Sher Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Ce motor ati alege dintre cele doua, cu referiri la putere, greutate, handling, consum, bla bla ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Sincer eu nu as alege nici unul din cele doua. Poate pt rally doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 daca vrei sa ajungi mister olimpia si apoi guvernator al californiei..... pers am mers pe un 525 pret de o urcare... de 4 ori.. ca de fircare data ma dat cu craci-n sus.. al meu 450 a urcat di prima dar dracia aia era prea mult pt mine but then again io-s cam gaina ce stiu io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 29, 2009 Autor Share Postat Decembrie 29, 2009 fata de 525, 501-ul meu este mult mai tare si nu ma dau peste cap. Pe zone tehnice nu prea ai ce face cu asa putere, dar pe langa Alexandria sunt greu de gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 (editat) Ce motor ati alege dintre cele doua, cu referiri la putere, greutate, handling, consum, bla blams Presupun ca daca ai scris la "Hard enduro" iti doresti un motor pentru asa ceva. Parerea mea este ca niciunul din cele doua nu se preteaza pentru asa ceva. Dezvolta mult prea multa putere pentru ca sa poti sa mai fi si tehnic cu ele. Enduro insa, poti face linistit cu oricare dintre ele. Diferentele sunt minore si nedetectabile de un novice, pentru ca sunt ascunse in spatele PUTERII. Am mers cu ambele tipuri si am un FE550 de 4 ani. Husabergul este mai brutal in livrarea puterii si da senzatia ca este mai greu pe fata. KTM-ul imi pare ca are suspensia fata cam moale pentru gustul meu. Consumul este asemanator si este de ~6/100km pe drumuri forestiere si ~10l/100km cand il chinui si il tavalesti. Greutatea este mai mica la Husaberg cu vreo 3-4 kg. Fiabilitatea este identica. Ambele vor o atentie deosebita la intretinere. Costurile de intretinere sunt in limite normale in categoria lor. Ulei si filtre schimbate la 10-15 ore. 100 euro revizia anuala si cam atat. Restul depinde de cate ore de functionare bagi in fundul ei. Fiind facute de acelasi producator foarte multe repere se potrivesc. La nivel de tara KTM este mai bine reprezentat dar in bucuresti Husaberg sta foarte bine. Bafta PS: daca vrei hard cauta ceva foarte usor. 2 timpi. 200-250 este suficient. Editat Decembrie 29, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 si eu as spune ca , strict pentru hard enduro, puterea f mare nu e un avantaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.