Vizitator rock46hunt Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 domnilor,va salut! ce parere aveti despre aceasta motocicleta? Kawasaki ZZ-R 1100! Model 1991,1052cc,147cp,sport tourig,clasa GT,predecesorul lui Kawasaki ZX-10. O motocicleta robusta cu accelaratii pe masura,o tinuta buna la drum,frane eficiente si o pozitie comoda de condus.Istoria modelului Ceea ce conteaza la sportivii de elita este doar puterea. Din acest punct de vedere, Kawasaki ZZ-R 1100 a fost in frunte chiar de la prima sa aparitie. 147 CP! Pentru inceput pilotii ramaneau ca la dentist, iar imediat dupa aceea le ploua in gura: “O vreau!” ZZ-R se prezenta cu o lungime avans in lupta pentru inzestrare, fiind dotat cu un sistem Ram-Air. Pozitia de lider avea s-o pastreze inca cativa ani. In 1990, 1991 si 1992 Kawasaki a scos modelul C (tip ZX1100-C1 pana la C3). Urmasul lui ZX-10 (de la care are motorul) a fost foarte putin criticat. Doar cele doua avertizoare de nivel pentru benzina (doua, in caz ca un bec se ardea) se aprindeau mult prea devreme si il determinau pe pilot sa opreasca inutil pe la benzinarii. In cele din urma, motocicleta poate parcurge etape de peste 400 km multumita capacitatii sporite a rezervorului si consumului moderat. Kawasaki a reactionat prompt la critici si a inzestrat rezervorul modelelor D1-D5 ale lui ZZ-R 1100 (produs din 1993 pana in 1997) cu un ceas pentru indicarea nivelului de benzina si un robinet de rezerva. Alte schimbari: cadrul a fost modificat, pneul din spate s-a marit de la 170 la 180 mm, iar toba finala a crescut in volum. Modelul G (din 1998 pana in 2001 - seria de modele G1-G4) a fost echipat cu un ceas digital si cadorisit cu o transmisie finala mai lunga si noi prinderi pentru carena. Propulsorul cu patru cilindri a ramas neschimbat in cei 11 ani, considerandu-se ca are destule putere si robustete. Revista PS l-a testat intr-un test de viteza pe parcursul a 50.000 km, pe care l-a trecut fara repros. Doar axele cu came si parghiile tractoare au prezentat atunci usoare urme de uzura. La viteze medii, pe sosele deranjeaza reactiile la schimbarile de sarcina, cea mai tare caracteristica a lui ZZ-R 1100 fiind sprintul pe autostrada. Sprint care se poate prelungi fara probleme intr-un maraton. Conceptia de ansamblu este foarte potrivita. Kawasaki oferea la timpul acela unicul cadru-pod sport, din aluminiu. Designul este agresiv, sistemul motric suficient de stabil si pozitia pilotului in sa - comoda. Toate acestea au facut ca ZZ-R 1100 sa se afle aproape un deceniu printre invingatori. va multumesc anticipat! www.danube-rebels.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.