orestte Postat Decembrie 26, 2003 Share Postat Decembrie 26, 2003 salut la toata lumea!!!! uitati cum sta treaba "consumul si economia de combustibil" consumul de combustibil se defineste in functie de puterea motorului, in litri la 100km parcursi de motocicleta. factorii care influenteaza consumul de combustibil sunt: -starea drumului,care poate determina utilizarea vitezelor inferioare, pt a fi posibila deplasarea in bune conditii; -toba de esapament infundata; -viteza vantului;un vant de 10m/sec poate antrena o crestere cu 10% a eforturilor pt deplasarea motocicletei; -profilul soselei care determina folosirea vitezelor inferioare in vederea deplasarii; -mersul cu anvelope insuficent umflate; -accelerarea si franarea; toate accelerarile exagerate si trecerile bruste de la un regim la altul de functionare sau franarile frecvente; -viteza de deplasare; daca se circula cu o viteza care depaseste 3/4 din viteza max cu care se poate deplasa motocicleta, consumul incepe sa creasaca; -starea motorului;un motor,al carui stadiu de uzura normala depaseste cu mult acesta, va consuma o cantitate apreciabila de combustibil, dat pierderilor,lipsei de compresie...; -reglajul carburatorului; toate reglajele incorecte antreneaza dupa sine o crestere rapida a consumuluii de combustibil; -aprinderea defectuoasa; atat reglajul echipamentului de aprindere, cat si starea bujiei si alegerea unui avans la aprindere incorect, duc la un consum anormal de combustibil; -modul de conducere al motocicletei. pentru a se obtine o economie mai importanta de combustibil este necesar sa se regleze carburatorul pentru a functiona cu un amestec mai sarac. daca amestecul in carburator este reglat pentru economie, daca motocicleta este bine intretinuta si nu prezinta un defect important la motor, consumul poate sa scada apreciabil. de asemenea, intre motociclete de marci diferite, avand aceeasi greutate si aflate in conditii identice, vor exista intotdeauna diferente de consum, corespunzatoare deosebirilor constructive dintre ele(raportul de compresie, forma camerei de ardere, randamentul transmisiei, dimensiunea anvelopelor) la circulatia in oras, consumul real va fi , de obicei, ceva mai mare decat cel normal. contrar anumitor pareri, este necesar sa se stie ca circulandu-se foarte incet, cu motorul functionand la mers in gol, nu se realizeaza economie, deoarece amestecul la mers in gol este foarte bogat , avand un surplus de benzina de pana la 50%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.