lucian.n Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 poate sa-mi zica cineva de ce dupa schimbarea lichidului la ambreaiaj hidraulic la un ktm300 actionarea ambreiajului e mult mai greoaie? am fost nevoit sa schimb uleiul si de cand am pus noul lichid merge mult mai greu. are cineva o explicatie pt asta? sa fie mult prea mult lichid in bazinul de sus de pe ghidon? sa-i fac aerisire? dar nu cred ca e nevoie pt ca am schimbat uleiul de jos in sus... ca invers mi-a fost imposibil. merci mult de ajutor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 poate sa-mi zica cineva de ce dupa schimbarea lichidului la ambreaiaj hidraulic la un ktm300 actionarea ambreiajului e mult mai greoaie? am fost nevoit sa schimb uleiul si de cand am pus noul lichid merge mult mai greu. are cineva o explicatie pt asta? sa fie mult prea mult lichid in bazinul de sus de pe ghidon? sa-i fac aerisire? dar nu cred ca e nevoie pt ca am schimbat uleiul de jos in sus... ca invers mi-a fost imposibil. merci mult de ajutor!!! daca deschizi aerisitorul si nu curge lichid ( macar cind acationezi manteta ) ai undeva o strangulare , o mizerie , ceva ce blocheaza lichidul sa curga usor . verifica sa circule lichidul usor cind ai aerisitorul deschis . dupa asta verifica si pistonul la ambreiaj , poate s-a strecurat o eroare la montaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 am mai citit si m-am deocumentat. eu cand am montat, era lichid in vas full, pana sus. in manual zice ca trebuie sa fie 4mm sub nivel, la brembo, cum am io. sa fie de ala asta? o sa incerc... revin cu amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 am mai citit si m-am deocumentat. eu cand am montat, era lichid in vas full, pana sus. in manual zice ca trebuie sa fie 4mm sub nivel, la brembo, cum am io. sa fie de ala asta? o sa incerc... revin cu amanunte. sper ca mai ai compensatorul de dilatare ( cauciucul ala de sub capac ), nu e gaurit si nu ai lichid deasupra lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 il mai am, nu e pb. doar l-am curatat. era un pic murdar. sa incerc sa-i fac o aerisire? ce am observat, cand am introdus pompa hidraulica in blocul motor a intrat un pic cam greu, sa fie si asta un motiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) mai desfa odata cilindrul receptor si monteaza-l din nou,fara sa umbli la lichid.. in rezervor sus trebuie sa fie 2/3 plin..restul si-l arunca singur afara..daca te uiti are niste crestaturi pe capac un fel de supraplin..vezi sa nu fie atacat ambreiajul(adica sa nu apese cuiul ala rosu pe piston..)trebuie sa ai un joc de 2-3 mm dupa ce e reglat si cutia tre sa se cupleze la jumatatea cursei spre decomprimare.. daca nu te descurci suna-ma ca iti spun de tot ce m-am lovit eu la reglaje..oricum lichidul se baga DOAR pe jos fiindca nu aerisesti in veci altfel ambreiajul..foloseste o seringa de 20 ml si un furtunel de silicon de la un perfuzor ca sa bagi tot lichidul odata(altfel tre sa realimentezi seringa si garantat prinzi aer) Editat Iunie 27, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.