KoKolau Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Gata a murit si scuterul meu, ia ajuns, 9700 km nici 10.000 si e dus. Nu mai da scanteie la bujie e mort, am incercat firele care intra in bobina nimic, nu are curent, cand dau la pedala se aprinde farul, deci curent produce. Ieri lam spalat cu apa pe instalatie, nu jet de apa, a pornit, azi a pornit am mers cu el si lam pus pe cric, am dat la buton sa vad daca porneste (am problema cu bateria si am verificat) si am stat asa cam 2 ore si cand sa plec scuterul nu mai pornea. Sa stricat singur fara sa umblu nimic la el. Nu degeaba critica multi chinezarilele, sunt proste, faci una se strica alta, prefer o mobra decat harbul asta de scuter O fi de la apa dar a pornit dupaia, ce sa mai verific la el ca nu mai stiu, daca dau la buton invarte electromotorul, dar am baterie foarte slaba sa porneasca. CDI-ul cum pot verifica Poate de la apa sa se strice ceva sa faca scurt sau e temporar Sa-l dc la servis imi ia 50 lei transportul + o gramada pe piese si nici nu are CDI din asta. Daca e CDI e clar, sa dus ca CDI din asta nu se gaseste cu o mufa si 6 fire. Asa ca dau anunt, vand scuter chinezesc de piese. Si chiar daca il fac il dau nu mai imi trebuie chinezarie numai belele am cu ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 bobinele din magnetou sant separate alea pt far si pt aprindere daca nu ''gresesc'',verifica cu un beculet daca da ceva curent,sau cu un multimeru... asta ca sa fii sigur,vezi daca ajunge semnal la CDI ca sa poata sa plece mai departe cititorul verifica-l si pe el tot cu beculet, scoate firele si pune o baterie de putere mica la un fir si pe celalalt becul si faci atingere la baterie ....si altceva mai important vezi sa nu fi oxidat papuci aia de legatura daca zici ca ai bagat apa in el iai si tu si verifica-i .....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 asta sau asta iti trebuie? Cu maxim 100ron ti-ai facut din nou chinezaria si apoi o vinzi. Schimbi piesa apoi astepti sa vina cineva sa ti-l cumpere. La tine sigur ii CDI defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 13, 2009 Autor Share Postat Februarie 13, 2009 Primul din poza imi trebuie, e cam rar dar se gaseste. Nu prea stiu cum sa verifir magnetoul dar o sa incerc. Am scos un fir rosu cu negru din motor sa vad daca are curent si nu avea deloc, asa mia zis cineva. Din CDI nu iesa curent deloc. Si am vazut ca firele care iesa de la magnetou sunt putin taiate cauciucul de pe ele, la 2 fire se vede litza, o fi facut scurt cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 Mai este cineva cu ceva idei cum sa masaor magnetoul si CDI-ul ? La firul rosu cu negru care iesa din magnetou am masurat cu un aparat de masurat, dar nu indica nimic, parca nici nu ar fi legat undeva, dar nu e rupt. Sa nu cumpar degeaba magnetou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Verifica cdi'ul, 90% sunt sigur ca el este devina. Editat Februarie 15, 2009 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Mai este cineva cu ceva idei cum sa masaor magnetoul si CDI-ul ? La firul rosu cu negru care iesa din magnetou am masurat cu un aparat de masurat, dar nu indica nimic, parca nici nu ar fi legat undeva, dar nu e rupt. Sa nu cumpar degeaba magnetou. 1.magnetoul il masori cu aparatul de masura dat pe ohmi (trebuie sa ai in jur de 1 ohm, acum depinde si de model ) din el ies 3 fire care cel mai probabil se duc catre regulatorul de tensiune; pana sa ajunga la regulatorul ala, trebuie sa fie o mufa (pe care o decontectezi si masori acolo cu aparatul de masura- nu conteaza ordinea in care masori, trebuie sa ai continuitate ca sa fie bun si sa indice in jur de 1 ohm) 2.cdi-ul nu prea ai cum sa-l masori, dar ai putea sa-l iei si sa-l incerci la alt scuter (sa fie exact ca al tau) sa vezi daca merge 3.nu neglija senzorul de citire (eu am patit-o cu senzorul de curand) - il gasesti langa magnetou, are 2 fire si este o cutiuta mica (care daca e defecta nu-ti merge aprinderea) , il masori tot cu aparatul de masura, dat pe ohmi (acum nu stiu cat trebuie sa indice, ca iar difera de la model la model, banuies ca intre 60-120 ohmi), daca nu indica nimic inseamna ca e de rau si trebuie schimbat. 