mikex Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Am un kawasaki kx 125 an 2000 , la sfarsitul sezonului nu mai tragea bine si compresie slaba, am demontat cilindrul si am scos pistonul, cilindrul arata foarte bine nu e zgariat iar acum vreau sa cumpar piston iar pt motorul meu se gasesc 4 cote A 53,95, B 53,96, C 53,97 , D 53,98 ; acum eu cum aflu ce cota trebuie sa cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 pai iei fain frumos un subler si il masori si faci comanda. da cred ca al tau e de cota A asa cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 am avut si eu un kx 125 mai vechi o tara si nu trebuie sa'i schimbi si pistonu neaparat sa'l segmentezi da...2T il segmentezi la sezon este diferenta si la 2-3 sezoane poti sai schimbi si pistonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Martie 4, 2012 Autor Share Postat Martie 4, 2012 In prima faza asa am vrut sa fac sa ii pun doar segment nou dar la o observare mai atenta am vazut ca are o fisura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 In prima faza asa am vrut sa fac sa ii pun doar segment nou dar la o observare mai atenta am vazut ca are o fisura asa da , dar nu se merita sa'l fi schimbat daca era la cotele corespunzatoare daca il masurai cu micrometru si era la cote... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.