutate...insa asa tocite totusi dadeau rezultate bune in privinta demarajului si a vitezei....asta pana in ziua cand am spart doua din ele in incercarea disperata de a desface piulita de pe axul variatorului. Multumesc si astept un raspuns...preferabil as dori sa stiu ce greutate aveau originalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am mai multe seturi de role variator de diferite greutati....as dori sa stiu ce greutate e recomandata pt malaguti f10.....daca se poate o greutate care sa ma satisfaca si in privinta demarajului si a vitezei...rolele originale nu stiu ce greutate aveau deoarece cand le-am scos erau deja tocite... si logic nu mai aveau aceiasi greutate...insa asa tocite totusi dadeau rezultate bune in privinta demarajului si a vitezei....asta pana in ziua cand am spart doua din ele in incercarea disperata de a desface piulita de pe axul variatorului. Multumesc si astept un raspuns...preferabil as dori sa stiu ce greutate aveau originalele. incearca pe rand fiecare set si vezi care iti place cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camus_1965 Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 incearca pe rand fiecare set si vezi care iti place cum merge m-am gandit la aceasta varianta dar imi ia o groaza de timp montatul si demontatul.... m-am gandit la aceasta varianta dar imi ia o groaza de timp montatul si demontatul.... rev...cine doreste un carburator nou noutz pt malaguti f10 ma poate contacta pe mess id. camus_1965 il vand deoarece am primit unul gurtner din italia si l-am montat...carb e cu shok electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 De unde ti-ai luat rolele si cat au costat? Dai din ele? Asa cum ziceam si prin alte topicuri, din ce am citit eu, rolele care ofera echilibrul dintre viteza maxima si demaraj ar fi cele de 4,5 -4,7 g (eu din-astea vreau sa pun), dar poti incerca si mai usoare (4g) pt un demaraj mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) rolele la 2t difera in greutate de cele de la 4t. malaguti e in 2t iar peugeot v-clic in 4t. Cele de la 4t sunt mai grele. TU clodius probabil ca ai role de 6.5 grame, daca pui de 4,5 o sa ai demaraj si o sa pierzi mult din viteza, o sa se tureze in gol si mai mult de 50km/h nu o sa mearga, stiu pt ca am incercat si eu la al meu care e 4t si avea demaraj dupa care se tura in gol si de abia prindea 50 la ora !!! Cele mai bune sunt rolele stoc, toti care au facut experimente au ajuns la aceasta concluzie. Editat Iunie 3, 2008 de tiptil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camus_1965 Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 De unde ti-ai luat rolele si cat au costat? Dai din ele? Asa cum ziceam si prin alte topicuri, din ce am citit eu, rolele care ofera echilibrul dintre viteza maxima si demaraj ar fi cele de 4,5 -4,7 g (eu din-astea vreau sa pun), dar poti incerca si mai usoare (4g) pt un demaraj mai puternic. le-am primit din italia dar se gasesc de cumparat la paneuro in titulescu , orice greutate doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.