adip Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 vi s-a intamplat vreodata ca in mers sa iti taie brusc aprinderea? la 50-100-200 kmh?? si in acelasi timp sa se aprinda becul rosu cu eroare FI???? daca nu sunteti in situatia de mai sus si totusi s-a aprins codul de eroare FI ati aflat de la ce este?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Da, mie mi s-a intamplat, am citit o gramada, m-am informat, insa acum depinde de ce. FI este o eroare semnalata de computer. Daca pui o agrafa la mufa, pe dealer mode o sa-ti dea un cod pe display si in functie de el iei masuri. Acum te intreb: are toba schimbata? Ce model / an este? Acum am citit mai atent. Ti s-a taiat in mers aprinderea? Pun pariu ca daca pui pe dealer mode iti apare codul C29, ceea ce inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu STPS. Adica Secondary Throttle Position Sensor. Ai luat benzina slaba in ultimul timp? Suna-ma la 0740991109 daca vrei detalii mai multe. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Septembrie 25, 2006 Autor Share Postat Septembrie 25, 2006 Da, mie mi s-a intamplat, am citit o gramada, m-am informat, insa acum depinde de ce. FI este o eroare semnalata de computer. Daca pui o agrafa la mufa, pe dealer mode o sa-ti dea un cod pe display si in functie de el iei masuri. Acum te intreb: are toba schimbata? Ce model / an este? Acum am citit mai atent. Ti s-a taiat in mers aprinderea? Pun pariu ca daca pui pe dealer mode iti apare codul C29, ceea ce inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu STPS. Adica Secondary Throttle Position Sensor. Ai luat benzina slaba in ultimul timp? Suna-ma la 0740991109 daca vrei detalii mai multe. Bafta. fii atent ca problema e mai complicata decat pare...si eu am citit o gramada si m-am informat insa la mine pare a fi un cumul de probleme si nu stiu de unde a aparut.. ce-a mai buna explicatie pare a fi asta de aici : http://www.mototuneusa.com/gsxr_tip_over_switch.htm hai sa iti spun istoria a ceea ce s-a intamplat: 1. prima oara asta vara...pe la 250kmh mi-a taiat de 2 ori aprinderea pe autostrada pt cateva fractiuni de secunda. m-am trezit brusc cu motorul jucand sub mine ...am tras ambreiajul si si-a revenit Am suspectat ca ar fi o problema pe la butonul de ignition..am desfacut , dat cu wd40..nu mi-a mai facut probleme pana acum 2 zile.Precizez ca in fiecare din cele 2 dati nu mi s-a aprins becul cu eroarea FI 2... deci partea a 2-a:)...acum doua zile, am schimbat toba....prima zi am mers pe ploaie mult si s-a intamplat acelasi lucru ca pe autostrada...taiat aprinderea pt o fractiune de secunda si apoi nu urca in ture decat progresiv si fff incet....daca dadeam brusc de acceleratie murea...Becul cu eroarea iar nu s-a aprins de data asta. Am zis...buun, a tras umezeala pe la un contact ceva...naiba stie...ca dupa aia si-a revenit A doua zi ( adica ieri)...nici nu plec bine de acasa ca se aprinde becul asta cu pricina si imi facea tot mai des probleme cu urcatul in ture... Sa zic ca dupa vreo 3 opriri si vreo 10 km si-a revenit.....am mers toata seara cu ea si nu s-a mai aprins si a mers ok.Insa vreau sa stiu ce s-a intamplat E posibil ca din cauza tobei schimbate...? ..teoretic imi pare posibil, insa nu stiu ce sa zic:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getite...0-02GSXR750.pdf <<< linkul ptr. cartea tehnica la GSX-R 750 2000-2002, nu stiu daca te ajuta cumva. Uite si cum arata mufa ptr. dealer mode si unde ar trebui s-o localizezi. S-ar putea sa aiba un capacel de cauciuc pe ea, insa ar trebui s-o gasesti usor. Fa-i un scurt cu o agrafa pe cei 2 pini, asta cu contactul orpit, apoi pune contactul dar fara s-o pornesti deocamdata. In locul in care ti-apare FI intermitent cu temp. , va aparea C .. de exemplu C 00 daca totul e ok. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Cel mai simplu.Du-te la service,nu o mai face pe mesterul.Ai vazut cum lucreaza asa ca...