lipton Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 pt ca pornea mai greu atv ul m-am apucat sa-l verific pe ici colo si am gasit ulei in capacul de pe partea aprinderii..din cate stiu acolo nu trebuie sa fie ulei.cam 300ml am scurs..pe oriunde ma uit nu vad ceva canale de comunicare cu baia de ulei..sa fie semeringul sau altceva?culmea e ca dupa ce am curatat uleiul..am prins capacul cu 2 suruburi..l-am pornit....si la 3-4 minute de relanti...se adunase deja cam 30ml de ulei...are buba sau e normal ca aprinderea sa stea in ulei? Daca mai scurgi de vreo 2 ori....problema o sa se rezolve de la sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 ai postat doar sa-ti faci reclama.. nu..?ca daca citeai vedeai ca s-a lamurit problema...topic inchis.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) ai postat doar sa-ti faci reclama.. nu..?ca daca citeai vedeai ca s-a lamurit problema...topic inchis.. S-a rezolvat, dar asta nu inseamna ca nu pot sa zambesc putin cand cineva isi scoate uleiul din motor si il porneste fara pentru ca isi inchipuie ca nu trebuia sa fie acolo. Toti mai gresim din cand in cand, daca iti lipseste simtul umorului nu trebuie sa fii si rautacios Editat Mai 12, 2012 de lipton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.