ubord Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 Sînt aproape sigur acum că , cauza principală pentru care cu aÂşa spor iese uleiul pe la simeringul de la volantă , este presiunea din carter . Aerisirea normală, cea cu Âşabărul circular , de-abia pufăie cu motorul turat, în schimb desfăcînd joja de ulei , nu am mai putut-o prinde-n mînă aÂşa vioi Âşi-a luat zborul. Cauza ar fi uzurile pe care le-am observat la orificiul si bolțul de cuplaj dintre pinionul de distribuție si Âşabărul de aerisire.probabil nu se mai sincronizează corespunzător. Plus jocul imens pe care Âşi l-a făcut în aluminiu, de unde si fenomenul de aspiratie care apare la aerisire. O supapă externă pe la joja de ulei, mă gîndesc, ar putea rezolva problema. A mai întîlnit cineva fenomenul ăsta? O solutie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.