kiss4girls Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Salutari ! Dupa cum am postat si in ultimul meu topic cu alta tema, am un F18 Warrior de 150, motor de Kymko. Incepand cu vara trecuta, am sesizat o bataie in motor.Din lipsa timpului, l-am dus la cineva.Dupa cateva ore m-a sunat si mi-a zis ca ar fi cureaua. Am comandat curea.Nu am gasit nici cum curea dupa model.Am luat sublerul,am masurat-o si am comandat dupa dimensiunile ei. Dupa un drum de 50 km, s-a facut franjuri si mi-a spart si variatorul. Am gasit alt variator, am revenit la cureaua originala..merge si acum, insa tot am bataia in motor.Nu tot timpul.Doar cand are chef. Uneori la rece,alteori la cald.. si am observat si ca dupa ce fac un drum mai lung, relantiul creste foarte foarte tare.. = la semafor abia il tin cu amandoua frane trase !!! Daca ma misc in oras,stanga dreapta,e ok relantiul..dar dupa un drum mai lungut, ma omoara.. Bataia de la ce-ar fi? Carburatorul la el cum se regleaza ? Motorul are 150 cmc, 4T, 9.200 KM REALI! - si,daca are cineva manualul/cartea de reparatii pentru modelul asta, rog sa ma ajute.Voi face o cerere si la sectiunea dedicata,in cazul in care n-o gasesc intai pe google. P.S. : Si consumul mi se pare cam mare.. In oras ia cam 5.5 . In afara nu se simte,da' in oras...20 lei se duc imediat. Astept totusi o parere,un post,un raspuns.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudosoiu_tudor Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 salut,vezi ca ai un jigler de relanti unde reglezi debitul de amestec carburant in relanti.succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.