Sari la conținut

Intrebare


adip
 Share

Postări Recomandate

vi s-a intamplat vreodata ca in mers sa iti taie brusc aprinderea?

la 50-100-200 kmh?? si in acelasi timp sa se aprinda becul rosu cu eroare FI????

 

 

daca nu sunteti in situatia de mai sus si totusi s-a aprins codul de eroare FI ati aflat de la ce este??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mie mi s-a intamplat, am citit o gramada, m-am informat, insa acum depinde de ce. FI este o eroare semnalata de computer. Daca pui o agrafa la mufa, pe dealer mode o sa-ti dea un cod pe display si in functie de el iei masuri.

Acum te intreb: are toba schimbata? Ce model / an este?

 

 

Acum am citit mai atent. Ti s-a taiat in mers aprinderea? Pun pariu ca daca pui pe dealer mode iti apare codul C29, ceea ce inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu STPS. Adica Secondary Throttle Position Sensor. Ai luat benzina slaba in ultimul timp? Suna-ma la 0740991109 daca vrei detalii mai multe. Bafta. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mie mi s-a intamplat, am citit o gramada, m-am informat, insa acum depinde de ce. FI este o eroare semnalata de computer. Daca pui o agrafa la mufa, pe dealer mode o sa-ti dea un cod pe display si in functie de el iei masuri.

Acum te intreb: are toba schimbata? Ce model / an este?

Acum am citit mai atent. Ti s-a taiat in mers aprinderea? Pun pariu ca daca pui pe dealer mode iti apare codul C29, ceea ce inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu STPS. Adica Secondary Throttle Position Sensor. Ai luat benzina slaba in ultimul timp? Suna-ma la 0740991109 daca vrei detalii mai multe. Bafta. :peace:

 

 

fii atent ca problema e mai complicata decat pare...si eu am citit o gramada si m-am informat insa la mine pare a fi un cumul de probleme si nu stiu de unde a aparut..

ce-a mai buna explicatie pare a fi asta de aici : http://www.mototuneusa.com/gsxr_tip_over_switch.htm

 

hai sa iti spun istoria a ceea ce s-a intamplat:

1. prima oara asta vara...pe la 250kmh mi-a taiat de 2 ori aprinderea pe autostrada pt cateva fractiuni de secunda. m-am trezit brusc cu motorul jucand sub mine ...am tras ambreiajul si si-a revenit

Am suspectat ca ar fi o problema pe la butonul de ignition..am desfacut , dat cu wd40..nu mi-a mai facut probleme pana acum 2 zile.Precizez ca in fiecare din cele 2 dati nu mi s-a aprins becul cu eroarea FI

 

2... deci partea a 2-a:)...acum doua zile, am schimbat toba....prima zi am mers pe ploaie mult si s-a intamplat acelasi lucru ca pe autostrada...taiat aprinderea pt o fractiune de secunda si apoi nu urca in ture decat progresiv si fff incet....daca dadeam brusc de acceleratie murea...Becul cu eroarea iar nu s-a aprins de data asta. Am zis...buun, a tras umezeala pe la un contact ceva...naiba stie...ca dupa aia si-a revenit

 

A doua zi ( adica ieri)...nici nu plec bine de acasa ca se aprinde becul asta cu pricina si imi facea tot mai des probleme cu urcatul in ture...

 

Sa zic ca dupa vreo 3 opriri si vreo 10 km si-a revenit.....am mers toata seara cu ea si nu s-a mai aprins si a mers ok.Insa vreau sa stiu ce s-a intamplat

 

E posibil ca din cauza tobei schimbate...? ..teoretic imi pare posibil, insa nu stiu ce sa zic:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getite...0-02GSXR750.pdf <<< linkul ptr. cartea tehnica la GSX-R 750 2000-2002, nu stiu daca te ajuta cumva.

 

Uite si cum arata mufa ptr. dealer mode si unde ar trebui s-o localizezi. S-ar putea sa aiba un capacel de cauciuc pe ea, insa ar trebui s-o gasesti usor. Fa-i un scurt cu o agrafa pe cei 2 pini, asta cu contactul orpit, apoi pune contactul dar fara s-o pornesti deocamdata. In locul in care ti-apare FI intermitent cu temp. , va aparea C .. de exemplu C 00 daca totul e ok. Bafta! :peace:

post-152-1159209592_thumb.jpg

post-152-1159209675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu.Du-te la service,nu o mai face pe mesterul.Ai vazut cum lucreaza asa ca......

