sorin_ush Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Am avut si eu un cbr cu aceeasi problema, in aceeasi perioada de inceput de sezon ( F2, '91). S-a dovedit ca era dusa membrana vacuumatica de la robinetul de benzina, care fiind imbatranita, nu se mai deschidea complet si nu alimenta destul carburatoarele 3 si 4. La fel, daca o turam peste 5-6000 ture isi revenea, vacuum-ul din robinet fiind mai puternic la ture mari, acesta deschizandu-se complet. De reparat am gasit la cineva care dezmembra un cbr si am luat robinetul cu totul, la vreo 50 de euro. Dar am inteles ca sunt si kit-uri de reparatie care includ membranele de cauciuc si arcul si-s in jur la 50-100 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 3, 2010 Autor Share Postat Martie 3, 2010 Am avut si eu un cbr cu aceeasi problema, in aceeasi perioada de inceput de sezon ( F2, '91). S-a dovedit ca era dusa membrana vacuumatica de la robinetul de benzina, care fiind imbatranita, nu se mai deschidea complet si nu alimenta destul carburatoarele 3 si 4. La fel, daca o turam peste 5-6000 ture isi revenea, vacuum-ul din robinet fiind mai puternic la ture mari, acesta deschizandu-se complet.De reparat am gasit la cineva care dezmembra un cbr si am luat robinetul cu totul, la vreo 50 de euro. Dar am inteles ca sunt si kit-uri de reparatie care includ membranele de cauciuc si arcul si-s in jur la 50-100 de lei. mersi. la mine merge sigur. inchide si deschide bine. testat. desfacut, curatat de mizerie si tot ce trebuie. nu era chiar deloc miserie in rezervor. a ramas cred eu carburatia de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.