Jimmy.J Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Salut.Sunt mai nou pe aici, abia mi-am cumparat jucaria.Am luat la mana a doua o Honda pantheon de 125 , in 2 timpi.Ma inteleg de minune cu ea.Sin gura problema e ca se aude o bataie puternica in spate (cel putin asa cred), iar pe suportul de picioare se simte bataia.Uneori se simte ca si cum ar fi un rulment care are bilele sfaramate si hrascaie.Bataia incepe sa se auda bine cam pe la 80 la ora.Cineva mi-a spus ca ar putea fi bilelele alea cilindrice din variator,dar vreau sa stiu sigur(sau macar sa am idee), fiindca stau in Italia, si e cam belea cu mecanici in zona in care stau eu.Daca duci motorul la ei fara sa stii cu ce se mananca, te incarca de te rup la bani.Asta e singura problema care ma deranjeaza, in rest motorul merge ca un ceas, chiar daca are 40000 km .Ms anticipat pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy.J Postat Iunie 25, 2009 Autor Share Postat Iunie 25, 2009 Salut.Sunt mai nou pe aici, abia mi-am cumparat jucaria.Am luat la mana a doua o Honda pantheon de 125 , in 2 timpi.Ma inteleg de minune cu ea.Sin gura problema e ca se aude o bataie puternica in spate (cel putin asa cred), iar pe suportul de picioare se simte bataia.Uneori se simte ca si cum ar fi un rulment care are bilele sfaramate si hrascaie.Bataia incepe sa se auda bine cam pe la 80 la ora.Cineva mi-a spus ca ar putea fi bilelele alea cilindrice din variator,dar vreau sa stiu sigur(sau macar sa am idee), fiindca stau in Italia, si e cam belea cu mecanici in zona in care stau eu.Daca duci motorul la ei fara sa stii cu ce se mananca, te incarca de te rup la bani.Asta e singura problema care ma deranjeaza, in rest motorul merge ca un ceas, chiar daca are 40000 km .Ms anticipat pt raspunsuri. Scuze de dublu post dar nu gasesc optiunea edit.Am desfacut mai devreme carterul (cutia aia unde e cureaua, ambreiajul, variatorul, etc).Inafara faptului ca trebuie sa schimb cureaua, capacul ambreiajului e violet pe anumite portiuni.E normal?din cate stiu isi schimba culoarea doar daca e superincalzit, daca bate sau freaca undeva.A mai avut cineva de a face cu o problema asemanatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 salut. capacu s-a colorat din cauza frecarii-incalzirii excesive. aici ai dreptate. dar bataia de la motor nu e de aici. desfa si variatorul,vezi bilele..s-ar putea sa se fi uzat rulmentii de la ambielaj,dar e greu sa umbli in carter. tu ai desfacut capacul de la transmisie,nu carterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy.J Postat Iunie 25, 2009 Autor Share Postat Iunie 25, 2009 salut. capacu s-a colorat din cauza frecarii-incalzirii excesive. aici ai dreptate. dar bataia de la motor nu e de aici. desfa si variatorul,vezi bilele..s-ar putea sa se fi uzat rulmentii de la ambielaj,dar e greu sa umbli in carter. tu ai desfacut capacul de la transmisie,nu carterul Bilele alea cilindrice din variator sigur trebuiesc schimbate, dar nu cred sa se auda de acolo bataia.Rulmenti de la ambreiaj...e o posibilitate, deci, sa inteleg ca asta ar fi si cauza colorarii acelui capac?Daca sunt dusi rulmenti, care ar putea fi efectele negative, in cazul in care nu ii schimb imediat?Pt. ca sincer...banii imi vin abia in vreo saptamana.Trebuie sa inlocuiesc cureaua ( cca 35 E ) , bilele cilindrice din variator ( 15 E) plus rulmenti (? E) plus manopera, care e foarte costisitoare.Stii vreo metoda eficienta pt a desface piulita care tine variatorul?Eu am incercat la scuterul prietenei mele ....la cheie nu am reusit, si am batut cu dalta (ce taran sunt) fiindca e foarte stransa.As incerca sa schimb acasa cureaua si bilele (mai scadem din manopera). Ms mult de raspunsul promt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 capacul de la ambreiaj e colorat? ambreiajul e in spate si e semn ca s-a tocit. apoi e cureaua, uzata zici. apoi in fata e variatorul. se desface cu ajutorul unui prieten care sa tina cu clestele delicat dar ferm de el. se rup aripioarele de racire f. usor daca nu e atent. cheia ar fi ideala,dar nu o gasesti decat la servisuri moto. rulmentii de la ambielaj sunt in carter,greu de ajuns la ei,de acord. risti sa se sparga si sa-ti blocheze pistonul daca mergi asa....eu zis sa te ajute cineva....succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy.J Postat Iunie 26, 2009 Autor Share Postat Iunie 26, 2009 capacul de la ampreiaj (ala care il tii tu in mana) e violet, nu peste tot, doar in anumite locuri.Am sa merg in weekendul asta sa imi cumpar cureaua si rulii (bilele de la variator) is in jur de 50 de E amandoua.Problema ramane ambreiajul, cu care, cel mai sigur trebuie sa merg la un service.De schimbat bilele de la variator stiu cum se schimba, singura problema era desfacerea piulitei alea care tine tot ansamblul, care probabil e stransa la pistol de ala pneumatic, si e foarte greu de desfacut la cheie.La scuterul de 50 am batut cu dalta si ciocanul in ea pana am facuto din hexagonala,rotunda...si nu as vrea sa mai procedez la fel si la asta.am sa merg maine la un mecanic aici in zona sa vad ce zice omul.Ms mult de raspunsuri si de poze motoreta...revin cand fac ceva concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 ampreiaj-cuvantul asta nu exista in D.EX. ambreiaj e in poza ambielaj e sistemul care transmite puterea pistonului printr-o biela. verifica ambele sisteme. intai ambreiajul,ca e mai usor,apoi ambielajul..e mai greu de umblat.. cauta cheia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.