marian zcm Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 salutare!pe 6 iunie expira ITP-ul,si am inceput sa surubaresc...am scos capacul de la ambreiaj si am constatat ca lantul care antreneaza oala de ambreiaj are ,,burta''.e normal?axul de la pedala de pornire are joc,oala de ambreiaj la fel,joaca...ce ma sfatuiti?pana acum am mers zilnic,nu am menajat-o si inca e functionala ,dar vreau sa remediez tot ce e nnevoie la ea,si cat mai repede.astept un sfat de la cunoscatori.va multumesc,si sa rulati cati mai multi km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 si cu ce influenteaza asta itp-ul?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) si cu ce influenteaza asta itp-ul?????????? Chiar asa,buna intrebarea! Acolo iti face doar identificarea la cadru,motor(citeste seriile)lumini:pozitie,f.scurta,f. lunga,pozitie spate,stop spate de la maneta+pedala,gume,semnalizari,culoare.Sa ai C.I.V.-ul la tine si C.I..Cam atat.Motorul nici nu se porneste macar.Pana nu vor veni standurile speciale de teste frana ptr motociclete cu frana e relativa proba.Unii mai o misca pe cativa metri,altii o incaleca si fac o tura cu mobra,ceea ce e ilegalMobra sa fie curata ca sa se poata citi seriile usor! Editat Mai 25, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.