atillas Postat Decembrie 13, 2008 Autor Share Postat Decembrie 13, 2008 (editat) BAI, ATI LUAT-O RAZNA?????43-450ml iar la 48 600-650ml de unde aia cu bikeru' mai greu= mai putin ulei???? sexplicame por favor! pai iti spun eu de unde..asa ma invatat sasa de la motomania in seara chefului de craciun..eu am simplificat discutia putin,dar ideea are la baza nu stiu ce calcul elaborat unde cea mai importanta parte in ecuatie e greutatea pilotului..pana la urma are si o logica..cu cat e mai mult aer telescopul e mai rigid..sau gresesc eu?? Editat Decembrie 13, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 (editat) viciversa stimabile atlias, viciversa.... cat despre discutia din seara cu pricina .................. si ................! in rest ramane cum am stabilit se poate pune si la litru, nu zic nu, dar cei ce simt click-urile la reglaje pun uleiul cu ruleta milimetrii aceia determina o perna de aer si asta am vrut sa subliniez. poti pune x cm3 de ulei dar daca vrei jeglaje ce faci ? citi cm3 de ulei ai pe mm de camera de aer ? vorbim despre doua volume unul de ulei si unul de aer. dintre acestea doua doar unul este comprimabil si anume aerul. avand in vedere ca diametrul jambei este constant daca o sa il inmultesti cu mm de pe ruleta vei optine volumul de aer ramas in jamba. acest volum se masoara tot in cm3 si astfel poti face comparatii. reglajele furcii se mentin la aceasi valoare doar daca presinea aerului nu se modifica in timp de aceea WP si multi alti constructori de furci au montat aerisitoare, acele surubele mici ce foloresc la reglarea presiunii aerului din furca(de obicei presiunea atmosferica). asadar cele doua volume fiind invers proportionale daca va creste volumul uleiului va scadea volumul aerului si in consecinta se va compresa mai repede>>> vom avea o furca mai rigida si viceversa. Editat Decembrie 13, 2008 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 13, 2008 Autor Share Postat Decembrie 13, 2008 viciversa stimabile atlias, viciversa....cat despre discutia din seara cu pricina .................. si ................! in rest ramane cum am stabilit vorbim despre doua volume unul de ulei si unul de aer. dintre acestea doua doar unul este comprimabil si anume aerul. avand in vedere ca diametrul jambei este constant daca o sa il inmultesti cu mm de pe ruleta vei optine volumul de aer ramas in jamba. acest volum se masoara tot in cm3 si astfel poti face comparatii. reglajele furcii se mentin la aceasi valoare doar daca presinea aerului nu se modifica in timp de aceea WP si multi alti constructori de furci au montat aerisitoare, acele surubele mici ce foloresc la reglarea presiunii aerului din furca(de obicei presiunea atmosferica). asadar cele doua volume fiind invers proportionale daca va creste volumul uleiului va scadea volumul aerului si in consecinta se va compresa mai repede>>> vom avea o furca mai rigida si viceversa. asa mah tata sa inteleaga si astia care au studiat partea umanista a vietii..deci la pachet si via stulewa acasa ptr reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 (editat) pui ulei-ul la ruleta .. cum spui tu ! .. dupa care il scoti intr-un recipient gradat ! si vezi ce cantitate e ! .. si e acelasi lucru care il spunea "stulewa" .. nu !??!? da ai dreptate dar trebuie sa astepti doua zile sa se scurga tot uleiul . cel mai simplu: pui mai mult si aspiri surplusul folosind un pai de baut suc ( din acela ce are burduf spre unul din capete ) si un bidon de ulei gol la care dai in capac o gaura putin mai mica decit paiul . cu o astfel de scula super tehnologizata obtii cota dorita . se observa pe tub marcajul de cota . metoda asta este mai potrivita pentru un incepator care desface prima data suspensia iar data viitoare va fi peste 2 ani . afirmati de genul "600-650 cm3" cu diferente de aproape 10% intre minim si maxim nu ajuta pe un incepator . daca maninci pe piine suspensii, poti ajunge sa pui din bidon uleiul " la ochi ". Editat Decembrie 13, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 (editat) in WP 48 intra exact 550 ml ulei ca sa ramana 130 mm pana la buza tubului Dar atentie ! trebuie pus ulei si apoi amorsat f bine (asta se face tragand tija sus-jos ) altfel nu pusca ml cu cei 130 mm Editat Decembrie 13, 2008 de SorinAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 da ai dreptate dar trebuie sa astepti doua zile sa se scurga tot uleiul . cel mai simplu: pui mai mult si aspiri surplusul folosind un pai de baut suc ( din acela ce are burduf spre unul din capete ) si un bidon de ulei gol la care dai in capac o gaura putin mai mica decit paiul .cu o astfel de scula super tehnologizata obtii cota dorita . se observa pe tub marcajul de cota . metoda asta este mai potrivita pentru un incepator care desface prima data suspensia iar data viitoare va fi peste 2 ani . afirmati de genul "600-650 cm3" cu diferente de aproape 10% intre minim si maxim nu ajuta pe un incepator . daca maninci pe piine suspensii, poti ajunge sa pui din bidon uleiul " la ochi ". ms .. oricum e cel mai comod asa !! .. in manualul de reparatii, exista un paragraf in care specifica de "astfel de scula super tehnologizata" .