4. verifica si bobina de inductie 5. verifica toata instalatia electrica sa nu ai vreun scurt sau fir dezlipit Bafta! Editat Februarie 15, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 2.cdi-ul nu prea ai cum sa-l masori, dar ai putea sa-l iei si sa-l incerci la alt scuter (sa fie exact ca al tau) sa vezi daca merge Ai cum sa-l masori, tot cu aparatul de masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 ia zi mataluta cum il masori? gasesti undeva valorile care trebuie sa indice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 ia zi mataluta cum il masori? gasesti undeva valorile care trebuie sa indice? Cu grija.. mergi la un electrician sau la unu care stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 Am scos magnetoul azi, avea la bobina cu litza subtire niste litze rupte sub hartie, nu cred ca sa rupt cand am dat putin hartia jos, dar oricum nu indica nimic la acel fir rosu cu negru care iesa din magnetou si intra in CDI, firul e bun. Cititorul lam verificat si da imi da 60 ohm, restul imi da in scurt, numai firul rosu cu negru nu da nimic. Daca am un scurt pe instalatie electrica se putea arde magnetoul ? Mai demult am pus 2 fire la stopul de pe spate bagate in mufa ca sa alimentez alta sursa de stop (inventi) si acele fire a facut scurt sa topit, am scos firele dar nu din mufa, le am rupt. Dar asta cu firele a fost demult cam 2-3 saptamani. O fi contat si asta ? Bateria nu prea se incarca bine, putea sa fie si de la magnetou cu bateria si functionarea motorului ? Cand am scos volanta avea mult mal uscat pe magneti. Oricum iti multumesc @guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Cu grija.. mergi la un electrician sau la unu care stie daca nu ai idee despre ce vorbesti ar fi mai indicat sa mucles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 daca nu ai idee despre ce vorbesti ar fi mai indicat sa mucles ...tre sa-ti demonstreze cineva ca se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 n-am zis ca nu se poate ci ca nu gasesti pe nicaieri specificatiile cdi-ului si pe deasupra mai e si capsulat (sunt foarte putini cei care se pricep sa repare/masoare un cdi) i-am oferit varianta mai simpla, sa probeze cdi-ul lui la alt scuter la care se potriveste sa vada daca merge; avand in vedere ca e un cdi de vreo 50 ron, nimeni n-o sa-si bage nasul in el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 daca nu ai idee despre ce vorbesti ar fi mai indicat sa mucles baa libidinosule habar n-ai despre ce vorbesti,mai invata pana sa ma ajungi pe mine,si dupaia poti sa-mi spui mucles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 baa libidinosule habar n-ai despre ce vorbesti,mai invata pana sa ma ajungi pe mine,si dupaia poti sa-mi spui mucles. .... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 baa libidinosule habar n-ai despre ce vorbesti,mai invata pana sa ma ajungi pe mine,si dupaia poti sa-mi spui mucles. tre' sa-mi bag mintile in cap sa nu te mai contrazic, la cei 15 ani ai tai siiiiiguuur esti un meserias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 tre' sa-mi bag mintile in cap sa nu te mai contrazic, la cei 15 ani ai tai siiiiiguuur esti un meserias Ai mai vrea tu sa ai 15 ani si mintea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 (editat) Ai valoare, asa-i? fara nr. fara nr. Manca-l-ar tata de mucea mic si tafnos Editat Februarie 18, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 19, 2009 Autor Share Postat Februarie 19, 2009 A inviat scuterul Am schimbat magnetoul si a pornit, am mai auzit glasul lui Dar am o problema cam mica dar oricum, magnetoul nou are o bobina cu litza subtire si sarma cea groasa e mai subtire putin, cand e la relante imi scade lumina de la far, nu mai are asa putere. E de rau oare, o sa ma tina acest magnetou ceva timp ? Va multumesc oricum pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 A inviat scuterul Am schimbat magnetoul si a pornit, am mai auzit glasul lui Dar am o problema cam mica dar oricum, magnetoul nou are o bobina cu litza subtire si sarma cea groasa e mai subtire putin, cand e la relante imi scade lumina de la far, nu mai are asa putere. E de rau oare, o sa ma tina acest magnetou ceva timp ? Va multumesc oricum pentru ajutor. Stai linistit, e normal ca lumina sa aiba intensitate mai mica la turatii scazute. Atat timp cat nu-i pui consumatori in plus n-ai de ce sa-ti faci griji. La orice scuter am observat ca palpaie lumina la relanti. Poate inainte aveai relantiul mai mare sau pur si simplu nu ai observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 19, 2009 Autor Share Postat Februarie 19, 2009 Nu chiar, nu era relanteul prea mare inainte, dar inainte nu se observa asa diferenta. Bine ca merge, dar sa nu imi bage putin curent in baterie si sa nu o incarce bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 pai pune mana si masoara si nu iti mai pune intrebari aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 dar sa nu imi bage putin curent in baterie si sa nu o incarce bine masoara cu aparatul bornele bateriei in timp ce merge motorul, ar trebuii sa indice undeva la 13,8 volti ca sa incarce bateria bine; daca e peste 13,8 v e de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Deci eu m`am fript o data la Dna`ul meu . Am facut comanda din italy de bobina c`am zis ca aia e ... am schimbat bujii ... draci .. si multe altele. Sa vad ce ? unde aveam eu un manunchi de cabluri unul era mai fix asa si tot miscand de ghidon in timp unul din fire a cedat. p.s : ar putea fi unul din motive ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.