 

 

ma duc la service dupa ce aflu care a fost problema....sau care este problema

tre sa vad ce cod de eroare imi da

 

http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getite...0-02GSXR750.pdf <<< linkul ptr. cartea tehnica la GSX-R 750 2000-2002, nu stiu daca te ajuta cumva.

 

Uite si cum arata mufa ptr. dealer mode si unde ar trebui s-o localizezi. S-ar putea sa aiba un capacel de cauciuc pe ea, insa ar trebui s-o gasesti usor. Fa-i un scurt cu o agrafa pe cei 2 pini, asta cu contactul orpit, apoi pune contactul dar fara s-o pornesti deocamdata. In locul in care ti-apare FI intermitent cu temp. , va aparea C .. de exemplu C 00 daca totul e ok. Bafta! :peace:

 

 

multam duke...m-am uitat azi sub saua spate si am vazut o mufa cu 6 pini...initial am banuit ca asta este conectorul pt dealer mode

 

dar tu vad ca mi-ai aratat alta mufa....o sa mai caut maine sa vad daca gasesc si asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra si pe www.gixxer.com, si vorbeste cu baietii, sunt mii si poate aflii ceva. S-ar putea sa difere mufa fata de K1 meu, atunci cel mai bine si mai sigur e sa treci pe la Masinuta. :peace:

 

 

am gasit mufa...e la fel ca la tine

acum tre sa astept sa mi se aprinda din nou becul cu FI ca vad ca s-a potolit....

o sa trec si pe la sorin ( masinuta), daca nu ma descurc singur

 

multam oricum duke...dau o bere cu prima ocazie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit mufa...e la fel ca la tine

acum tre sa astept sa mi se aprinda din nou becul cu FI ca vad ca s-a potolit....

o sa trec si pe la sorin ( masinuta), daca nu ma descurc singur

 

multam oricum duke...dau o bere cu prima ocazie

 

Lasa berea si tine-ne la curent. Sper s-o rezolvi, e mai dificil si frustrant pana dai de buba, apoi realizezi ca e simplu. Indiferent daca ti-apare becul rosu si FI intermitent, pune fa-i scut lla mufa si vezi ce-ti zice.

Mai vezi si altundeva. Ridica rezervorul, si verifica furtunasul de benzina de la rezervor la injectie/carburatie. Cred ca are ca un filtru, o sita pe interior, iar daca e infundata, trebuie inlocuit., Si neaparat mai verifica filtru din pompa de benzina , deseori de-acolo sunt probleme de genul ce-ai patit tu.Se curata bine, se sufla si e alta viata apoi. Bafta. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa berea si tine-ne la curent. Sper s-o rezolvi, e mai dificil si frustrant pana dai de buba, apoi realizezi ca e simplu. Indiferent daca ti-apare becul rosu si FI intermitent, pune fa-i scut lla mufa si vezi ce-ti zice.

Mai vezi si altundeva. Ridica rezervorul, si verifica furtunasul de benzina de la rezervor la injectie/carburatie. Cred ca are ca un filtru, o sita pe interior, iar daca e infundata, trebuie inlocuit., Si neaparat mai verifica filtru din pompa de benzina , deseori de-acolo sunt probleme de genul ce-ai patit tu.Se curata bine, se sufla si e alta viata apoi. Bafta. :baldy:

 

 

n-am mai avut probleme cu becul pana azi....a mers motorul perfect

azi am fost pana in brasov, prin cheia..la intoarcere am luat=o pe dn1 si aproape de ploiesti pe la 250 aceesi problema....s-a aprins becul si mi-a taiat aprinderea pt o fractiune de secunda

am oprit , am facut scurt la mufa....cod c00 deci ok, si apoi iar nu s-a mai aprins si a mers ok

o sa mai verific si cu filtrele respective sa vedem ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

No, ce-ai rezolvat ?

 

 

n-am mai umblat la ea ca merge perfect :D)daca nu mai face figuri pana la iarna cand o iau in casa langa mine si o bibilesc, nu ii fac nimic..

 

daca nu , la iarna am ocupatie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...