marees2 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Deschid topicul asta ca sa va feriti de cele rele, adica mai pe scurt, mie la Ktm-ul meu mi-a fiert apa de mai multe ori, toate ,,bune" pana aici, dar, la ultima revizie am constatat ca a crescut cu mult nivelul de ulei si a capatat un aspect ca de spuma de ness, ceea ce inseamna ca uleiul a luat contact cu apa, dupa cateva consultari cu meseriashi am ajuns la concluzia ca sa ars garnitura de chiuloasa. Faaals, la ultima reparatie care i s-a facut(nu la mine) meseriashul a pus silicon in exteriorul presetupei de la pompa de apa ceea ce a dus la blocarea gaurii de evacuare a apei din instalatie, in caz ca se duce primul semering (presetupa avand doua semeringuri, atunci cand se duce primul semering apare o scurgere de lichid de racire pe exteriorul cilindrului, prin asta iti dai seama ca sa dus semeringul de la presetupa si trebuie schimbat) ramane al doilea si nu apuca sa se combine uleiul cu apa daca este schimbat la timp, in fine am ajuns sa desfac setul motor, sa duc chiulasa la verificat sub presiune (convins fiind ca are fisura) totul fiind OK .Si cand te gandesti k toate astea s-au intamplat din cauza unui strop de silicon pus acolo unde nu trebuie. Am schimbat semeringurile am montat totul la loc shi este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 Deschid topicul asta ca sa va feriti de cele rele, adica mai pe scurt, mie la Ktm-ul meu mi-a fiert apa de mai multe ori, toate ,,bune" pana aici, dar, la ultima revizie am constatat ca a crescut cu mult nivelul de ulei si a capatat un aspect ca de spuma de ness, ceea ce inseamna ca uleiul a luat contact cu apa, dupa cateva consultari cu meseriashi am ajuns la concluzia ca sa ars garnitura de chiuloasa. Faaals, la ultima reparatie care i s-a facut(nu la mine) meseriashul a pus silicon in exteriorul presetupei de la pompa de apa ceea ce a dus la blocarea gaurii de evacuare a apei din instalatie, in caz ca se duce primul semering (presetupa avand doua semeringuri, atunci cand se duce primul semering apare o scurgere de lichid de racire pe exteriorul cilindrului, prin asta iti dai seama ca sa dus semeringul de la presetupa si trebuie schimbat) ramane al doilea si nu apuca sa se combine uleiul cu apa daca este schimbat la timp, in fine am ajuns sa desfac setul motor, sa duc chiulasa la verificat sub presiune (convins fiind ca are fisura) totul fiind OK .Si cand te gandesti k toate astea s-au intamplat din cauza unui strop de silicon pus acolo unde nu trebuie. Am schimbat semeringurile am montat totul la loc shi este OK. Vroiam ca topicul asta sa apara la portocalii, imi cer scuze de la moderatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.