Korben Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Am citit in manualul Simsonului ca exista ceva inel de etansare intre grupul conic si sabotii franei de pe roata spate Stie cineva care e dimensiunea? E simering sau un inel simplu de cauciuc? Sau exista vreo explicatie (alta) pentru scurgerea uleiului din grupul conic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 Am citit in manualul Simsonului ca exista ceva inel de etansare intre grupul conic si sabotii franei de pe roata spate Stie cineva care e dimensiunea? E simering sau un inel simplu de cauciuc? Sau exista vreo explicatie (alta) pentru scurgerea uleiului din grupul conic? simering... cupla cardan 30\40\7 cupla roata 55\70\7. uleiul iese din cauza simeringului, si-sau, din cauza uzurii la rulmentii de la cupla roata sau cupla cardan.Datorita virstei, si a faptului ca la ambele iesiri ai niste rulmenti nestandardizati care nu se mai pot inlocui,(numai eventual rolele dupa niste masuratori foarte precise..) apar tot felul de jocuri in functionare care nu pot fi urmarite de simeringuri... vezi ca exista un canal care face legatura cu un sector circular din jurul simeringului cupla roata, si comunica cu exteriorul grupului conic.Uleiul care scapa pe la semering este colectat si condus spre exterior ca sa nu ajunga pe ferodouri.De obicei acel canal este infundat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2006 Autor Share Postat Aprilie 20, 2006 Multumesc mult Deseara ma pun sa desfac si sa vad Am cumparat recent trotineta si deja ma iau cu mainile de cap Saracul Simson a avut o viata grea In alta ordine de idei, din carte nu am putut sa-mi dau seama daca acolo sunt rulmenti normali sau ceva gen cu ace sau role Poti sa fii putin mai explicit? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 (editat) Multumesc mult Deseara ma pun sa desfac si sa vad Am cumparat recent trotineta si deja ma iau cu mainile de cap Saracul Simson a avut o viata grea In alta ordine de idei, din carte nu am putut sa-mi dau seama daca acolo sunt rulmenti normali sau ceva gen cu ace sau role Poti sa fii putin mai explicit? Multumesc la coroana ai un rulment standard , cu bile(nu mai stiu ce serie) +un rulment nestandardizat cu role cilindrice spre cupla cu roata(care de obicei este uzat). La pinionul de atac ai doua bucati de 6303 , si un radial nestandardizat cu role la iesirea cuplei de cardan. daca tot vrei sa te apuci de el, schimbai-i rulmentii , simeringurile, si ajusteaza-i jocul de flanc la angrenajul conic(intereseaza-te cine se pricepe la asa ceva ca-i mai greu de explicat) ca de-acolo e toata viata angrenajului.S-ar putea asa ai nevoie de tot felul de saibe din tablica subtire(0,1-0,3mm).Daca ai jocuri mari in ajustajele pentru rulmenti, poti incerca folosirea unui adeziv la fixarea rulmentilor(mai greu de desfacut ulterior, dar daca-l faci bine nu mai ai de umblat in el multa vreme) Iar la crucea cardanica tot ce pot sa-ti spun este ca se potrivesc(cu mici modificari) de la coloana de directie (volan) Skoda S100.Crucea este un pic mai mare dar nu vei mai avea probleme for ever.Eu am alezat ochiurile din semicuple la 18mm, am bucsat cu ceva otel mai moale si am montat prin presare rulmentii d la Skoda. Editat Aprilie 20, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2006 Autor Share Postat Aprilie 20, 2006 Mulțam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.