jymmy5 Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 (editat) Ma intereseaza si pe mine ceva date tehnice despre acest motor. sunt chiar incepator si nu stiu la ce trebuie sa ma uit. nu stiu cat de fiabile sunt. Poate sa ma ajute cineva si pe mine sa stiu ce imi cumpar? pls Editat August 7, 2006 de jymmy5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B77RIP Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 (editat) nush nimik despre cagiva .... am mers pe 1 la poligon in giulesti .. cam atat Editat August 7, 2006 de B77RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jymmy5 Postat August 7, 2006 Autor Share Postat August 7, 2006 am gasit una de 125 dar nu stiu mai nimic despre motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...