Sari la conținut

marcarea parcării cu ulei


ubord
 Share

Postări Recomandate

Sînt aproape sigur acum că , cauza principală pentru care cu aÂşa spor iese uleiul pe la simeringul de la volantă , este presiunea din carter .

Aerisirea normală, cea cu Âşabărul circular , de-abia pufăie cu motorul turat, în schimb desfăcînd joja de ulei , nu am mai putut-o prinde-n mînă aÂşa vioi Âşi-a luat zborul.

Cauza ar fi uzurile pe care le-am observat la orificiul si bolțul de cuplaj dintre pinionul de distribuție si Âşabărul de aerisire.probabil nu se mai sincronizează corespunzător. Plus jocul imens pe care Âşi l-a făcut în aluminiu, de unde si fenomenul de aspiratie care apare la aerisire.

O supapă externă pe la joja de ulei, mă gîndesc, ar putea rezolva problema.

 

A mai întîlnit cineva fenomenul ăsta?

O solutie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...