Sari la conținut

Simering Grup Conic


Korben
 Share

Postări Recomandate

Am citit in manualul Simsonului ca exista ceva inel de etansare intre grupul conic si sabotii franei de pe roata spate

Stie cineva care e dimensiunea?

E simering sau un inel simplu de cauciuc?

Sau exista vreo explicatie (alta) pentru scurgerea uleiului din grupul conic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit in manualul Simsonului ca exista ceva inel de etansare intre grupul conic si sabotii franei de pe roata spate

Stie cineva care e dimensiunea?

E simering sau un inel simplu de cauciuc?

Sau exista vreo explicatie (alta) pentru scurgerea uleiului din grupul conic?

simering...

cupla cardan 30\40\7

cupla roata 55\70\7.

uleiul iese din cauza simeringului, si-sau, din cauza uzurii la rulmentii de la cupla roata sau cupla cardan.Datorita virstei, si a faptului ca la ambele iesiri ai niste rulmenti nestandardizati care nu se mai pot inlocui,(numai eventual rolele dupa niste masuratori foarte precise..) apar tot felul de jocuri in functionare care nu pot fi urmarite de simeringuri...

vezi ca exista un canal care face legatura cu un sector circular din jurul simeringului cupla roata, si comunica cu exteriorul grupului conic.Uleiul care scapa pe la semering este colectat si condus spre exterior ca sa nu ajunga pe ferodouri.De obicei acel canal este infundat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult

Deseara ma pun sa desfac si sa vad

Am cumparat recent trotineta si deja ma iau cu mainile de cap

Saracul Simson a avut o viata grea :angryfire:

In alta ordine de idei, din carte nu am putut sa-mi dau seama daca acolo sunt rulmenti normali sau ceva gen cu ace sau role

Poti sa fii putin mai explicit?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult

Deseara ma pun sa desfac si sa vad

Am cumparat recent trotineta si deja ma iau cu mainile de cap

Saracul Simson a avut o viata grea :angryfire:

In alta ordine de idei, din carte nu am putut sa-mi dau seama daca acolo sunt rulmenti normali sau ceva gen cu ace sau role

Poti sa fii putin mai explicit?

Multumesc

la coroana ai un rulment standard , cu bile(nu mai stiu ce serie) +un rulment nestandardizat cu role cilindrice spre cupla cu roata(care de obicei este uzat).

La pinionul de atac ai doua bucati de 6303 , si un radial nestandardizat cu role la iesirea cuplei de cardan.

daca tot vrei sa te apuci de el, schimbai-i rulmentii , simeringurile, si ajusteaza-i jocul de flanc la angrenajul conic(intereseaza-te cine se pricepe la asa ceva ca-i mai greu de explicat) ca de-acolo e toata viata angrenajului.S-ar putea asa ai nevoie de tot felul de saibe din tablica subtire(0,1-0,3mm).Daca ai jocuri mari in ajustajele pentru rulmenti, poti incerca folosirea unui adeziv la fixarea rulmentilor(mai greu de desfacut ulterior, dar daca-l faci bine nu mai ai de umblat in el multa vreme)

Iar la crucea cardanica tot ce pot sa-ti spun este ca se potrivesc(cu mici modificari) de la coloana de directie (volan) Skoda S100.Crucea este un pic mai mare dar nu vei mai avea probleme for ever.Eu am alezat ochiurile din semicuple la 18mm, am bucsat cu ceva otel mai moale si am montat prin presare rulmentii d la Skoda.

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...