Merlyn Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Salut! Acum vreo 3 saptamani ma intorceam de la o plimbare si la intrarea in oras am inceput sa aud in motor un zgomot puternic de la cilindrul din fata! Am tras pe dreapta imediat, mi am dat seama ca este vorba despre distributie si imi era frica sa il mai pornesc tinand cont ca la Vtr daca ti a cedat intinzatorul sunt sanse ca pistonul sa loveasca in supape! L am proptit direct in service, cand mi l au desfacut au depistat ca arcul de la intinzatorul din fata era rupt in doua! Am comandat doua intinzatoare OEM CCT noi ! Baietii mi au spus ca nu are rost sa imi desfaca si cilindrul din fata sa se uite jos la supape ca mi au dat jos axele cu came si supapele par in regula de acolo! Acum vreo 2 zile m au sunat sa mi spuna ca motorul este gata, m am dus la ei si cand l am pornit aveam un clantanit la cilindrul din fata iar relantiul juca cam 2, 300 de ture! De tras motorul trage bine , nu imi da rateuri iar daca nu il tin accelerat putin moare la relanti! Le am spus ca nu imi convine sa il iau asa iar ei au inceput sa o dea in diverse, ba ca am bujiile aiurea(l am intrebat pe mecanic cand mi a desfacut motorul daca bujiile sunt ok si mi a raspuns afirmativ), mi au spus sa cumpar bujii noi acum la final si sa facem din nou un test de compresie! Eu nu prea as mai vrea sa ma intorc la ei , ca se vede clar ce fel de mecanici sunt.....! Care ar putea fi problema_?supape indoite_?sau poate nu au pus distributia bine la punct ori nu au armat bine intinzatorul de la cilindrul din fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.