todea Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 dupa o tentativa esuata de cumparare al unui ktm 250 exc am optat pt un rmz 250 2010..a avut cineva modelul acesta?merita injectia sau e problematica? dupa o tentativa esuata de cumparare al unui ktm 250 exc am optat pt un rmz 250 2010..a avut cineva modelul acesta?merita injectia sau e problematica? chiar nimeni??am gasit pe ceva forumuri de afara cum ca ar avea probleme la cutie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 din cate stiu rmz sau kxf e cam tot pe acoli si DA am probleme cu cutia fir-ar ea a naibii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 din cate stiu rmz sau kxf e cam tot pe acoli si DA am probleme cu cutia fir-ar ea a naibii Ce fel de probleme si ce fel de ulei bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 pai ex-ul a folosit mobra in competitii si probabil utiliza des a 3-a si a 4-a ... cum nu si-a facut timp sa utilizeze si ambreiajul, in timp pinioanele s-au uzat, la fel si furcile. Dupa doua luni de servisare in care cutia a fost deschisa de doua ori, am rezolvat problema. Totusi, din ce am citit eu pe net, cutia de viteze la kxf/rmz se strica destul de repede. In ceea ce priveste uleiul, am bagat pana acum doar motul 300V, dar am sa trec la Motorex la urmatorul schimb. Referitor la initiatorul topicului, cam mare diferenta intre exc 250 si rmz 250 ... e ca si cand vreau sa imi iau un 4x4 pentru teren, dedicat offroadului si ma decid sa cumpar un suv pentru asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.