clausspac Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Inainte sa deschid acest topic am cautat cu functia search si nu am gasit nimic despre o comparatie intre cele doua modele de motociclete.Oschilez intre ele si de aceea as dorii cateva pareri partinente de la posesorii de varadero sau v strom.I-mi plac foarte mult ambele modele si din cate am vazut sunt sensibil egale ca si pret (sh ma refer).In prezent detin o motocicleta Suzuki Marauder vz 800,un cruiser dupa parerea mea destul de bun,insa dupa ce am fost plimbat de acesta 3 ani fara nici un fel de incidente,m-am hotarat,pot sa zic cu parere de rau sa schimb clasa,si anume sa trec la enduro,soft enduro. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 ... sa trec la enduro,soft enduro. Cu asa ceva nu vei putea face enduro sau soft enduro. Poate cel mult ceva iesiri off-road. O sa gesesti pareri separat pentru fiecare motor, nu neaparat comparatii intre cele doua, desi parca am vazut si asta pe undeva. Succes la documentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clausspac Postat Noiembrie 10, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2009 Cu asa ceva nu vei putea face enduro sau soft enduro. Poate cel mult ceva iesiri off-road. O sa gesesti pareri separat pentru fiecare motor, nu neaparat comparatii intre cele doua, desi parca am vazut si asta pe undeva. Succes la documentare. Ai dreptate,ceva iesiri pe drumuri nu foarte amenajate.stiu ca v stromul,spre care inclin mai mult este un touring,mai putin enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Daca tot m-am bagat in seama, sa-ti mai spun ce cred. Si eu am avut aceeasi dilema, insa incet, incet am rezolvat-o. Adica de la motocicleta mea de 600 cmc, de strada, am vrut ceva mai puternic cu care sa pot iesi putin si pe drumuri de munte, caci acolo e adevarata frumusete. Avind in vedere ca drumurile de munte de la noi, sunt de regula distruse sau neamenajate, m-am indreptat spe categoria enduro-touring. Astfel am vazut XL 1000 si DL 1000. La primul model am fost intimidat de dimensiunile sale si am renuntat imediat. M-am imaginat pe un drum de munte, unde dau de putin noroi si inevitabil il pun jos. Ce fac atunci? Pling si sper ca ma va ajuta cineva. Deci odata cu placerea de a colinda locuri frumoase se va instala si teama de a nu-l da pe jos. In ce priveste capacitatea de a-l tine in situatii dificile sunt convins ca nu e nici o sansa. Am experienta cu DR-Z-ul de 400, pe care la 130 kg ale sale nu am nici o sansa sa-l tin daca nu am talpile ferm pe sol. La XL mai e si problema consumului care parca e nesimtit de mare. Din punctul meu de vedere acest motor este un touring, cu care foarte putini si de regula foarte experimentati, pot face enduro sau mai bine zis sa iasa pe coclauri. Iar daca este mai mult un touring, atunci cred ca poti gasi ceva care sa fie intr-adevar foarte potrivit pentru touring. Deci ramine la latitudinea ta, sa te hotarasti in primul rind ce vrei sa faci cu el. Eu cred totusi ca vrei sa mai iesi si pe drumuri mai putin umblate, sa te bucuri de peisaj si in acelasi timp sa savurezi din placerea mersului pe doua roti. Pentru asta, mai bine merge DL 1000 decit XL 1000. Si daca tot iti place DL 1000 probabil ca iti place si DL 650. Arata aproape la fel. DL 650 cred ca este cel mai potrivit pentru ce discutam noi. Asta pentru ca din tot ce am citit aici despre aceste doua modele, reiese ca DL 650 este o alegere mai buna decit DL 1000. Stiu ca cel de 1000 arata ceva mai bine, datorita celor doua tobe de esapament si a semicarenelor ceva mai frumusele, insa din punct de vedete tehnic are ceva minusuri fata de cel de 650. Si eu am oscilat mult intre cele doua, insa acum daca ar fi sa-mi pot lua, as opta pentru DL 650. De ce? Mai usor, ABS, consum mai mic, motor concept nou si altele. Vezi topic-ul dedicat modelului. Plusul de putere si cuplu al modelului de 1000 iti este de folos la drum lung si daca mergi cu pasager. Pentru drumurile din tara noastra si conditiile de trafic puterea celui de 1000 este ceva cam mult. Spun asta fiindca daca ai vrea sa te folosesti de 100 HP in mod frecvent, ti-ai lua un CBR nu? Tu probabil vrei sa faci touring. Cam asta cred eu despre cele 3 modele la care m-am referit. Desigur pentru genul de iesire la care m-am referit, mai sunt si alte modele ale altor producatori, insa nu cred ca e cazul sa discutam in acest topic. Numai bine. Editat