Gogule Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 (editat) daca este motorul 88-91 sau chiulasa de pe 600 98+ da. apropo se pot schimba fara probleme, deci ale lui ar fi pe surub. Editat August 15, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 deci nu-i pe pastile orbit?..noahhh... si anyways ca-i cu pastile ca-i cu bile...principiu de reglare e acelasi..la unu pui alte pastile(sau le subtiezi tu daca esti ciumeg indeajuns si stii ce faci) si la celalalt strangi un surub... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 16, 2012 Autor Share Postat August 16, 2012 problema rezolvata pacientu mort : 1.am pus bujii si fise noi 2. plutitoarele 14,5. 3. suruburile pilot 2.25 4. sincronizata in 3000ture (multam sergiu ). Rezultat spectaculos = pornire super fast, relantiu stabil la 1300 , trage bine cam 97% din ce stiu eu ca poate maxim motoru asta. DUPA O SAPTAMANA AM IAR ACELEASI SIMTOME LIPSA PUTERE ETC ETC EU DEDUC DUPA TOATE GROPILE DE LA MINE CARE LE-AM LUAT PROBLEMA SA VINA DE LA FILTRU DE AER LA GATURILE DE PRINDERE PE CARBURI SA NU ETANSAZE BN (DE LA TREPIDATII SA SE MISTE DE PE CARB ) sau aveti voi alta parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.