foxbat Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Fiecare face cum crede mai bine. Eu niciodata n-am avut grija de baterii si totusi m-au tinut cativa ani toate. Cat curent sa consume in 1-2 secunde cat dureaza pornirea? Eu cred ca in 15-20 de minute se incarca la loc, si dupa un drum de o oara e incarcata 100%. Daca bateria e incarcata nu ingheata. Si aia de la masina sta afara si nu pateste nimic. da , ce spui tu e adervarat daca o exploatezi ok , adicalea daca mergi cu jucareaua nu doar o pornesti si opresti des in cele 3 - 4 secunde ( asta daca pleaca din prima) , curentul de incarcare e foarte mare si se consuma amperi buni ( vorbesc de ex la o masina ) , cu un curent de incarcare in mers de max 1 A, ca sa incarci o baterie ai nevoie de multe ore de mers. cel mai simplu e sa pun o poza cu ce arata robotul de incarcat ca sa se lamureasca lumea de cat timp e nevoie sa " mergi " ca sa ai o baterie plina eu am avut o fiabilitate mare la baterii pentru ca am mers afara si ture lungute. cum spuneam - nu frecat in oras unde mai mult consuma farurile la relanti o baterie in stare buna nu ingheata dar oricum la temperaturi scazute pierde mult din capacitate ( 20- 40 % ) acum , discutia e lunga si are multi de " daca" , toti avem dreptate- eu am incercat sa impartasesc din micuta mea experienta cu bateriile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 se consuma mult, dar din sarcina din imediata apropiere a placilor, sarcinile stcate in masa de electolit nu se consuma la pornire. Din cauza asta, cind dai mult la automat si "moare" dupa citeva minue are iar "curent" ca se echlibreaza sarcina si se transfera iar sarcina in zona placilor. @chriss daca incarci o baterie descarcata cu 13-14V curentul de incarcare e f mic, si risti sa o sulfatezi. @chriss are perfecta dreptate...o baterie descarcata va fi incarcata de releu,nu cu un curent foarte mic,ci din contra...releul moto nu stie sa citeasca curentul de incarcare,singurul parametru pe care el il mentine constant,fiind tensiunea la bornele bateriei,in jur de 15V. De aceea nu se recomanda formatarea unei baterii direct pe moto,sau incarcarea unei baterii descarcate pe moto.. In aceste doua cazuri incarcarea trebuie facuta cu un redresor,capabil sa debiteze un curent mic,incarcare care este benefica unei baterii indiferent de starea de incarcare,singurul incovenient fiind timpul mai mare necesar incarcarii. Exista incarcari de egalizare,care au ca scop egalizarea densitatilor tuturor elementilor bateriei,sau incarcari de desulfatare,unde sunt recomandati curenti mai mici chiar decat 1/20 din capacitatea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 @chriss daca incarci o baterie descarcata cu 13-14V curentul de incarcare e f mic, si risti sa o sulfatezi. Nu "risti" decat sa o incarci...nimic altceva...de sulfatare nici vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.