otto92 Postat Noiembrie 29, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2010 pai , treaba e in felul urmator tipului de la care am luat o , i se stricase contactul , si a incercat unul chinezesc care se potrivea la mufe si a ars cdi-ul . apoi a cautat cdi de a innebunit , si pana la urma a gasit unul care merge dar cred ca este ori cdi de 50cmc , ori este limitat , caci viteza maxima imi pare cam mica .. Poi daca e ars nu iti mai da scanteie.Si referitor la limitare daca ar fi de 50 cmc nu ai ce sa ii faci, doar s ail schimbi cu unu care ti se potriveste tie sau sa il duci la unu care stie sa ti-l modofice(sunt CDI uri care nu sunt capsulate si la alea poate desface si lucra mai usor).Nu trebuie neaparat sa fie original de freccia.Al meu de exemplu e facut de un pr de-al meu electrician.Baiatul a luat unu nusth exact de ce scuter si l-a modificat.A pus el condensatori si ce trebuie mai mari si deaia nu mai e limitat.Pt ca astfel da scanteie mai mare si arderea se face mai repede.Cel putin asta stiu eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 pai , treaba e in felul urmator tipului de la care am luat o , i se stricase contactul , si a incercat unul chinezesc care se potrivea la mufe si a ars cdi-ul . apoi a cautat cdi de a innebunit , si pana la urma a gasit unul care merge dar cred ca este ori cdi de 50cmc , ori este limitat , caci viteza maxima imi pare cam mica .. cat prinzi cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.