Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 dar nici cu cricul lasat nu ai mers nu am uitat de el pana acum! Pai scoti doar mufa de la cric cand ai nevoie. Cel de la ambreiaj nu te lasa sa pornesti cu viteza cuplata. Poti porni si apoi bagi in viteza, cum faci si cand e pe stander. daca scoti mufa se opreste cand bagi in viteza. circuitul se inchide cand e cricul sus deci trebuie sa conectezi capetele de la mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 N-am mai pornit-o de vreo 2 zile si am mers sa-i dau o cheie. A fost ok, a pornit dar n-am fost atent ca am lasat cricul (sau cum ii zice) jos si cand am bagat-o in viteza s-a oprit. Dupa care n-a mai vrut sa porneasca.. tot dadeam la automat dar parea ca nu primeste benzina. E tare frig si n-am vrut sa chinui prea mult bateria. Vreo idee ? Noah... o pornit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Noah... o pornit ? Poate e la service acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0ru Postat Martie 11, 2011 Autor Share Postat Martie 11, 2011 Era bateria, multumesc. Se poate inchide topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.