Sari la conținut

Sa nu patiti si voi ca mine


marees2
 Share

Postări Recomandate

Deschid topicul asta ca sa va feriti de cele rele, adica mai pe scurt, mie la Ktm-ul meu mi-a fiert apa de mai multe ori, toate ,,bune" pana aici, dar, la ultima revizie am constatat ca a crescut cu mult nivelul de ulei si a capatat un aspect ca de spuma de ness, ceea ce inseamna ca uleiul a luat contact cu apa, dupa cateva consultari cu meseriashi am ajuns la concluzia ca sa ars garnitura de chiuloasa. Faaals, la ultima reparatie care i s-a facut(nu la mine) meseriashul a pus silicon in exteriorul presetupei de la pompa de apa ceea ce a dus la blocarea gaurii de evacuare a apei din instalatie, in caz ca se duce primul semering (presetupa avand doua semeringuri, atunci cand se duce primul semering apare o scurgere de lichid de racire pe exteriorul cilindrului, prin asta iti dai seama ca sa dus semeringul de la presetupa si trebuie schimbat) ramane al doilea si nu apuca sa se combine uleiul cu apa daca este schimbat la timp, in fine am ajuns sa desfac setul motor, sa duc chiulasa la verificat sub presiune (convins fiind ca are fisura) totul fiind OK :moto: .Si cand te gandesti k toate astea s-au intamplat din cauza unui strop de silicon pus acolo unde nu trebuie. Am schimbat semeringurile am montat totul la loc shi este OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschid topicul asta ca sa va feriti de cele rele, adica mai pe scurt, mie la Ktm-ul meu mi-a fiert apa de mai multe ori, toate ,,bune" pana aici, dar, la ultima revizie am constatat ca a crescut cu mult nivelul de ulei si a capatat un aspect ca de spuma de ness, ceea ce inseamna ca uleiul a luat contact cu apa, dupa cateva consultari cu meseriashi am ajuns la concluzia ca sa ars garnitura de chiuloasa. Faaals, la ultima reparatie care i s-a facut(nu la mine) meseriashul a pus silicon in exteriorul presetupei de la pompa de apa ceea ce a dus la blocarea gaurii de evacuare a apei din instalatie, in caz ca se duce primul semering (presetupa avand doua semeringuri, atunci cand se duce primul semering apare o scurgere de lichid de racire pe exteriorul cilindrului, prin asta iti dai seama ca sa dus semeringul de la presetupa si trebuie schimbat) ramane al doilea si nu apuca sa se combine uleiul cu apa daca este schimbat la timp, in fine am ajuns sa desfac setul motor, sa duc chiulasa la verificat sub presiune (convins fiind ca are fisura) totul fiind OK :moto: .Si cand te gandesti k toate astea s-au intamplat din cauza unui strop de silicon pus acolo unde nu trebuie. Am schimbat semeringurile am montat totul la loc shi este OK.

Vroiam ca topicul asta sa apara la portocalii, imi cer scuze de la moderatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...