pogor[frate] Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 salutari mi s-a rupt filetul la bujie, am desfacut chiulasa, am cumparat alta bujie, am curatat si carburatoarele, am pus totul la loc(nu am sincronizat carb, nu am facut jocul la supape.)chiloasa a fost demontata doar la cilindrul spate. am curatat si calamina de pe cilindru si chiulasa urmarea: prima data motorul mergea destul de "rotund"(mai bine ca inainte) dar cam la cateva secunde dadea un rateu. am probat prima data fara tobe, s-a vazut ca rateul e de la cilindru spate(cel la care s-a lucrat). dupa ceva mers, cativa km, rateurile au disparut, dar motorul reactioneaza in prima faza greoi la acceleratie, dupa care trage de rupe(suna manelistic dar asta e ). asta se manifesta cam la orice turatie. de aici si mai multe opriri de motor la plecare. trebuie turat mai mult... parca mi se pare ca suna putin diferit fata de inainte... sunt destul de sigur ca am pus distributia ca la carte, dar fiind prima data cand fac asa ceva si singur pe deasupra parca am ceva indoieli. mai mentionez ca motorul tine relantiul bine, si suna "rotund". la cilindrul fata nu s-a umblat decat pentru a constata pozitia axelor cu came. si bujia de acolo pare intepenita rau asa ca nu ma apuc de ea astep sa va dati cu parerea despre posibilele cauze ale aparitiilor rateurilor, si a mersului nelinear al motorului. sanatate! ps: asta e contul lui frate-miu, eu de obicei sunt userul pogor si am un sv 650 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Trebuia sa desfaci si cealalta bujie cand ai umblat la ea. Acum asta e, o lasi asa dar cand o sa ai nevoie sa o schimbi s-ar putea sa fi nevoit sa faci aceeasi operatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 se poate ca sa fi pus distributia cu un dinte intr-o parte sau alta si este deajuns sa iti faca figuri , am vazut cel putin 2 cazuri cu distributia decalata cu un dinte si dadea rateuri sau pornea greu si/sau alte simptome de genul asta . eu zic sa te mai uiti o data daca ai pus corect distributia la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iulie 16, 2009 Autor Share Postat Iulie 16, 2009 se poate ca sa fi pus distributia cu un dinte intr-o parte sau alta si este deajuns sa iti faca figuri , am vazut cel putin 2 cazuri cu distributia decalata cu un dinte si dadea rateuri sau pornea greu si/sau alte simptome de genul asta .eu zic sa te mai uiti o data daca ai pus corect distributia la punct. am reverificat deja iar motorul porneste usor. de asemenea ca un incepator ,am facut poze la axele cu came inainte de a le demonta.le-am pus in aceeasi pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 te-ai uitat si daca ai pus lantul corect , sa nu il fi pus cu o za mai incolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) Da rateuri pt ca mere sarac cand este rece si i ar trebui mai multa benzina ,iar cand se incalzeste cere mai putina benzina , oricum mere sarac chiar daca nu mai da rateuri , verifica bujia dupa cativa km de mers si daca i spre alb mai desfa surubul de reglaj amestec jumatate de tura , si repeta verificatea (fa o tura de 3-4km,verifica bujia ,tre sa aibe culoarea negru pe margine si restul caramiziu , asa arata o bujie care a mers cu amestec sarac http://forums.pelicanparts.com/uploads14/S...S1244511034.jpg ) ai dreptate, am verificat si e asa cum zici tu. cilindrul din fata baga benzina la greu cand trag de acceleratie, dar cel din spate abia se vede ceva(ochiometric, dupa ce am scos cutia filtrului de aer). insa desi surubul de reglaj e desfacut destul de mult(la carb care merge bine se simte ca surubul se invarte greu, insa la cel care nu functioneaza corect surubul de reglaj este foarte slab), si am mai si dat inca jumatate de tura cum ai zis, tot nu trage destula benzina ai dreptate, am verificat si e asa cum zici tu. cilindrul din fata baga benzina la greu cand trag de acceleratie, dar cel din spate abia se vede ceva(ochiometric, dupa ce am scos cutia filtrului de aer). insa desi surubul de reglaj e desfacut destul de mult(la carb care merge bine se simte ca surubul se invarte greu, insa la cel care nu functioneaza corect surubul de reglaj este foarte slab), si am mai si dat inca jumatate de tura cum ai zis, tot nu trage destula benzina bujia fiind noua nu stiu daca inca nu a apucat sa se coloreze, dar este alba de tot Editat Iulie 17, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 se pare ca totusi deschiderea suruburilor de a,estec a vut ceva efect, azi am facut vo 400 de km cu ea, nu merge 100% ok dar a mers. o duc la mecanic pt mai multa finete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.