hawk Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) In primu rand vreau sa precizez ca nu am cunostinte de mecanica/electrica a unei motociclete asa ca daca incurc vreun termen sa nu-mi dati in cap. Problema mea e ca am vrut sa plec la drum lung si am ramas fara baterie la iesire din Bucuresti. Am reusit s-o pornesc impinsa cat s-o duc inapoi. Am masurat tensiunea la borne si am testat cu cabluri de curent in diferite situatii. Nu invarte suficient ca sa porneasca, nu am reusit sa o pornesc cu cabluri de curent trase de la masina pornita. Am masurat tensiunea la bornele bateriei, aveam acelasi voltaj indiferent daca era sau nu pornita motocicleta, vreo 11.6 . Am scos electromotoru si l-am conectat direct la diferite baterii, invarte! Am masurat tensiunea care ajunge la releu si indica 0 cu motocicleta pornita. Am incercat sa pornesc motocicleta cu cabluri de curent direct la electromotor, nu mi-a invartit cat sa porneasca motocicleta. Despre alternator tot ce pot sa zic e ca l-a schimbat fostul proprietar, il am pe cel dinainte ca piesa de folosit. Nu ma intereseaza sa fac singur sau cu cineva chestia asta, vreau s-o rezolv la service ca s-o repar. Deja m-a lasat in drum de cateva ori partea electrica si nu-mi convine. LE: rog a mi se sterge unu din topicuri, din greseala Editat Mai 29, 2010 de FilthyAnimal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 In primu rand vreau sa precizez ca nu am cunostinte de mecanica/electrica a unei motociclete asa ca daca incurc vreun termen sa nu-mi dati in cap. Problema mea e ca am vrut sa plec la drum lung si am ramas fara baterie la iesire din Bucuresti. Am reusit s-o pornesc impinsa cat s-o duc inapoi. Am masurat tensiunea la borne si am testat cu cabluri de curent in diferite situatii. Nu invarte suficient ca sa porneasca, nu am reusit sa o pornesc cu cabluri de curent trase de la masina pornita. Am masurat tensiunea la bornele bateriei, aveam acelasi voltaj indiferent daca era sau nu pornita motocicleta, vreo 11.6 . Am scos electromotoru si l-am conectat direct la diferite baterii, invarte! Am masurat tensiunea care ajunge la releu si indica 0 cu motocicleta pornita. Am incercat sa pornesc motocicleta cu cabluri de curent direct la electromotor, nu mi-a invartit cat sa porneasca motocicleta. Despre alternator tot ce pot sa zic e ca l-a schimbat fostul proprietar, il am pe cel dinainte ca piesa de folosit. Nu ma intereseaza sa fac singur sau cu cineva chestia asta, vreau s-o rezolv la service ca s-o repar. Deja m-a lasat in drum de cateva ori partea electrica si nu-mi convine. LE: rog a mi se sterge unu din topicuri, din greseala cel mai probabil ti s-a ars releul de incarcare. tr verificata si masurata instalatia de la el sa te convingi exact de unde e buba<stator, releu sau mufe totite>lucru usor de facut dar daca nu ai habar de loc despre electrica mai bine mergi la cineva care se pricepe. daca nu gasesti pe nimeni sunama cand esti prin bucuresti si o rezolvan intr-o seara cand ies de la munca 0723641606 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 30, 2010 Autor Share Postat Mai 30, 2010 cel mai probabil ti s-a ars releul de incarcare. tr verificata si masurata instalatia de la el sa te convingi exact de unde e buba<stator, releu sau mufe totite>lucru usor de facut dar daca nu ai habar de loc despre electrica mai bine mergi la cineva care se pricepe. daca nu gasesti pe nimeni sunama cand esti prin bucuresti si o rezolvan intr-o seara cand ies de la munca0723641606 M-a ajutat un mecanic, am facut masuratori in diverse situatii. A masurat mufa ce iese de la alternator, dar nu mai stiu daca a masurat doua cate doua cand arata 0. Plus ca erau si mufele cam tocite, as vrea sa schimb si fire, mufe. Eu am mai ramas o data cu ea in pana si era de la siguranta principala care de fapt era arsa si pusa litza peste ea ca sa faca contact. Daca 'electricienii' dinaintte au rezolvat asa problemele, iti dai seama ca n-am incredere in firele alea peste care se mai gaseste niste band izolir si care au si 2 mufe improvizate. Eu acum mai intreb ca sa aflu niste costuri de reparatii (cat de grav e) si eventual sa invat un pic de electrica. Mersi mult, o sa dau un semn daca nu reusesc sa gasesc s-o bag intr-un service. Mesaj completat spui ca ai incercat sa pornesti cu curent direct pe electromotor? si nu a pornit? curent mai avea bateria cand ai incercat faza asta ? unde ai dat curent de la bateria masinii mai exact? - pe cadru , +pe surubul de pe electromotor? daca din starter pleaca + pt. instalatie (contact) se poate sa fie acolo problema , dar foarte frumos poate sa fie si altceva ,iar daca spui ca nici cu curent de la masina nu mere pare sa fie foarte putin mai complex defectul . Da, am incercat cu curent direct pe electromotor de la masina si pare sa nu invarta suficient ca s-o porneasca. Ideea e ca inainte sa ma lase in drum, bateria de pe moto avea putere sa invarta si sa porneasca motocicleta fara greata. Bateria era moarta cand m-a lasat , nu mai era in stare nici sa sustina aprinderea la un moment dat plus ca neavand curent, nu mi-a pornit nici electroventilatoru, dar am facut doar 6-7 km pana m-am intors. Nu cred ca s-a intamplat nimic, a2a zi cand am pornit-o impinsa ca sa fac masuratori motoru s-a comportat bine. Am desfacut electromotoru si l-am conectat direct la baterie. Invarte ca un mixer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 ai grija ca daca ti s-a ars vro data din senin siguranta principala inseamna ca undeva cablajul se freaca de cadru<la srad-ul unui amic l-am gasit cablul de la contact frecat de radiator> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.