Sari la conținut

Nelamurire jenti si cauciucuri


KoKolau
 Share

Postări Recomandate

Sunt destul de confuz in multe privinte, si vreau poate ma linisteste cineva.

La motoreta mea a avut din fabrica jenti de 1.4 fata si 1.6 spate, cauciuc de 2.50 fata si 2.75 spate. Mopedul are 1.2 fata si cauciuc de 2.25, spate 1.4 si cauciuc de 2.50.

Eu am roti de moped, adica de mopedul ala cu 4 viteze semiautomate, de 49cc, numai ca la mine fata are 1.4 si spatele tot 1.4, dar am cauciucuri mai late de 2.75 fata si spate.

Asta e problema care ma framanta, poate sa ma incurce mult la stabilitate, curbe ca am cauciuc de 2.75 si janta de 1.4 ? Normal ptr un janta de 1.4 trebuie cauciuc de 2.50 si eu am de 2.75, 2.75 trebuie ptr janta de 1.6.

Cand aveam pe fata janta de 1.2 si cauciucul de 2.75 nu prea aveam stabilitate parca, acum am, am schimbat janta pe fata e de 1.4, dar cauciucul tot de 2.75 si pare mai stabil. Conteaza asa mult, daca se schimba cauciucul mai lat trebuie si janta sau nu ?

Eu nu prea am asa buna stabilitate la viteza mare si nici la curbe nu prea pot lua foarte bine, pierd din stabilitate.

Normal ar trebui sa stea cauciucul drept paralel cu janta, la mine e cam umflat putin, si deasta zic ca ma deranja, umflatura de la cauciuc sa ma deranjeze. Pe cauciuc spate scrie sa bag 2.8 bari la rece, eu bag cam 2 si ceva, la drum lung am mai bagat 2.5 si pare mai stabil si la curbe, dar la drumuri rele e dezastru si imi e frica mai mult de spite ca sunt destul de proaste si subtiri.

Rotile sunt cu spite.

 

Sper ca sa inteles ce am vrut sa spun, daca nu mai intrebati fara suparare, dar nu stiu cum sa ma exprim, ma pus cam rau pe ganduri rotile astea. :disappointed:

post-42689-1255333885_thumb.jpg

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te sfatuiesc in felul urmator: foloseste gumele care sunt scrise in cartea lui tehnica/talon. Presiunea o faci asa cum spune acolo si o mai adaptezi in functie de greutatea ta/pasager/bagaje si vremea de afara......adica daca esti doar tu si afara e frig si umezeala e bine sa ai o presiune mai mica.....asta ca sa nu faci buf.

Daca vrei sa te dai pe curbe si iti place lucrul asta mult, iti recomand sa-ti iei altceva. Daca e doar de transport zilnic...nu insista pe curbe pt. ca modelul tau nu e facut pt. asa ceva.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

In carte scrie ca trebuie sa am cauciuc 2.50 fata si 2.75 spate, dar nu eu am pus 2.75 pe fata, vechiul propietar a pus asa.

Doar sa il schimb eu pe cel de pe fata, dar e inca destul de bun cauciucul.

Doar daca as gasi pe cineva care vrea un cauciuc de 2.75 pe 17 la schimb pe unul de 2.50 pe 17, si sa fie cat de cat bun.

Eu nu ma dau pe curbe mereu, doar asa cand prin curbe in drumul meu, nu prea ma aplec in ele, dar simt ca imi cam fuge putin motoreta...

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...