Noiembrie 11, 2009 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Iti pot spune despre Varadero ca e un motor super,PE SOSEA. Off-road nu incape in discutie,este grea,rotile pe 17",suspensia stradala,franele prea prompte si te pun in mare dificultate pe un teren nu tocmai aderent,daca nu ai crash-bar vei plange daca o scapi,o sa poti sa intri exact pe unde poti intra si cu o masina,numai ca vei fi mai chinuit. La drum....ireprosabil,modelul pe injectie consuma undeva la 6-6,5 mixt. Despre DL nu pot spune nimic,dar cred ca sunt cam aceeasi Marie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clausspac Postat Noiembrie 11, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2009 Eu tot pe mana DL-ului as merge ! In special, pe cel de 650. Este adevarat ca suspensiile sunt cam ,,de cacao" insa propulsorul ... numai cuvinte de lauda ! Cu o minima investitie poti traii momente frumoase in saua lui ! Multumesc pentru pareri si sfaturi.Sincer si eu inclin spre DL.Un factor demn de luat in seama ar fi pretul destul de mare al lui Varadero fata de V STROM.Despre DL 650 am auzit si eu doar lucruri bune insa parca totusi parca totusi inclin spre DL1000,recunosc in principal datorita aspectului acestuia,parca este putin mai masiv,carenele putin diferite fata de DL 650. Modelul DL1000 nu este echipat cu ABS?eu parca stiam ca este. Fata de ceea ce ati scris,sunt convins ca DL 650 are veleitati off road superioare fata de DL 1000,insa va spun sincer sunetul celor doua tobe de pe 1000 si felul cum arata ma imping spre el. Daca nu de mult oscilam intre varadero xl 1000 si dl 1000 acuma oscilez intre dl 1000 si dl 650.Unii ar spune ca nu stiu ce vrea,si pe buna dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 un singur comentariu ( s a spus cam tot pe aci) Franele - Dual CBS + ABS ..no comment. ( modeul 2004, injectie) Mi au salvat viata fara sa fiu de vina sau sa alerg..de 2 ori si nici n am simtit ca exista Ca si ciclistica , -impecabila si inca o parere - cand m am imprastiat la 40 km / h, de la opata de ulei - daca nu era Vara si crash padurile care au stat intre picior si motor..la ora asta nu se stie daca mai aveam picior. nu mai pun la socoteala ca in afara de polizare crashlui de pe stanga motorul nu a patit NIMIC. S a dus sanie DOAR pe el deci echilibrat perfect . este posibil sa fie la fel si la celelalte, eu asta am in ograda si de asta povestesc. respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Si eu am oscilat intre DL 650 si DL 1000, insa incearca sa raspunzi la intrebarile urmatoare si vei vedea unde te opresti: 1. ABS sau aspect mai placut? 2. consum redus sau 100 HP pe care ii vei folosi din cind in cind? PS: DL 1000 nu are ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clausspac Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 Si eu am oscilat intre DL 650 si DL 1000, insa incearca sa raspunzi la intrebarile urmatoare si vei vedea unde te opresti: 1. ABS sau aspect mai placut? 2. consum redus sau 100 HP pe care ii vei folosi din cind in cind? PS: DL 1000 nu are ABS. Intr-adevar am vazut niste filmulete pe you tube si ABS-ul la o motocicleta face toti banii,ca de altfel si pe o masina.Adevarul este ca nu am mers cu DL-ul 650 si cred ca nu ar strica un test drive pentru a ma edifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirezz Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Intr-adevar am vazut niste filmulete pe you tube si ABS-ul la o motocicleta face toti banii,ca de altfel si pe o masina.Adevarul este ca nu am mers cu DL-ul 650 si cred ca nu ar strica un test drive pentru a ma edifica. Salut Parerea mea vis a vis de ce ai vrei sa alegi: Varadero (peste v strom) Vrei off orad , enduro - cauta ceva cu roata spitzata, termina cu prostiile Vrei sa impaci si capra si varza, adica eftin si bun, sa fie fiabil sa fie ok , una peste alta - incearca un 600-650 mono sau bicilindru (dominator, f650, tenere, transalp). Eu personal vb din experienta proprie, Transalp u implineste 47000 km de cand e la mine de un an jumate si are probleme minore, in comparatie cu tot ce a vazut si a facut. Referitor la urmatorul pas, din tot ce am testat vis a vis de ce vreau eu, doar Varadero m a convins., asta insemnand ca nu am incercat rivalele ktm 990 sau bmw r 1200 gs care oricum sunt la alta categorie din punct de vedere al finantzelor ) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.