maddalinio Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Am si eu o problema cu un scooter malaguti.....nu ii merge aprinderea de fiecare data....uneori da scante alteori nu.....uneori ma pot plimba cu el 3 zile apoi astept dupa el 4 ca sa porneasca......aveti idee ce are?faceti vriun scurt peundeva?ce ar trebui sa ii schimb sa nu mai faca figuri?bobina,magnetoul? Mesaj completat deci sa inteleg ca nu stie nimeni despre problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 fisa de la bujie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Am si eu o problema cu un scooter malaguti.....nu ii merge aprinderea de fiecare data....uneori da scante alteori nu.....uneori ma pot plimba cu el 3 zile apoi astept dupa el 4 ca sa porneasca......aveti idee ce are?faceti vriun scurt peundeva?ce ar trebui sa ii schimb sa nu mai faca figuri?bobina,magnetoul?Mesaj completat deci sa inteleg ca nu stie nimeni despre problema ? salut... sfatul meu e sa cauti un sarvice care se respecta si sa faca o constatare sigura nu povesti ,,,nu schimba nimic deocamdata pana nu stii sigur ce e cu el ,poate trebuie doar ceva reglat ,,,succes,,,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddalinio Postat Septembrie 18, 2010 Autor Share Postat Septembrie 18, 2010 Am schimbat si fisa si bujia si degeaba iar in legatura cu servisul nu stiu nici unu in TG-Jiu adica unu autorizat ca in rest mai sunt astia de repara dar imi e sa nu imi ia piese de pe el....Ma gandeam ca ati sti din ce e facuta o aprindere la un scooter malaguti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 daca service nu ai, cauta un prieten tot cu scuter ca al tau,schimba bobina de inductie cu a lui,apoi mai vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Am schimbat si fisa si bujia si degeaba iar in legatura cu servisul nu stiu nici unu in TG-Jiu adica unu autorizat ca in rest mai sunt astia de repara dar imi e sa nu imi ia piese de pe el....Ma gandeam ca ati sti din ce e facuta o aprindere la un scooter malaguti... o intrepare aprinderea e Ducati sau originala de miniareli? daca e cu senzor interior e de miniarele daca are senzorul pe exterior e ducati. in fine is buneambele.. o alta intrebare cdi e un patratel mic, si din el iasa firele pt bobina de inductie sau e cdi de intra firele in el si din el iasa si fisa? astept raspunsuri si te voi ajuta. eu am service in alba si toata ziua dau de aprinderi. aprinderea (tot ansamblul magneto si cdi ) se poate pune pe ORICEEEE motocicleta scuter atv. eu si pe ktm si cr si comuniste leam pus is super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddalinio Postat Octombrie 8, 2010 Autor Share Postat Octombrie 8, 2010 o intrepare aprinderea e Ducati sau originala de miniareli?daca e cu senzor interior e de miniarele daca are senzorul pe exterior e ducati. in fine is buneambele.. o alta intrebare cdi e un patratel mic, si din el iasa firele pt bobina de inductie sau e cdi de intra firele in el si din el iasa si fisa? astept raspunsuri si te voi ajuta. eu am service in alba si toata ziua dau de aprinderi. aprinderea (tot ansamblul magneto si cdi ) se poate pune pe ORICEEEE motocicleta scuter atv. eu si pe ktm si cr si comuniste leam pus is super. Din el iasa si fisa... Ai idee ce ar trebui sa schimb si cam cat mar costa?:-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Din el iasa si fisa...Ai idee ce ar trebui sa schimb si cam cat mar costa?:-? auzi iti du un sfat... de fapt o intrebare sar putea sa fie cdi ducati... auzi dai capacul ce dirijaza aerul spre cilindru jos si paleta de racire, si vezi daca in partea dreapta cum stai in fata aprinderii daca are traductor (senzor hal) daca are poti folosii CDI de piaggio de oricare model, si daca nu are si e aprindere ducati tot il poti folosii dar el are pe aprindere rosu verde si galben, iar ala de ducati pe langa aceste culori are si alb.. daca e ducati cum spuneam, ia un cdi de piaggio in alba e 70 lei si il pui sus dar nu legi numa rosu la rosu pe cdi si verde si sigur trebuie sa dea scanteie.. dca nu da 0765683835 suna-ma de luni in orice zii si ti explic.. eu la service toata ziua ma intalnesc cu aprinderiile astea... uite un pont: ROSU E FIRUL DE SENZOR, VERDE E FIURL DE INALTA TENSIUNE, ADICA ALIMENTAREA SI DE PE STATOR VINE DE LA O BOBINA MAI GROASA SAU DACA E CU TRADUCTOR IN AFARA PE VOLANTA E INVELIT IN PLASTIC., IAR GALBEN E MASA.. IAR IN SERIE CU ALA VERDE SE MAI LEAGA UNU CARE DUCE LA CONTACT SI E OPRIREA.. PS> AM POSTAT DE PE CONTU LU' FRATIMIO.. EU SUNT AXI Editat Octombrie 16, 2010 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddalinio Postat Octombrie 18, 2010 Autor Share Postat Octombrie 18, 2010 Mersi o sa incerc....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.