Di@bolick Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 De curand am schimbat magnetoul si mi s-a ars bobina. Am cumparat acum 2 zile alta bobina si in 2 ore mi-a ars-o din nou. Am incercat cu o bobina de pe un Gopop si mergea frumos, dar am scos-o imediat, de frica sa nu i-o ard baiatului. De ce tot imi arde bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 De curand am schimbat magnetoul si mi s-a ars bobina. Am cumparat acum 2 zile alta bobina si in 2 ore mi-a ars-o din nou. Am incercat cu o bobina de pe un Gopop si mergea frumos, dar am scos-o imediat, de frica sa nu i-o ard baiatului. De ce tot imi arde bobina? Verifica si tu tensiunea de intrare cu un aparat de masura,verifica izolatiile de pe traseul de aprindere,fisa ,cablul pana la bujie,fisa de pe bobina impreuna cu cauciucul aferent sa fie ok,fara crapaturi.Cel mai bine verifica noaptea.Este posibil,poate sa ai scapari pe circuit,mai ales la iesirea curentului din bobina,daca circuitul este necorespunzator izolat se formeaza niste mici fulgere intre corpul mobrei si circuitul de iesire din bobina unde sant vre-o 20.000 V.Ziua aceste ,,scapari,, de curenti nu se vad.Noaptea da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Di@bolick Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Cu alt CDI nu am incercat, chit ca am unul de rezerva. Acum am venit de la scuter. L-am pornit, am pus aparatul de masura la baterie si cand imi da 20 cand 23. Oare nu e releul de tensiune ars? Scapari pe circuit nu am. Editat Martie 26, 2009 de pocket bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.