bandit red Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Apel pentru pasionatii de ENDURO. In Zona Valenii de Munte unde dealtfel se va tine si cupa ORR in 16-18 oc tombrie, sunt multe trasee deosebite pentru amatorii de ENDURO. Asteptam propuneri, intalniri, etc. Eu unul sunt amator de astfel de iesiri Mesaj completat Dar nu va inghesuiti asa fratilor........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Apel pentru pasionatii de ENDURO. In Zona Valenii de Munte unde dealtfel se va tine si cupa ORR in 16-18 oc tombrie, sunt multe trasee deosebite pentru amatorii de ENDURO. Asteptam propuneri, intalniri, etc. Eu unul sunt amator de astfel de iesiri Mesaj completat Dar nu va inghesuiti asa fratilor........... De ce nu te inscrii la Cupa? Trebuie sa facem si iesiri pe forestiere - vremea e frumoasa (inca) Petru http://www.enduro.prosmile.ro/ Editat Septembrie 30, 2009 de petru100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 1, 2009 Autor Share Postat Octombrie 1, 2009 Se pare ca sectiunea MOTO a fost scoasa pentru moment. Se pot organiza iesiri amicale, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Da, asa e, ieri am aflat... Noi vrem sa facem o "drumetie" vineri sambata, duminica, in zona, fara sa intram insa pe traseul lor. Mesaj completat Se pare totusi ca daca ne inscriem o sa fie si sectiune moto la Cupa ORR! Haideti sa ne inscriem cat mai multi! http://www.enduro.prosmile.ro/2009/10/05/c...lenii-de-munte/ Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...