Sari la conținut

sv 650


Postări Recomandate

salutari

 

mi s-a rupt filetul la bujie, am desfacut chiulasa, am cumparat alta bujie, am curatat si carburatoarele, am pus totul la loc(nu am sincronizat carb, nu am facut jocul la supape.)chiloasa a fost demontata doar la cilindrul spate. am curatat si calamina de pe cilindru si chiulasa

 

urmarea: prima data motorul mergea destul de "rotund"(mai bine ca inainte) dar cam la cateva secunde dadea un rateu. am probat prima data fara tobe, s-a vazut ca rateul e de la cilindru spate(cel la care s-a lucrat).

 

dupa ceva mers, cativa km, rateurile au disparut, dar motorul reactioneaza in prima faza greoi la acceleratie, dupa care trage de rupe(suna manelistic dar asta e :bounce: ). asta se manifesta cam la orice turatie. de aici si mai multe opriri de motor la plecare. trebuie turat mai mult...

 

parca mi se pare ca suna putin diferit fata de inainte...

 

sunt destul de sigur ca am pus distributia ca la carte, dar fiind prima data cand fac asa ceva si singur pe deasupra parca am ceva indoieli. mai mentionez ca motorul tine relantiul bine, si suna "rotund". la cilindrul fata nu s-a umblat decat pentru a constata pozitia axelor cu came. si bujia de acolo pare intepenita rau asa ca nu ma apuc de ea

 

astep sa va dati cu parerea despre posibilele cauze ale aparitiilor rateurilor, si a mersului nelinear al motorului.

 

sanatate!

 

ps: asta e contul lui frate-miu, eu de obicei sunt userul pogor si am un sv 650 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Trebuia sa desfaci si cealalta bujie cand ai umblat la ea. Acum asta e, o lasi asa dar cand o sa ai nevoie sa o schimbi s-ar putea sa fi nevoit sa faci aceeasi operatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca sa fi pus distributia cu un dinte intr-o parte sau alta si este deajuns sa iti faca figuri , am vazut cel putin 2 cazuri cu distributia decalata cu un dinte si dadea rateuri sau pornea greu si/sau alte simptome de genul asta .

eu zic sa te mai uiti o data daca ai pus corect distributia la punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca sa fi pus distributia cu un dinte intr-o parte sau alta si este deajuns sa iti faca figuri , am vazut cel putin 2 cazuri cu distributia decalata cu un dinte si dadea rateuri sau pornea greu si/sau alte simptome de genul asta .

eu zic sa te mai uiti o data daca ai pus corect distributia la punct.

am reverificat deja iar motorul porneste usor. de asemenea ca un incepator ,am facut poze la axele cu came inainte de a le demonta.le-am pus in aceeasi pozitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da rateuri pt ca mere sarac cand este rece si i ar trebui mai multa benzina ,iar cand se incalzeste cere mai putina benzina , oricum mere sarac chiar daca nu mai da rateuri , verifica bujia dupa cativa km de mers si daca i spre alb mai desfa surubul de reglaj amestec jumatate de tura , si repeta verificatea (fa o tura de 3-4km,verifica bujia ,tre sa aibe culoarea negru pe margine si restul caramiziu , asa arata o bujie care a mers cu amestec sarac http://forums.pelicanparts.com/uploads14/S...S1244511034.jpg )

ai dreptate, am verificat si e asa cum zici tu. cilindrul din fata baga benzina la greu cand trag de acceleratie, dar cel din spate abia se vede ceva(ochiometric, dupa ce am scos cutia filtrului de aer). insa desi surubul de reglaj e desfacut destul de mult(la carb care merge bine se simte ca surubul se invarte greu, insa la cel care nu functioneaza corect surubul de reglaj este foarte slab), si am mai si dat inca jumatate de tura cum ai zis, tot nu trage destula benzina

 

ai dreptate, am verificat si e asa cum zici tu. cilindrul din fata baga benzina la greu cand trag de acceleratie, dar cel din spate abia se vede ceva(ochiometric, dupa ce am scos cutia filtrului de aer). insa desi surubul de reglaj e desfacut destul de mult(la carb care merge bine se simte ca surubul se invarte greu, insa la cel care nu functioneaza corect surubul de reglaj este foarte slab), si am mai si dat inca jumatate de tura cum ai zis, tot nu trage destula benzina

bujia fiind noua nu stiu daca inca nu a apucat sa se coloreze, dar este alba de tot

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca totusi deschiderea suruburilor de a,estec a vut ceva efect, azi am facut vo 400 de km cu ea, nu merge 100% ok dar a mers. o duc la mecanic pt mai multa finete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...