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Septembrie 25, 2006 Autor Share Postat Septembrie 25, 2006 Cel mai simplu.Du-te la service,nu o mai face pe mesterul.Ai vazut cum lucreaza asa ca...... ma duc la service dupa ce aflu care a fost problema....sau care este problema tre sa vad ce cod de eroare imi da http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getite...0-02GSXR750.pdf <<< linkul ptr. cartea tehnica la GSX-R 750 2000-2002, nu stiu daca te ajuta cumva. Uite si cum arata mufa ptr. dealer mode si unde ar trebui s-o localizezi. S-ar putea sa aiba un capacel de cauciuc pe ea, insa ar trebui s-o gasesti usor. Fa-i un scurt cu o agrafa pe cei 2 pini, asta cu contactul orpit, apoi pune contactul dar fara s-o pornesti deocamdata. In locul in care ti-apare FI intermitent cu temp. , va aparea C .. de exemplu C 00 daca totul e ok. Bafta! multam duke...m-am uitat azi sub saua spate si am vazut o mufa cu 6 pini...initial am banuit ca asta este conectorul pt dealer mode dar tu vad ca mi-ai aratat alta mufa....o sa mai caut maine sa vad daca gasesc si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 Intra si pe www.gixxer.com, si vorbeste cu baietii, sunt mii si poate aflii ceva. S-ar putea sa difere mufa fata de K1 meu, atunci cel mai bine si mai sigur e sa treci pe la Masinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Septembrie 26, 2006 Autor Share Postat Septembrie 26, 2006 Intra si pe www.gixxer.com, si vorbeste cu baietii, sunt mii si poate aflii ceva. S-ar putea sa difere mufa fata de K1 meu, atunci cel mai bine si mai sigur e sa treci pe la Masinuta. am gasit mufa...e la fel ca la tine acum tre sa astept sa mi se aprinda din nou becul cu FI ca vad ca s-a potolit.... o sa trec si pe la sorin ( masinuta), daca nu ma descurc singur multam oricum duke...dau o bere cu prima ocazie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 am gasit mufa...e la fel ca la tine acum tre sa astept sa mi se aprinda din nou becul cu FI ca vad ca s-a potolit.... o sa trec si pe la sorin ( masinuta), daca nu ma descurc singur multam oricum duke...dau o bere cu prima ocazie Lasa berea si tine-ne la curent. Sper s-o rezolvi, e mai dificil si frustrant pana dai de buba, apoi realizezi ca e simplu. Indiferent daca ti-apare becul rosu si FI intermitent, pune fa-i scut lla mufa si vezi ce-ti zice. Mai vezi si altundeva. Ridica rezervorul, si verifica furtunasul de benzina de la rezervor la injectie/carburatie. Cred ca are ca un filtru, o sita pe interior, iar daca e infundata, trebuie inlocuit., Si neaparat mai verifica filtru din pompa de benzina , deseori de-acolo sunt probleme de genul ce-ai patit tu.Se curata bine, se sufla si e alta viata apoi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Septembrie 30, 2006 Autor Share Postat Septembrie 30, 2006 Lasa berea si tine-ne la curent. Sper s-o rezolvi, e mai dificil si frustrant pana dai de buba, apoi realizezi ca e simplu. Indiferent daca ti-apare becul rosu si FI intermitent, pune fa-i scut lla mufa si vezi ce-ti zice. Mai vezi si altundeva. Ridica rezervorul, si verifica furtunasul de benzina de la rezervor la injectie/carburatie. Cred ca are ca un filtru, o sita pe interior, iar daca e infundata, trebuie inlocuit., Si neaparat mai verifica filtru din pompa de benzina , deseori de-acolo sunt probleme de genul ce-ai patit tu.Se curata bine, se sufla si e alta viata apoi. Bafta. n-am mai avut probleme cu becul pana azi....a mers motorul perfect azi am fost pana in brasov, prin cheia..la intoarcere am luat=o pe dn1 si aproape de ploiesti pe la 250 aceesi problema....s-a aprins becul si mi-a taiat aprinderea pt o fractiune de secunda am oprit , am facut scurt la mufa....cod c00 deci ok, si apoi iar nu s-a mai aprins si a mers ok o sa mai verific si cu filtrele respective sa vedem ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 No, ce-ai rezolvat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Octombrie 13, 2006 Autor Share Postat Octombrie 13, 2006 No, ce-ai rezolvat ? n-am mai umblat la ea ca merge perfect )daca nu mai face figuri pana la iarna cand o iau in casa langa mine si o bibilesc, nu ii fac nimic.. daca nu , la iarna am ocupatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.