fesu' Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 parca stiam ca sunt modele de mobre, de genul 4 in linie unde carburile de pe cilindrii din mijloc se regleaza diferit din cauza temperaturilor mai mari la care lucreaza? la relanti, atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Mai 18, 2011 Autor Share Postat Mai 18, 2011 Salut, am avut o problema cu banditul meu de 400 din 96. Mi-a murit la ralanti in mers cu 5 m sa ajung la destinatie. Era de la comutatorul de rezervor, curgea benzina intruna si ineca mobra. Am rezolvat cu acel comutator prin curatire, rezervorul era plin de rugina. Acum merge perfect, porneste la sfert dar trebuie sa fie ralatiul la 3000 altfel moare si numai porneste. Am facut cu ea asa un drum de 100 de km in care a consumat 9-10% dar mergea bine. Ce-i de facut? Daca vreti astept raspunsuri pe adresa de mess din semnatura. s-a rezolvat prin : inlocuit bujii si curatat rezervor si carburatoare inclusiv sincronizare. A intrat mizeria din rezervor in carburatoare. Am schimbat suplimentar uleiul si anvelopele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.