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Doua intrebari : Tuburile se curata cu ceva special sau ajunge sa dai cu apa?. Cum a ramas cu nivelul de ulei? In articolul postat de Blue_led spune ca trebuie umplut la 2.5 cm sub cele 4 gauri. Traba asta nu bate cu 11-13 cm sub marginea tubului. M-am inecat ca tiganul la mal. Nu stiu cum sa scot bucsa in care culiseaza tija de la piston . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) Ti-am zis sa lasi bucsa aia in pace. Nu este nevoie sa o schimbi. Ceva explicatii pentru reglaje spre sfirsitul documentului http://www.ohlins.com/Portals/0/documents/...ls/07251-02.pdf Mark, uite explicatia Ohlins relativ la perna de aer. Editat Ianuarie 16, 2009 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 am rezolvat cu fata dupa explicatiile lui@blue led ,au intrat exact 660 de grame pe telescop in situatia in care am lasat distanta intre ulei si marginea telescopului de 100 mm..acum am reusit sa fac alta prostie..am incercat sa imi reglez telescopul spate la -15 grade,reglajul de rebound a fost blocat si am reusit sa il rup..ca sa poti scoate piesa rupta am fost nevoit sa scot azot-ul si uleiul din telescop..mai mult fiindca nu am reusit sa desfac partea inferioara am distrus complet bucsa metalica ce stangwe tija telescopului pe suportul inferior(cel cu reb)..in concluzie ca sa nu o mai lungesc am nevoie de cineva care poate sa desfaca tija telescopului sa refaca filetul(nu s-au distus decat 2 spire)si sa il incarce cu azot si ulei..imi promisese jumbales ca mi-l rezolva dar au venit foarte tarziu piesele din austria iar meseriasul a plecat intre timp din tara..asa ca se baga cineva sau ma ajuta cu un nr de telefon??ideea e ca as vrea sa fie cineva care chiar se stie.. PS..nu imi dati numarul lui patrick ca e plecat in Franta si vine in februarie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 am rezolvat cu fata dupa explicatiile lui@blue led ,au intrat exact 660 de grame pe telescop in situatia in care am lasat distanta intre ulei si marginea telescopului de 100 mm..acum am reusit sa fac alta prostie..am incercat sa imi reglez telescopul spate la -15 grade,reglajul de rebound a fost blocat si am reusit sa il rup..ca sa poti scoate piesa rupta am fost nevoit sa scot azot-ul si uleiul din telescop..mai mult fiindca nu am reusit sa desfac partea inferioara am distrus complet bucsa metalica ce stangwe tija telescopului pe suportul inferior(cel cu reb)..in concluzie ca sa nu o mai lungesc am nevoie de cineva care poate sa desfaca tija telescopului sa refaca filetul(nu s-au distus decat 2 spire)si sa il incarce cu azot si ulei..imi promisese jumbales ca mi-l rezolva dar au venit foarte tarziu piesele din austria iar meseriasul a plecat intre timp din tara..asa ca se baga cineva sau ma ajuta cu un nr de telefon??ideea e ca as vrea sa fie cineva care chiar se stie..PS..nu imi dati numarul lui patrick ca e plecat in Franta si vine in februarie.. cand aveam suzuki rm250 am trimis amortizorul la Zolly la Miercurea Ciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 cand aveam suzuki rm250 am trimis amortizorul la Zolly la Miercurea Ciuc pai ajuta-ma bibane cu ceva telefon sau adresa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 pai ajuta-ma bibane cu ceva telefon sau adresa.. 0744472211 Zoli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 0744472211Zoli numarul format nu este alocat..poate are altcineva nr lui zoli.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 numarul format nu este alocat..poate are altcineva nr lui zoli.??? Ala este sigur numarul lui, insa ia si numarul de la magazin:0266310015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 Ala este sigur numarul lui, insa ia si numarul de la magazin:0266310015 mii de scuze,am format numarul gresit ..am dat de zoli pe mobil..am rezolvat necazul..multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.